Appartement Colina Village ***

Appartement Colina Village
Colina Village
8,4

118 reviews over Appartement Colina Village in het Nederlands

Enorm genoten op Colina Village.

Wilma, 20-9-2017

Mooi verzorgd appartementencomplex, niet enorm groot lekker overzichtelijk. Prima onderhouden, appartementen goed ingericht met oa magnetron, grote koelkast en oven! Vriendelijk personeel, mooi zwembad en goed restaurant.

Ligt wel wat ver van Carvoeiro/strand en supermarkt af, supermarktje op complex mag geen naam hebben. Tip; laat het transferbusje ook rond half 8 's avonds nog een 1x rijden naar Carvoeiro en breidt de supermarkt iets uit of laat een soort SRV busje komen. Een auto huren is wel een aanrader, de omgeving is prachtig!

Gereisd met partner in september 2017

Leuk appartementencomplex

Maaike, 12-8-2017

Prima appartement, wel keiharde bedden in de slaapkamer. De slaapbank lag beter. Colina Village lijkt een vakantiepark. Gezellige uitstraling. Veel Nederlanders. Wij hadden halfpension geboekt; ontbijt eenvoudig maar voor ons prima, diner (kiezen van menukaart) erg lekker en keuze genoeg. Vriendelijk personeel. Mooi binnen- en buitenzwembad. Barretje bij het zwembad. De kinderen hebben zich hier heel goed vermaakt. Er is verder geen animatie behalve af en toe een zanger. Supermarktje stelt niet veel voor. Weinig aanbod. Auto huren is inderdaad handig. Strand van Carvoeiro is erg mooi. Wij hebben een leuke vakantie gehad hier.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Fijne, sfeervolle en rustige accomodatie

Ton Croezen, 23-7-2017

Het complex ziet er erg verzorgd uit. De appartementen zijn ruim, al zijn de balkons aan de kleine kant. Wanneer je niet voor logies met ontbijt hebt gekozen, kun je 's morgens brood halen in het kleine winkeltje bij het zwembad. Het aanbod is echter zeer beperkt, dus wees er wel op tijd bij. Het zwembad is erg aangenaam en over het algemeen is er altijd plaats, ook al denken mensen hier een bed te moeten reserveren middels een handdoek. Deze egotripperij duikt helaas overal op. Het complex ligt in een rustige omgeving op ruime afstand van Carvoeiro en de stranden. De dichtstbijzijnde supermarkt is ook niet echt op loopafstand. Daardoor is het aan te bevelen een auto te huren. Taxi's zijn ook een optie en niet heel duur, maar met een gezin van 5 personen wordt het wel lastig. We hebben erg van de vakantie genoten. Colina Village is een aanrader. Carvoeiro zelf is heel gezellig. De stranden in en rond Carvoeiro zijn prachtig. De grot van Benagil is overigens gewoon zwemmend te bereiken.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Rustige omgeving

Marissa, 21-7-2017

Colina Village ligt erg afgelegen, een huurauto is zeker aan te raden. Er rijdt wel een bus 4 keer per dag gratis naar Carvoeiro, maar een taxi is net zo handig en niet duur (€4). Het ontbijt is oké, maar er is wel weinig aanbod. Het restaurant is prima, wij hebben daar lekker gegeten en het personeel was erg vriendelijk. De appartementen zijn ruim en worden elke dag schoon gemaakt.

Waar wij ons wel erg aan hebben geërgerd, zijn de mensen die elke ochtend tientallen ligstoelen aan het zwembad bezet houden met handdoeken.

Gereisd met partner in juli 2017

Prachtige,groene, verzorgde omgeving

O.Terlouw, 25-6-2017

Colina Village is een prachtig groen Appartementen 'Village'!

Ligt tegen een heuvel (Gratis pendelbusje naar Carvoeiro dorp van waaruit van alles kan) met ruime, in aarde kleuren geschilderde Appartementen (buitenkant Zand Geel, Bruin, Oranje-achtig en Baksteen Rood).

