Appartement Palm Gardens ****

8,8

4 reviews over Appartement Palm Gardens in het Nederlands

Mooi, rustig, vriendelijk, behulpzaam

Ben, 19-9-2011

Bekende goede Pestana kwaliteit. Prima service, vriendelijk personeel. Mooi complex, wel op ca. 20 min loopafstand van het gezellige Carvoeiro.

Geweldig mooie kust met mooie strandjes.

Veel restaurants, waar je tegen schappelijke prijzen goed kunt eten.

Gereisd met jonge kinderen in september 2011

Hermy Falkmann-Meijer, 28-8-2006

augustus 2006. Heerlijke rustige vakantie gehad met een peuter van 20 maand. Appartement was sfeervol en goed.

Geboekt voor 2 kamerapp. maar kwamen er achter dat alle "huisjes" met 2 slaapkamers waren (dus 3-kamerapp.) Op zich was het naar onze mening niet druk, gewoon gezellig. Medewerkers erg aardig en vooral voor onze dochter erg lief. We raden wel aan om (vanuit nederland) een auto te huren, want anders is het stadje en de overige mogelijkheden wel erg ver weg!

Voor mensen met kinderen vanaf 5 jaar zijn de mogelijkheden beperkt (geen animatie alleen zwembad) Overigens voor ons geen probleem heerlijk gewoon.

Wij vinden het een aanrader!

Gereisd anders in augustus 2006

R. B., 17-5-2005

Voor wie van rust houdt, is hier aan het goede adres. Hier geen all-inclusive, bingo- en/of muziekavonden. Wij zijn net terug van 2 weken en het is ons prima bevallen. Het schijnt in de zomer erg druk te zijn, maar daar hebben wij iig niets van gemerkt. Prima appartementen (luxe zelfs)met o.a. airco, wasmachine. Achter een geweldig uitzicht over zee en voor direct aan het zwembad. Dat vonden de kinderen (7 en 9 jaar) ideaal. Iedere dag schoonmaak en schone (bad) handdoeken. Ontzettend aardige, behulpzame mensen, zowel bij de receptie als bij het restaurant. Wij komen hier zeker nog een keer terug.
      Gereisd anders in mei 2005

M. Kappers, 24-6-2004

Palm Gardens is sinds 2002 onderdeel van de Pestana groep. het complex bestaat uit ca. 78 appartementen. Deze zijn bijna allemaal gerestyled.

Fantastische vakantie gehad in juni 2004. Ligt op loopafstand (20 min.) van Carvoeiro.

Gereisd anders in juni 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Palm Gardens bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Palm Gardens in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Palm Gardens zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Palm Gardens scoort een 8.75 uit 10 op basis van 4 reviews.