Beoordelingen Appartement Monte Dourado****

Monte Dourado****
39 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Monte Dourado****
Tucana Lda. Apartado 208, P-8401-903, Carvoeiro

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Dourado**** in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Dourado**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Monte Dourado scoort een 8,6 uit 10, op basis van 39 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Dourado**** in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Dourado****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Monte Dourado**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 46 vakantiefoto's van Appartement Monte Dourado**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Monte Dourado**** met andere accommodaties in Carvoeiro.
Even geduld a.u.b.
Lettergrootte: A A A

39 beoordelingen over Monte Dourado****

39 beoordelingen
8,2
8,4
9,3
8,1
Toon score en beoordelingen van:
met jonge kinderen, Sept. 2014
"Een heerlijke vakantieplek!"vertalen
Fam. Jongkind
9,0

15-09-2014 Bij aankomst erg verrast over de ruime opzet van ons appartement. Genoeg ruimte en veilig genoeg voor ons kruipertje van 1 jaar!

Iedere dag werd ons appartement door een heel lief vrouwtje schoongemaakt, ze belde eerst aan en opende daarna de deur en vroeg dan eerst of het uitkwam voor ze binnenkwam. Ze dweilde, hing nieuwe handdoeken op, maakte de bedden op (nog mooier dan wij al hadden gedaan) en nam de vuilnis mee.

Het complex is onderverdeeld in meerdere kleine complexen, waardoor wij het idee hadden op een kleinschalig appartementencomplex te verblijven. De zwembaden zijn schoon, ruimtes eromheen ook en prima qua temperatuur. De regels zijn vrij duidelijk, handdoeken op een stoel maar geen mensen in de buurt is gewoon een vrije stoel. Wij hebben er geen last van gehad dat er stoelen gereserveerd waren.

Het dorpje is via 2 steile wegen (linksom of rechtsom) naar beneden goed te bereiken, ook voor ons met een buggy! Dit hoeft geen belemmering te zijn, als je je er op instelt!

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Groot appartement maar geen 4 sterren"vertalen
Natalie
6,0

26-08-2014 Groot appartement, dicht bij centrum. De helling was goed te doen ook met jonge kinderen. We vonden het appartement wel een beetje smoezelig. Vieze douchegordijnen en in de hoeken van de badkamer mag het wel schoner. Wc's spoelen niet goed door, losse brillen enz. Wat verouderd dus. Verder is de vloer van het balkon geen enkele keer geveegd (behalve door mijzelf) tijdens 2 weken verblijf. Ook de vloer rond het zwembad, geen enkele keer schoongemaakt. Dat vind ik geen 4 sterren waard.
Verder een prima vakantie gehad. 's avonds genoeg vermaakt in het dorpje, bij de appartementen is het dan stil.

met partner, Aug. 2014
"Ruim en schoon appartement (B024)"vertalen
petra michelet
8,0

06-09-2014 een heerlijke week doorgebracht in Carvoeiro. Het appartement was ruim, niet de gerenoveerde versie (4pers) en schoon. Iedere dag werd ons bed opgemaakt en halverwege de week schone handdoeken. zelfs onze vuilniszak werd meegenomen. Zeer aardige en behulpzame medewerkers receptie. Zwembad schoon en iedere dag werd hier geveegd en schoongemaakt. Enige minpuntje is de op de heuvel gelegen accommodatie, mensen met rugklachten of anderszins hebben hier moeite mee. In Carvoeiro is iedere avond livemuziek. Grote supermarkt (Intermarche) net buiten Carvoeiro. Een auto huren hebben wij lokaal geregeld, veel goedkoper dan via reisorganisatie of op het vliegveld. In de buurt fantastische kleine strandjes (Carvalho, Marinha) en ook Ferragudo is n leuk vissersdorp in de buurt. Cabo st Vincente is makkelijk te rijden op een dag en wij zijn nog even doorgereden naar Amado, het surfstrand. Kortom, een week voor herhaling vatbaar.

met oudere kinderen, Aug. 2014
"Ruime appartementen; mooie ligging"vertalen
Henk
8,0

