7,1

8 reviews over Hotel Carvoeiro Sol in het Nederlands

Geweldig

Sylvia, 18-6-2016

Alles was goed. Ligging, ontbijt, kamer, zwembad.

Mensen die zeuren over het hotel zijn niet goed wijs.

De kamers zijn goed en schoon, de handdoeken trouwens ook.

Het ontbijt is heel erg goed. Ja idd het zwembad is wat klein, maar voldoet.

De locatie is werkelijk fantastisch en het personeel erg aardig.

Iedereen die iets negatiefs schrijft over dit hotel wilde de luxe van 5 sterren, maar betalen voor 3 sterren. Ik vond het super en voor herhaling vatbaar.

Gereisd alleenreizend in mei 2016

Zeer matig

m v m, 29-5-2014

Locatie hotel prima om de algarve te ontdekken. Er is geen koelkast en geen balkon. (Kon met balkon tegen meerprijs van 30 euro per nacht) Het hotel dus ook kamers, lakens, handdoeken etc ruiken extreem muf. Alles is zeer gedateerd en zeker geen 4 sterren waard. Prima hotel voor je eerste vakantie zonder ouders als 16-jarige.
Gereisd met partner in mei 2014

Pas op je spullen!

Sas, 24-8-2013

Mooie kamer met maar liefst 2! balkons. Maar ik heb wel meer voor de kamer betaald. Jammer dat er geen koelkast was. Jammer ook dat het beddengoed niet vaak genoeg verschoond werd. Je moet je handdoek op de grond gooien als je nieuwe handdoeken wilt hebben, misschien moest dat ook met het beddengoed????

Het ontbijt was eentonig.

Mijn slippers zijn door een schoonmaakster uit mijn hotelkamer gestolen. Ook is er een badlaken en een shirt gestolen van medereizigers. Ik mocht nieuwe slippers kopen en de rekening indienen. (Dus ze geven toe dat er gestolen wordt.)

Ik klink heel negatief, maar de ligging was perfect!

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Geweldig!!!

Nadia, 4-8-2012

Een zeer mooi hotel op een hele mooie plaats, je loopt het hotel uit en je bent praktisch op het strand of bij een van de gezellige restaurantjes. 's Avonds altijd live muziek op het plein, erg gezellig!! Kamers ruim en schoon, met airco, kluis, tv, helaas geen koelkast (een volle badkuip bied uitkomst), sommige kamers hebben een balkon, andere weer niet.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Een aanrader!!

Gereisd met vrienden in juli 2012

Leuk hotel in het gezellige Carvoeiro

Loes, 7-7-2012

Het is een hotel wat vlak bij het strand ligt, bij het plein waar dagelijks live muziek wordt gespeeld, de terrasjes, een zwembad heeft en ontzettend vriendelijk personeel!! Een deel van de kamers heeft uitzicht op zee (en met open ramen hoor je de zee ook). zie foto. In de buurt genoeg restaurantjes en een aantal leuke winkelstraatjes. Het ontbijt was een beetje eentonig, maar goed genoeg voor een heerlijke vakantie.
Gereisd met vrienden in juni 2012

Matig hotel, meer niet

Anton en Marry, 3-5-2012

De kamers zijn klein, het bad is moeilijk uit te stappen, zeer brede rand van wel 20 cm, andere smallere mogelijkheid was er niet, want daar bevonden zich het bidet of de wastafel. Matrassen zijn hard en bovendien hing er een onaangename lucht in het hotel. Personeel was heel aardig en behulpzaam.
Gereisd met partner in april 2012

Prima hotel met uitstekende ligging

Nadia, 26-7-2011

Ik heb een week doorgebracht in Carvoeiro Sol. Ik vind met name het personeel erg vriendelijk en behulpzaam. De hotelkamer was redelijk ruim met een keurige, moderne badkamer. TV op kamer, geen koelkastje. Ontbijt is prima. Zwembad is klein, maar wij hebben er heerlijk rustig gelegen. De ligging van het hotel is perfect, twee keer vallen en je zit op een terras, drie keer vallen en je ligt op het strand. 's Avonds wordt er op het plein waaraan het plein ligt gezongen/opgetreden, maar wij vonden het niet storend en het hield altijd iets voor 00:00 uur op. Enige minpunt vond ik dat wij geen balkon hadden, maar verder is dit hotel echt een aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2011

gezellig en goed schoon hotel

willeke spanjersbergh, 28-5-2010

heerlijk hotel midden in het dorp kamers met zeezicht een aanrader
Gereisd met partner in januari 2010

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Carvoeiro Sol**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Carvoeiro Sol in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Carvoeiro Sol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Carvoeiro Sol scoort een 7.09 uit 10 op basis van 9 reviews.