8,8

Uitstekend

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Monte Dourado**** bij :

54 reviews over Appartement Monte Dourado in het Nederlands

Schitterend appartement

Hitzemann, 4-7-2017

Wij waren enorm tevreden , hadden volgens mij ook wel een appartement met het beste uitzicht . Alles is heel schoon , airco is inbegrepen . Wat ook handig is dat je zwembad lakens krijg op de kamer . Goede bedden . Ontzettende goede service , onze afwas machine deed het niet goed . Toen wij terug kwamen van het strand , stond er een geheel nieuwe te draaien met al onze vaat erin , echt super !!! Je zit dicht bij de drukte , maar bij het complex is het heerlijk rustig . Door de goede bouw geen last van buren , erg veel privacy . WiFi was soms iets minder , nou dat is dan werkelijk het enige minpuntje wat ik kan bedenken . inderdaad even klimmen , maar voor ons geen probleem , met kleine kindjes , lijk het mij wel een gesjouw
Gereisd met partner in juni 2017

Wat een ruimte!

Tycho, 17-5-2017

9 dagen enorm genoten van het appartement met minder weer en het zwembad met mooi weer ook de receptioniste is een schat! Wil alles voor je doen en heel vriendelijk!! Alles was goed schoon 2 badkamers 2 slaapkamers enorme woonkamer met openhaard en ieder blok appartementen heeft 2 "eigen" zwembaden (peuter badje en diep zwembad) super voor elkaar!
Gereisd met partner in mei 2017

Mooi,schoon en goed onderhouden complex.

Dennis Bosch, 15-4-2017

Gezellig centrum met klein strandje. In Carvoeiro zelf ben je snel uitgekeken dus een huurauto is nodig, zodat je niet zo plaatsgebonden bent.

Appartementen zijn volledig uitgerust en worden elke dag goed schoongemaakt door vriendelijk personeel.

Zoals in vele reviews al is aangegeven is dit complex niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn i.v.m. steile wegen en smalle trappen naar de appartementen.

De mensen in de receptie zijn heel vriendelijk en behulpzaam.

Gereisd met partner in maart 2017

Ruim opgezette locatie!

Jack Knook, 24-2-2017

Leuke appartementen met een volledige inrichting, zoals vaat- en wasmachine. Dat vonden wij heel fijn!

Rustige ligging maar vlakbij het centrum. Uitstekende stek. Auto wel aan te raden.

Gereisd met partner in mei 2016

Nette appartementen

Rick, 28-9-2016

Wij hadden de gerenoveerde 3 kamerappartementen geboekt. Alles was netjes, mooie zwembaden en erg ruim. Uitzicht was heel erg mooi. Medewerkster bij receptie erg vriendelijk. Appartementen boven op een heuvel gelegen. Maar: Echt gerenoveerd vonden wij het niet. De badkamers en kasten zijn nog ouderwets en toch nog wel wat scheuren in de muren bij de douche. Verder was de weg van het dorp wel echt heel erg stijl. Strand en dorp heel leuk (strandbedden wel prijzig, voor 2 personen 17 euro).
Gereisd met partner in september 2016

Fijne appartementen, leuk stadje

josjoyce, 4-9-2016

De appartementen zijn echt van alle gemakken voorzien. Met dat warme weer is het wel fijn om een wasmachine te hebben, zeker als je bedenkt dat de weg van het stadje naar Monte Dourado heel steil is en je dus vaak bezweet aankomt :-) Helaas leggen ook hier mensen hun handdoeken in de ochtend bij het zwembad neer zonder te zwemmen, en de zwembadman laat dat ook gebeuren, maar gelukkig zijn er wel genoeg ligstoelen over het algemeen. Vriendelijk en behulpzaam personeel, airco op alle kamers (fijn!), een supermarktje om de hoek (die bespaart je een klim) en veel gezinnen als gast, waardoor het vrij rustig is.
Gereisd familie in augustus 2016

Gezellige ruime centraal gelegen appartementen

Tatteem, 31-7-2016

Ruime gezellige en centraal gelegen appartementen, keuken voorzien van alle apparatuur, o.a. vaatwasser, wasmachine etc..,dagelijks bijgehouden, oogt kleinschalig, vlakbij strand, centrum en restaurantjes (tip: Villa Medici en Onze). Kort steil straatje naar centrum/strand maar goed te doen. 's Avonds live muziek op dorpsplein, rondom terrassen. Top vakantie gehad!
Gereisd familie in juli 2016

Uitstekend appartement

Veronica, 22-7-2016

Van het weer moesten we het helaas niet hebben dit jaar, en daarom was ik extra blij met dit appartement. Een woonkamer met mogelijkheden voor ventilatie en verwarming, 2 slaapkamers, 2 (!) aparte WC en douche kamers, keuken. Duidelijk onlangs gerenoveerd, zeer schoon en goed onderhouden. Je zit dicht bij het strand, maar toch rustig. Vriendelijke receptionisten, dagelijks schoonmaak. Ik hou niet zo van meerdere appartementen bij elkaar maar heb totaal geen last gehad van drukte of lawaai.
Gereisd familie in mei 2016

Geweldig

J. van den Tempel, 3-6-2016

Prima appartement, erg volledig uitgeruste keuken. Winkel dichtbij, Erg attente receptioniste. Resort heeft aardig wat woningen maar geeft niet de indruk groot te zijn omdat de woningen niet in een park liggen maar langs een weg. Geeft het idee dat je een eigen huis bewoont.

Je moet er wel rekening mee houden dat de wegen steil zijn. Met kleine kinderen of mindere gezondheid kan het een beperking zijn.

Gereisd met partner in mei 2016

Top appartement

Maria L., 24-1-2016

We hadden een appartement op een hoek met uitzicht richting strand. Geweldig uitzicht en geweldig appartement. Ruim en van alle gemakken voorzien. Wasmachine (leek wel nieuw), vaatwasser, oven, etc.

Wij gingen vaak naar een kleiner zwembad omdat het hoofdzwembad nogal vol en druk was met Engelsen maar bij andere zwembad op het park is het prima vertoeven.

Klim van en naar het strand van Carvoeiro is inderdaad erg stijl en minder geschikt voor mensen die slecht ter been zijn.

Wij hadden een auto gehuurd gedurende ons verblijf en hebben veel uitstapjes gemaakt.

Wij zijn veel uit eten geweest in de omgeving (niet bij het strand van Carvoeiro zelf).

Gereisd familie in augustus 2015

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Monte Dourado in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Monte Dourado zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Monte Dourado scoort een 8.84 uit 10 op basis van 54 reviews.