Vakantiepark Algar Seco Parque

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Algar Seco Parque bij:

2 reviews over Vakantiepark Algar Seco Parque in het Nederlands

Fantastische ligging

Otto, 27-5-2012

Wij logeerden in Presa de Moura, geweldig, maar hier hebben wij gelunched aan het zwembad. Alles netjes, heerlijk gegeten en een fantastisch uitzicht. Zouden een andere keer hier willen logeren.
      Gereisd met partner in januari 2012

ontzettend mooi

Hendrickx, 23-8-2009

Wij zaten in Algar Seco suite (appartement). Dit is echt een aanrader. Erg mooi uitzicht en een groot terras. Iedere dag werd er even gepoest en werden de bedden opgemaakt. Restaurantjes waren op ongeveer 5 minuten loopafstand. Wij zaten midden in de drukste vakantieperiode. Dit was echter niet te merken. In ons "complex" zat verder niemand. Het is echt een aanrader.
        Gereisd met partner in augustus 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiepark Algar Seco Parque in Carvoeiro, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiepark Algar Seco Parque zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiepark Algar Seco Parque scoort een 8.67 uit 10 op basis van 4 reviews.