Appartement O Farol ***

Appartement O Farol
O Farol
7,9

9 reviews over Appartement O Farol in het Nederlands

Zeer mooi en ruim appartement.

Jan, 19-10-2009

Hier zijn we in 2003 geweest en desalniettemin wil ik toch een impressie geven van hoe het daar toen was. Het appartement bleek bijzonder ruim te zijn en van alle gemakken voorzien. Er waren twee balkons en aan de voorkant keek je op de redelijk drukke winkelstraat. Het zag er allemaal schoon en verzorgd uit. Achter het complex lag een redelijk groot zwembad en de zee was op 5 minuten lopen. Het oude, voormalige vissersdorpje is helemaal omgeturnd tot het toerisme maar niet de massa als in enkele andere Portugese vakantie bestemmingen. er is veel te doen in de omgeving en een bezoek aan de Monchique moet men zeker brengen, zo ook aan Silves.
Gereisd met partner in september 2003

Susan, 27-9-2007

In 2006 daar geweest! Appartement is leuk! Grote kamers, leuke kamermeisjes, alles was hartstikke schoon en goed bijgehouden. Mensen zijn allemaal hartstikke vriendelijk en doen erg hun best om het naar je zin te maken. Gezellig balkon, smorgens lekker broodjes halen en lekker op het balkonnetje ontbijten, daarna natuurlijk naar het gezellige strandje Playa do Carvoeiro. 's Avonds nog lekker een rozeetje op het balkonnetje, heerlijk! Een echte aanrader: Vanaf het strand straatje oversteken, dan zie je aan de rechterkant Restaurant Oasis. Een supergezellig restaurantje. Hans en Karin, Nederlandse eigenaren, spreken alle talen en gaan erg gezellig met de mensen om! Kortom, bij een vakantie in Carvoeiro móét u beslist een bezoekje brengen aan dit gezellig, leuk restaurantje waar u erg lekker kunt eten!
Gereisd familie in oktober 2006

Margriet , 20-8-2007

De ligging was bekend,enorme drukte en herrie daar kies je voor.Ons appartement was in maanden niet schoongemaakt,de stofwolken vlogen ons letterlijk om de oren. Het was ronduit smerig.In de keuken (restanten van eten), slaapkamer (kruimels in Schone bedden?? en voorbehoedsmiddelen van vorige reizigers??) en badkamer lagen de restanten (veel haren en nagels van vorige vakantiegangers). Douchekop was totaal kapot, na melding werd niet gemaakt, dus zelf maar gekocht. De vuile was bleef dagen liggen. Schone(?) handdoeken die stinken. De ramen/deuren sluiten niet, waar is het slot? Wij vonden vreemd omdat de recensies goed lijken. Portugal is prachtig, was ons al bekend, maar ons appartement was een totale afknapper, wat een domper.Al hebben we onze vakantie niet laten verknallen. Met een fles Ajax en bleekmiddel kom je zelf een eind.

Gereisd met partner in augustus 2007

leah&constant, 4-10-2006

Wij kwamen om 7 uur aan op Faro&werden met een busje naar t appartement gebracht,daar aangekomen waren we al bang dat we niet meteen t appartement in konden.Gelukkig konden we om 10 uur toen we net even onze handdoeken uit de koffers wouden halen(,die we bij de receptionist mochten achterlaten)gewoon doorlopen naar t appartement.De schoonmaakster hebben we n paar keer gezien om de handdoeken te verwisselen&prullenbak te legen.Verder heeft ze 2xecht schoongemaakt.appartement was echt ideaal,lekker groot,prima badkamer.maar liefst 2 balkonnetjes,waarvan 1 uitzicht op t zwembad&1 aan de voorzijde op de weg.Dit was juist erg leuk,omdat er altijd wel wat reuring was,zo kon je lekker met je glaasje wijn naar mensen kijken.Zwembad was ook heerlijk.jammer van 2 losse bedden,toch knusser n 2persoonsbed te hebben.Verder sliep t goed.

Gereisd anders in oktober 2006

Edgar en Sigrid, 31-8-2006

Wij (2 volwassenen, 3 tienerdochters) hebben in augustus 2006 twee weken in O Farol gelogeerd en dat is ons prima bevallen. Ons appartement lag net iets van de redelijk drukke doorgaande weg zodat van geluidsoverlast geen sprake was. De bereikbaarheid van het centrum was prima, al moet je zo nu en dan wel 'klimmen'. Door personeelsproblemen werd het appartement niet iedere dag schoongemaakt, maar ieder 'probleem' werd na melding zo snel mogelijk opgelost. Carvoeiro is gewoon een gezellig dorp met vooral Portugese en Engelse toeristen. Genoeg kroegjes en goede restaurants.
      Gereisd anders in augustus 2006

Jan en Henriëtte, 6-10-2005

Leuke, ruime appartementen die goed werden schoongemaakt! Een nadeeltje is de ligging in het centrum, maar wij hadden de slaapkamer aan de achterkant en hebben 's avonds/'s nachts geen last gehad van herrie of vrachtauto's.

De deur dicht en het rolluik naar beneden doet wonderen.

Het zwembad zag er ook schoon uit.

Carvoerio is leuk om 's avonds doorheen te flaneren en dat is weer een voordeel als je in het centrum verblijft.

We hadden 2 balkonnen en hebben iedere dag lekker ontbeten op het balkon. Het is dan ook leuk om te zien hoe het dagelijke leven daar op gang komt.

We hebben ons daar prima vermaakt (wij zijn er geweest in september 2003).

Gereisd anders in oktober 2005

van der laan, 16-4-2005

Alles wat je je maar kan wensen voor een zeer geschikte vakantie!
          Gereisd anders in april 2005

Belinda, 27-9-2003

mooi ruim appartement, vriendelijke mensen, prachtig gebied, ik kom vast nog een keer terug
            Gereisd anders in september 2003

bert, 3-9-2003

Zeer goed verzorgd appartement. Vriendelijke mensen. Water zwembad ijskoud. Leuke plaats om op vakantie te gaan voor een weekje. Aanrader maar hoef er ook niet weer naar toe.
              Gereisd anders in september 2003

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement O Farol in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement O Farol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement O Farol scoort een 7.89 uit 10 op basis van 9 reviews.