1 review over Villa Quinta do Sobral in het Nederlands

Mooie villa's

Charles, 3-9-2011

Mooie villa's, maar de bedden waren keihard. Er waren 3 tweepersoons bedden, allen even hard. Mijn ouders, mijn vriendin en ik hadden allen enorme spierpijn bij het opstaan. De omgeving is vrij dor, zeker in de zomer. Maar het is wel een rustig wijkje, geen overlast. Geen voorzieningen, maar ik raad aan om voor boodschappen naar Spanje te gaan. Ten eerste veel goedkoper, ten tweede een goede supermarkt met heel goed vlees en ten derde is het niet veel verder weg dan de dichtsbijzijnde Portugese supermarkt. Ook de benzine is daar 30 ct goedkoper per liter. Wel een wachtrij, want alle Portugezen uit het grensgebied tanken daar.
Gereisd met partner in augustus 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Villa Quinta do Sobral in Castro Marim, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Villa Quinta do Sobral zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Villa Quinta do Sobral scoort een 8 uit 10 op basis van 1 reviews.