Vakantiepark Quinta do Paraiso ***

184 reviews over Vakantiepark Quinta do Paraiso in het Nederlands

Goede rustvakantie

Stef, 24-9-2017
  • Onderkomen8

Het is een goede accomodatie. Ruim appartement met alle benodigdheden. 15 minuten wandelen van het dorp. Buiten carvoeiro niet veel te zien.
Gereisd met partner in september 2017

Net vakantiepark

Janssen, 2-9-2017
  • Onderkomen7

Mooi en schoon park met fijne zwembaden. Park ligt wel ver van het centrum en is niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Wij kozen voor dit park vanwege de Nederlandstalige animatie. Deze was echter niet te vinden. Wij vonden de Portugeestalige animatie niet veel voorstellen.

De mini-supermarkt op het park was heel prijzig. Wij kochten onze boodschappen verderop in het dorp.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Heerlijk rustig gelegen park met mooie omgeving

Leo Graper, 25-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen9

Prachtig resort, rustig gelegen, aardige mensen en een héérlijk restaurant.

Niet het eigen restaurant bij de entree, nee, midden in het park bovenin, je ziet het vanzelf, 3 gangen, met rosé, koffie en likeurtje € 15 pp !

Prachtige natuur, 3 x per dag een bustaxi die je naar het strand of weer terug brengt.

Aanrader!

Heerlijke vakantie

Familie van Tol, 24-8-2017
  • Activiteiten8
  • Onderkomen7

Superfijn huisje (c41) Iets verouderde badkamer en keuken, maar wel compleet. Schoonmaak van badkamer kon iets beter, rest van het huisje was keurig schoon! Heerlijke achtertuin erbij met 2 verschillende zitplekken.

Het park zelf is vrij uitgebreid met veel hoogteverschil. Wij zaten redelijk dicht bij de receptie en de zwembaden. Zwembaden zijn mooi schoon en genoeg ligstoelen aanwezig. Ook een leuke bar aanwezig waar je een hapje en drankje kunt halen.

Campingwinkel heeft redelijk assortiment maar echt belachelijk duur. Je ziet het lidle merk erop staan en ze vragen gerust 6 euro voor een glas oploskoffie. Helaas is een echt grote supermarkt niet aan te lopen (Aldi en Apalonia in Lagoa). Wel gaan er taxi's naartoe, maar wij hebben voor een huurauto gekozen om ook de Portugese kust te verkennen.

Aanrader is het Italiaanse restaurant op het park. Superlekker eten voor weinig. Goede service ook!

Animatie overdag hebben we niet aan meegedaan. ' s Avonds werden er ook leuke activiteiten georganiseerd: filmavond (disneyfilm in het Engels), poolparty, quiz, Karaoke. Gewoon gezellig met een drankje erbij!

Naar het dorp Carvoeiro zelf is het zo'n 20 minuten wandelen. Prima te doen dus voor gezonde mensen en kinderen (7 en 9).

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2017

Oke

Jacq, 5-8-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen7

Quinta do paraiso heeft velen bungalows. Wij hebben c24 en helaas geen airco met 40 graden. Stond er bij de touroperator wel op. Algemeen. Airco gratis. Bij aankomst schrokken wij dat de afstand naar het dorp ver was. En steil. Minstens 20 min lopen. Was anders aangegeven. Park is mooi. Grote bungalow. Fijne zwembaden. Etc. Helaas kleine dure supermarkt. Contant betalen. Niet veel assortiment en op voorraad. Geen pin auto maat in de buurt. Italiaan goed te doen. Biet te duur.

Must: een auto. Helaas hebben wij die niet. Geen Nederlandse animatie. En niet voorbereid. Waterballon gooien is overgooien met 1 ballon. ... mini disco. Ouders vragen liedje aan Wel goed dat ze kinderen mee trekken om mee te doen.

Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prijs /kwaliteit was conform de verwachtingen

BARBARA, 8-7-2017
  • Activiteiten4
  • Onderkomen5

Cavoeiro;

één van de mooiste plekjes van de Algarve,zijn de rotsformaties van Algor Seco,in Cavoeiro. Verscholen tussen de rotsen vindt je Boneco Bar, waar je kunt genieten van een hapje en drankje, en het adembenemende zeezicht. Ook kun je hier luisteren , en focussen op het geluid van golven tegen deze rotsformaties.

