Beoordelingen Appartement Monte Dourado****

Monte Dourado****
36 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Monte Dourado****
Tucana Lda. Apartado 208, P-8401-903, Carvoeiro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Dourado**** in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Dourado**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Monte Dourado scoort een 8,7 uit 10, op basis van 36 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Dourado**** in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Dourado****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Monte Dourado**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 37 vakantiefoto's van Appartement Monte Dourado**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Monte Dourado**** met andere accommodaties in Carvoeiro.
Even geduld a.u.b.

8,6
8,1
9,3
8,5
Toon score en beoordelingen van:
met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ruime appartementen; mooie ligging"vertalen
Henk
8,0

17-08-2014 De appartementen zijn heel ruim: woonkamer, grote en heel complete keuken, twee slaapkamers, twee badkamers en een ruim balkon. In de inrichting ontbreekt er vrijwel niets. Het wifi-signaal was meestentijds tamelijk zwak. Het apt. wordt dagelijks schoongemaakt en regelmatig worden de handdoeken en het bedlinnen verwisseld (geldt niet voor de badlakens). Het complex ligt hoog boven het plaatsje Carvoeiro en kent heel veel trappen; geen geschikte plek voor mensen die minder goed ter been zijn. Er zijn meerdere kleine zwembaden en één iets grotere; alle met ligbedden en parasols; in augustus was het erg druk en werden 's ochtends al vroeg alle ligbedjes 'gereserveerd'. De meerderheid van de gasten was Engels en vooral gezinnen met jonge(re) kinderen. Carvoeiro is een klein gezellig plaatsje met ook een klein strandje. Het centrum is op loopafstand. Veel restaurantjes ('Jan' en 'Elle & Ella' zijn aanraders) en in het hoogseizoen is er op het pleintje bij het strand elke avond live muziek.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch verblijf!"vertalen
s.
8,0

21-08-2014 Super mooie ruime appartementen. We hadden zelfs een massage stoel, ligbedjes, tijdschriften, parasols voor op t strand en hele fijne bedden. Sommige zijn particulier en sonmige eigendom van het resort dit maakt dat elk appartement anders en persoonlijk is. Ook super goede wifi in app nr 10! Service en receptie gewoon top! Plaatsje zeer gezellig. Niet geschikt als je slecht ter been bent. Tip: boek auto via hun is goedkoper dan rechtstreeks. Absolute aanrader. Wij gaan terug!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fijne ruime appartementen"vertalen
Fam Frijters
9,0

28-07-2014 Zeer fijne vakantie gehad in Portugal, mooi appartementencomplex , wat zeer ruim opgezet is. Voor iedereen een ligbed aan één van de zwembaden. Wij hadden een zwembad voor ons terras, mooie ligging, je moet wel van klimmen en trapjes houden, word goed schoongehouden . De uitzichten zijn verschillend, zeezicht of op het dorpje of op één van de zwembaden. Genoeg restaurantjes en winkeltjes op loopafstand.

De beste prijzen en lastminutes voor Appartement Monte Dourado**** bij...

met partner, 2014
"Accomodatie"vertalen
heer Tuinenburg
8,0

03-07-2014 Prima ligging en ruime appartementen indien goed te been. Stille hellingen verdienen een goede conditie.

met partner, Mei 2014
"Heel veel ruimte"vertalen
Pytsje
7,0
7,0
9,0

28-05-2014 Een 4 kamerappartement met veel ruimte. Jammer dat het balkon op het Noorden lag, pas in de namiddag zon. En ik miste een lekker stoel waar je in kon liggen. Wij hadden van die stoeltjes om recht op te zitten. De bedden vonden wij hard, maar ja de een houdt van zacht en de ander hard. Fijn was de wasmachine en de afwasmachine. Het personeel was fantastisch! Het appartement was helemaal kompleet!

met partner, Sept. 2013
"Op en top vakantie!"vertalen
Thies & marije
6,0
10,0

11-09-2013 Ligging : het appartement ligt hoog op een steile heuvel. Maar het is zeker de moeite waard. Lopend is het opzich te doen, maar wanneer je veel boodschappen bij je hebt is het handiger of met je gehuurde auto of taxi te gaan.

Appartement : zeer ruim en netjes. 2 slaapkamers en maar liefst 2 badkamers. Keuken van slle gemakken voorzien en ook de woonkamer groot en knus ingericht. Balkon was ook ruim voldoende.

Schoonmaak : dagelijks werd het schoongemaakt voor de nodige dingen incl. Dagelijks nieuwe handdoeken.

Zwembad: elke morgen kwamen er iemand schoon te maken. Geen gedoe met handdoeken vroeg klaarleggen etc. Soms hadden we zelfs een privezwembad.

Personeel : zeer vriendelijk en behulpzaam.

Faciliteiten carvoeiro : gezellig en niet al te groot. S avonds live muziek en leuke tentjes. Dit alles op 5 min. Afstand lopen.

Kortom zeker een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Aanrader"vertalen
Han
9,0

25-07-2013 Goed appartement voorzien van alle gemakken. Wifi ontvangst is slecht. Voor goede ontvangst moet je gaan naar de omgeving van de receptie. Mooie centrale ligging. Carvoerio vonden wij het mooiste plaatsje van Algarve, geen hoogbouw en een leuk centrum.
Als je iets wilt zien is autohuur noodzakelijk. Winkels, bakker etc op loopafstand.
S'avonds koelt het heerlijk af, niet benauwd.

met jonge kinderen, Juli 2013
"Heerlijk"vertalen
Edwin_21
9,0

27-07-2013 Blij met onze keuze geweest. Prima en mooie ruime appartementen op een mooie ligging. Dichtbij centrum en toch heel rustig. Oke, de weg erheen is flink steil, maar goed te doen. Aanrader is een auto bij de hand te hebben. Zonde om alle mooie stranden te moeten missen.

met oudere kinderen, Juli 2013
"Helemaal compleet en een mooie ligging."vertalen
leon
10,0

23-07-2013 De prijs-kwaliteit verhouding van ons appartement Monte Dourado was helemaal in orde. Alles is aanwezig (bijv. vaatwasser, stijkijzer, wasmachine). Vrijwel elke dag wordt er schoon gemaakt en de medewerkers bij de receptie zijn erg aardig en hulpvaardig. Wat fijn dat iedereen uitstekend Engels spreekt. De ligging is helemaal oke, rustig maar toch vlakbij de restuarantjes, bars, het dorpsplein en het strand. Alles is schoon, ook de diverse zwembaden, alhoewel we daar nauwelijks gebruik van hebben gemaakt door de vele mooie stranden in de buurt. Ook onze kinderen (van 15 en 16) hebben zich prima vermaakt in de buurt.

met vrienden, Juni 2013
"Super vakantie!"vertalen
Evelien
10,0

15-06-2013 Prachtige plek, ruim appartement en niet te toeristisch. Je moet inderdaad goed kunnen lopen, maar dat kunnen wij en dat hebben we gedaan. Prachtige route ligt er bij de receptie en je komt op de mooiste plekjes. Lekker inktvis gegeten na een fikse wandeling over de rotsen.

Terug van vakantie?

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?