17-08-2014 De appartementen zijn heel ruim: woonkamer, grote en heel complete keuken, twee slaapkamers, twee badkamers en een ruim balkon. In de inrichting ontbreekt er vrijwel niets. Het wifi-signaal was meestentijds tamelijk zwak. Het apt. wordt dagelijks schoongemaakt en regelmatig worden de handdoeken en het bedlinnen verwisseld (geldt niet voor de badlakens). Het complex ligt hoog boven het plaatsje Carvoeiro en kent heel veel trappen; geen geschikte plek voor mensen die minder goed ter been zijn. Er zijn meerdere kleine zwembaden en één iets grotere; alle met ligbedden en parasols; in augustus was het erg druk en werden 's ochtends al vroeg alle ligbedjes 'gereserveerd'. De meerderheid van de gasten was Engels en vooral gezinnen met jonge(re) kinderen. Carvoeiro is een klein gezellig plaatsje met ook een klein strandje. Het centrum is op loopafstand. Veel restaurantjes ('Jan' en 'Elle & Ella' zijn aanraders) en in het hoogseizoen is er op het pleintje bij het strand elke avond live muziek.

met jonge kinderen, Aug. 2014
"Fantastisch verblijf!"vertalen
s.
8,0

21-08-2014 Super mooie ruime appartementen. We hadden zelfs een massage stoel, ligbedjes, tijdschriften, parasols voor op t strand en hele fijne bedden. Sommige zijn particulier en sonmige eigendom van het resort dit maakt dat elk appartement anders en persoonlijk is. Ook super goede wifi in app nr 10! Service en receptie gewoon top! Plaatsje zeer gezellig. Niet geschikt als je slecht ter been bent. Tip: boek auto via hun is goedkoper dan rechtstreeks. Absolute aanrader. Wij gaan terug!

met oudere kinderen, Juli 2014
"Fijne ruime appartementen"vertalen
Fam Frijters
9,0

28-07-2014 Zeer fijne vakantie gehad in Portugal, mooi appartementencomplex , wat zeer ruim opgezet is. Voor iedereen een ligbed aan één van de zwembaden. Wij hadden een zwembad voor ons terras, mooie ligging, je moet wel van klimmen en trapjes houden, word goed schoongehouden . De uitzichten zijn verschillend, zeezicht of op het dorpje of op één van de zwembaden. Genoeg restaurantjes en winkeltjes op loopafstand.

met partner, 2014
"Accomodatie"vertalen
heer Tuinenburg
8,0

03-07-2014 Prima ligging en ruime appartementen indien goed te been. Stille hellingen verdienen een goede conditie.

met partner, Mei 2014
"Heel veel ruimte"vertalen
Pytsje
9,0

28-05-2014 Een 4 kamerappartement met veel ruimte. Jammer dat het balkon op het Noorden lag, pas in de namiddag zon. En ik miste een lekker stoel waar je in kon liggen. Wij hadden van die stoeltjes om recht op te zitten. De bedden vonden wij hard, maar ja de een houdt van zacht en de ander hard. Fijn was de wasmachine en de afwasmachine. Het personeel was fantastisch! Het appartement was helemaal kompleet!

met partner, Sept. 2013
"Op en top vakantie!"vertalen
Thies & marije
10,0

11-09-2013 Ligging : het appartement ligt hoog op een steile heuvel. Maar het is zeker de moeite waard. Lopend is het opzich te doen, maar wanneer je veel boodschappen bij je hebt is het handiger of met je gehuurde auto of taxi te gaan.

Appartement : zeer ruim en netjes. 2 slaapkamers en maar liefst 2 badkamers. Keuken van slle gemakken voorzien en ook de woonkamer groot en knus ingericht. Balkon was ook ruim voldoende.

Schoonmaak : dagelijks werd het schoongemaakt voor de nodige dingen incl. Dagelijks nieuwe handdoeken.

Zwembad: elke morgen kwamen er iemand schoon te maken. Geen gedoe met handdoeken vroeg klaarleggen etc. Soms hadden we zelfs een privezwembad.

Personeel : zeer vriendelijk en behulpzaam.

Faciliteiten carvoeiro : gezellig en niet al te groot. S avonds live muziek en leuke tentjes. Dit alles op 5 min. Afstand lopen.

Kortom zeker een aanrader!

met oudere kinderen, Juli 2013
"Aanrader"vertalen
Han
9,0

25-07-2013 Goed appartement voorzien van alle gemakken. Wifi ontvangst is slecht. Voor goede ontvangst moet je gaan naar de omgeving van de receptie. Mooie centrale ligging. Carvoerio vonden wij het mooiste plaatsje van Algarve, geen hoogbouw en een leuk centrum.
Als je iets wilt zien is autohuur noodzakelijk. Winkels, bakker etc op loopafstand.
S'avonds koelt het heerlijk af, niet benauwd.

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?