Appartement Casa Kamari ****

9,5

48 reviews over Appartement Casa Kamari in het Nederlands

Batterij opladen!

Edwin en Marianne, 27-8-2017

Bij Casa Kamari kun je echt jouw batterij opladen. Heerlijk in de zon liggend bij het zwembad of bij alle leuke strandjes in de buurt. De warmte van Karin en Mark neem je de rest van het jaar mee in jouw hart! De huisjes zijn gezellig Portugees ingericht en de service is perfect. Samen een barbecue met de andere gasten is altijd gezellig, mede door het gitaarspel van Mark en de perfecte gastvrouw Karin.
Gereisd met partner in augustus 2017

Heerlijk

Erik, 10-8-2016

Onze vakantie bij Casa Kamari was heerlijk.

Mark en Karin zijn enorm gastvrij, de app zijn schoon en comfortabel.

Centrale ligging om de prachtige omgeving te ontdekken.

Gereisd met oudere kinderen in juli 2016

Geweldig en gastvrij bij Mark en Karin.

Wil, 1-7-2016

Ligt op ong. 7 km van Faro landinwaarts. Leuk huisje en geweldig zwembad. De tuin is een plaatje. Mar en Karin doen alles om het je naar de zin te maken. Vervoer is wel noodzakelijk voor je uitstapjes en boodschappen. Wij hadden een scooter gehuurd en heerlijk genoten van het weer en de omgeving. Goedkoop visrestaurant op loopafstand, erg lekker gegeten maar niet de bediening die we in Nederland gewend zijn.
Gereisd met partner in juni 2016

ons paradijs!

miriam rienstra, 2-5-2016

Casa Kamari is n fantastische plek om je vakantiegevoel optimaal te beleven!!! Je voelt je welkom en thuis!

Ideale plek om je accu op te laden en de Algarve met al zijn pracht te ontdekken en van te genieten!!!

Wij gaan zeker weer terug!!!!

Gereisd met vrienden in april 2016

Verzorgd, gastvrij, gemoedelijk.

Fam. Wolffenbuttel, 16-4-2016

Een klein paradijsje in de Algarve!
Gereisd met partner in april 2016

Wim en Tineke Jochems, 18-11-2015

Zodra je bij casa kamari binnenkomt wordt je verwelkomt door de zeer gastvrije Karin en Mark.De huisjes zijn zeer compleet een zwembad een schitterende tuin met veel fruitbomen en gezellige zitjes echt super zo verzorgd, zo knus.Het restaurant om de hoek is zeker een aanrader voor weinig geld heerlijk eten.Karin en Mark bedankt voor de gezelligheid en we komen zeker een keer terug.
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Ultieme gezelligheid

Ton & Yvonne Stolk, 7-11-2015

Casa Kamari, in één woord geweldig; vakantie ten Top! Schitterende appartementen, hele mooie tuin, ligt niet in een toeristisch gebied, op korte afstand van vliegveld, Faro, andere leuke steden. En heerlijk goed betaalbaar familie restaurant op loopafstand, dit op z'n Portugees. En natuurlijk niet te vergeten de gezellige, lieve, behulpzame eigenaren Karin en Mark . Ook de gezelligheid van Aantje niet te vergeten. Komen er zeker terug!
Gereisd met vrienden in oktober 2015

Heerlijk rustig.

Marianne Lemaire, 2-11-2015

J e moet van rust en gezelligheid houden,zeker niet van de drukke en ongezellige toeristenplaatsen ,vol met hoge appartementcomplexen en hotels.Casa kamari ligt op 15 min. van vliegveld Faro,buiten de toeristische drukte.Hier krijg je de mogelijkheid om de Algarve te leren kennen,een huurauto is een must.Karin en Mark doen alles om het de mensen naar hun zin te maken.
Gereisd met partner in oktober 2015

Paradijsje!

miriam rienstra, 26-8-2015

Casa Kamari is n plek waar je de poort binnen komt en je voelt je gelijk thuis! Mooie aangelegde tuin met overal verrassingen, verschillende plekjes waar je kunt zitten/liggen, een heerlijk zwembad, een mooi/sfeervol huis met alles erop en eraan en t toetje zijn Karin en Mark!! Zo'n gastvrije en warme mensen!! Ons verblijf bij jullie was van het begin tot t einde één gróót féést!!!

Wij gaan zéker weer terug naar dit paradijsje!

Ron, Miriam en Mark Rienstra

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2015

Fantastisch! Aanrader

Inge de Kraker, 25-8-2015

Wat hebben wij genoten! Een paradijsje! Wij zaten in het huisje Quinta, prachtig, schoon,gezellig ingericht en met een prachtig dakterras. Alles was op en top voor elkaar, en zo heerlijk rustig en privé. En wat een prachtige tuin en dan het zwembad, zo mooi afgewerkt met prachtige tegeltjes. Alles was super! En wat zijn Mark en Karin lieve mensen, gastvrij en dan zo maar even wat eitjes brengen van de 3 kippen die daar lekker rondscharrelen. Een plek om tot rust te komen, weg van de drukte. Wij hebben veel gedaan en gezien en ondernomen en genoten van een mooi stukje Portugal! Een aanrader! Wij komen vast en zeker nog eens terug!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Kamari in Estoi, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Kamari zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Kamari scoort een 9.51 uit 10 op basis van 48 reviews.