9,9

Uitstekend

8 tips over Vakantiehuis Casa Jóia

IJsbrand, 9-9-2013
Regel je auto of een limousine via Jon en Riet!
Bettina Nooij, 27-1-2013

Het "dorp" op loopafstand,Heerlijke restaurantjes op loopafstand, het strand op loopafstand, de supermarkt met verse broodjes op loopafstand, kortom je hebt werkelijk alles in de buurt! Wij kunnen nog veel meer opnoemen maar u zou het echt zelf een keer moeten ervaren. Wij kunnen zeggen na 10 dagen Casa Jóia dat wij totaal ontspannen en uitgerust weer thuis zijn! Wat een vakantie!

Rietje en Jon ……Tot gauw! en nogmaals bedankt voor de gastvrijheid! Liefs van Peter, Bettina, Dana, Mendy en Susan.

Bettina Nooij, 12-12-2012

Joke Drenth, 11-12-2012
Casa Jóia ligt in voormalig vissersdorp Carvoeiro, waar het zomers bruist van gezelligheid. Strand, zee, winkels, bar, restaurantjes, alles ligt binnen handbereik. Zo fijn, dan hoef je ook niet altijd de auto in, als je daar geen zin in hebt.
Bettina Nooij, 26-11-2012
c .j. van Rieke, 6-7-2012
Tip: huur een auto om gebied te verkennen. en vertoef veel op dakterras (sprookje)

riet, 29-6-2012

Golfbanen. Het centrale gedeelte van de Algarve heeft tientallen golfbanen met schitterende greens boven kliffen, waterpartijen en pijnbomen. Enorme keuze uit onder meer enkele championship-banen. Noemenswaardig: Pine Cliffs (Albufeira), Pinheiro Altos (Quinta do Lago) en Salgados (Albufeira).

Silves. Een pittoreske, middeleeuws stadje. Het is de historische Moorse hoofdstad van de Algarve met een kasteel vanwaar je een prachtig uitzicht op de omgeving hebt.

Rietje van der Giesen, 28-6-2012

Golf : Amendoeira Golf Resort bij Silves, ± 15 min. rijden vanaf Casa Jóia. Voor golfers echt de moeite waard!!

Silves : Een pittoreske, middeleeuws stadje met keienstraatje. Het is de historische Moorse hoofdstad van de Algarve met een kathedraal en een kasteel vanwaar je een prachtig uitzicht op de omgeving hebt. 's Avonds is het stadje sprookjesachtig verlicht.

Grotten: Een boottocht langs de kust van Carvoeiro.

Walvis en dolfijn tours vanuit verschillende havens