Lagos;

Een gezellig en budgetvriendelijk restaurant, is Restorante Italiano in Lagos. Dit gevestigd op de 1ste verdieping in de jachthaven . Hier kan je genieten van een panoramisch uitzicht, en de authentieke Italiaanse gerechten met een moderne twist.

Praia De Senhora Da Rocha in Porches

Een aanrader, is restaurant Vilarinho, gelegen aan het idylische strand, Senhora Da Rocha . Parelwitte strand, met een schitterend uitzicht, waar de natuur nog ongerept en niet verstoord is door moderniteit en industrieele revolutie .

Waar als het ware , een stilleven kan geschilderd worden, door getalenteerde kunstenaars .Ook zie je 's morgens zie je de vissers met hun vangst aankomen.

Je kunt daar heerlijk lunchen, dineren, bij zonsondergang. Gegrilde vis, zeevruchten, en Cataplana's nuttigen ( vis ,vlees, met kokkels en kip)

Albufeira

Restaurant Bailote is gespecialiseerd in streekgerechten, en is betaalbaar .

Uitgebreid menu , of je nu van vlees of vis houdt, met o.a. Portugese coquilles in knoflookroomsaus ,dit met een malse biefstuk van haas en een uitgebreidt assortiment, van visgerechten .

Helemaal geweldig!

Sandra, 9-6-2017
  • Onderkomen9

We hebben een geweldige vakantie gehad!

Een supermooi park met her en der verspreid vakantiehuisjes. Onze bungalow C03 was heel netjes, schoon en ruim. Inclusief wasmachine en eigen wifi. Elke dag schoonmaak/bedden opgemaakt en 2 x handdoeken wissel.

3 zwembaden (waarvan 1 pierenbadje) en een bar voor de nodige hapjes en drankjes. Waren met kindje van bijna 4 en een buggy, dat was prima te doen. Geen auto gehuurd. Het is wel een stukje lopen naar het dorp, maar als je gewoon gezond en fit bent, is dit geen probleem. Je kan ook de shuttle service (gratis) nemen naar het dorp, vertrekt 3 x per dag naar het centrum en weer terug. Klein winkeltje op het park voor broodjes en de kleine boodschapjes.

Ga vooral eten bij O Escondidinho, naast het park. Zeer goedkoop (3 personen voor 29 euro), lekker eten en vriendelijke mensen, zeker een aanrader! Heerlijk ijs eten in het dorp, hop-on/hop-off bus genomen om de kust te verkennen en verder Genieten!

We zouden zelfs terug willen!

Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

mooi appartement

Linda, 19-5-2017
  • Activiteiten3
  • Onderkomen8

Het appartement (2 kamer) was erg netjes van prive eigenaar, 2 badkamers . Minpunt was dat wij maar 1 x één schone handdoek pp kregen, en geen wissel van lakens. Terrein was mooi, en op het terrein een heerlijk eettentje ondekt waar je voor € 12 pp een 5 gangen diner incl drank kreeg, en nog superlekker ook! Zwembad was nog erg koud, maar beneden was ook een verwarmd zwembad. voor mensen die slecht ter been zijn, is dit geen goede locatie!

Prachtige villa, rustig gelegen

Annemiek, 7-1-2017
  • Onderkomen8

Mooi ruim vakantiecomplex. Is eigenlijk een woonwijkje met prive huizen en huizen die worden verhuurd. Mooie zwembaden, kleine supermarkt. Ongeveer 1500 meter van zee via hellende weg. Er rijdt wel een shuttle bus. Onze meiden hadden nog wel iets meer vertier gewild ( 14 jaar). Animatie stelt niet veel voor.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Superplek.

Mariëtte van de Sande, 10-9-2016
  • Activiteiten7
  • Onderkomen9

Ligt mooi in het groen. Op loopafstand van centrum. Je moet wel goed ter been zijn. Fijne accommodatie, fijn zwembad. Buffet in restaurant saai en niet echt lekker. Pizzeria op park daarentegen erg goed, een aanrader. Gezeligge bar met vriendelijk personeel. Wij hebben een supervakantie gehad.
Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Quinta do Paraiso bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Quinta do Paraiso in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Quinta do Paraiso zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Quinta do Paraiso scoort een 7.95 uit 10 op basis van 188 reviews.