Gelegen in palm- en plantrijk verzorgd park. Prima ruim Zwembad binnen en buiten! Restaurant. Mini market. Gastvrije Service. Receptie 24/7. Wifi gratis. Wandelmogelijkheden plenty! Fietshuur in Carvoeiro. Rust. AANRADER!

Gereisd met partner in april 2017

Voor de derde Colina Village

Boltjes, 6-6-2017

Colina Village is mooi complex helaas een beetje afgelegen van het dorpje, je hebt hier wel een auto nodig.Wij zijn voor derde keer hier geweest echter volgende jaar zullen we hier niet weer naar toegaan tenzij een aantal zaken worden aangepakt door de directie. Drie jaar lang zijn de zonnebedjes bij het zwembad stuk het aantal bedjes wat nog in orde is wordt steeds minder. De gratis WiFi is zeer slecht. Beste directie pak dit op, zou fijn zijn voor de gasten en ook voor de medewerkers van Colina.
Gereisd met partner in mei 2017

Een warm onthaal en heel relaxt

Ines Tuinstra, 23-3-2017

Zelfs aan het einde van het seizoen nog een en al vriendelijkheid. De appartementen zijn simpel maar hebben alle belangrijke faciliteiten en zijn schoon. Het zwembad en het restaurant hebben een grote toegevoegde waarde voor het vakantiegevoel.

Wij gaan zeker nog eens

Gereisd met jonge kinderen in september 2016

Niet te groot, mooi huisje, geen wifi, zwembad oké

Jeroen, 11-2-2017

Leuke huisjes, aardig park. Niet te groot, best ruim opgezet.

Leuk zwembad, busje naar zee/dorpje. In restaurant kun je eten maar makkelijker om het erbij te bestellen: elke avond kleine kaart eten kiezen, ochtend ontbijt. All-in is geen drinken!

WiFi is er soms, bij de receptie.

Voor oudere kinderen is er niets te doen. Lekker rustig park, goed schoongehouden. Huisjes ook elke dag schoonmaak.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2016

Fantastische vakantie gehad.

Ingrid, 28-10-2016

We zijn hier 1 week geweest met ons drietjes en 2 vrienden. We hadden 2 prachtige en vooral schone appartementen. Vriendelijk schoonmaaksters, kregen elke dag schone handdoeken en het werd keurig schoongemaakt. Mooi en goed restaurant, waar je heel goed kan eten. Fijne receptie, waar je met al je vragen terecht kan, dagelijks vanaf 16.00 uur een nederlands sprekende Belg, erg vriendelijk en behulpzaam. Shuttle bus brengt je 3x per dag keurig na het centrum van Carvoeiro.

Enig min puntje is dat het zwembad niet verwarmd word, jammer water was erg koud.

Een prachtig appartementen complex, netjes onderhouden en schoon.

Al met al een hele fijne vakantie gehad en zeker voor herhaling vatbaar.

Gereisd met vrienden in oktober 2016

goed verzorgd, mooi park met ruime woningen

Familie, 13-10-2016

Wij hadden halfpension geboekt en het eten in het restaurant was voortreffelijk. In eerdere reviews lazen we dat dat wat tegenviel. Nu is dat absoluut niet meer zo, we konden kiezen uit veel gerechten a la carte en ze waren allemaal even lekker.

Het zwembad en ligstoelen etc. was allemaal prima in orde, evenals de hulp bij de receptie.

Onze duplex woning was enorm ruim, de slaapkamers hadden alle drie een eigen badkamer, hele fijne bedden en waren lekker koel. De woonkamer en keuken waren heel ruim en voorzien van de nodige apparatuur. (minpunt was dat de woonkamer niet gezellig is en geen fijne bank en stoelen had).

Elke dag (behalve zondag) kregen we meer dan voldoende schone handdoeken en werd alles schoongemaakt!!

Waar wij ons op verkeken hebben is dat zonder auto het doen van boodschappen best wel lastig was. De dichtstbijzijnde supermarkt is op zeker 1,5 km afstand lopen bergaf en opwaarts op de weg waar de auto´s best hard rijden.

Gereisd met oudere kinderen in oktober 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Colina Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Colina Village in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Colina Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Colina Village scoort een 8.36 uit 10 op basis van 118 reviews.