Appartement Vila Linda Mar

8,4

19 reviews over Appartement Vila Linda Mar in het Nederlands

heerlijke honeymoon!

A. Bas, 5-2-2009

Onze honeymoon in hotel Linde Mar was werkelijk heerlijk!

Op en top genieten! Bij aankomst kregen we een fantastische kamer, waar een heerlijke fles wijn voor ons klaar stond!

Gerard, Lia en Marlien (en de kleine) doen heel erg hun best om het naar je zin te maken, en dat gaat ze prima af!

Het zwembad is heerlijk, het ontbijt goed geregeld en ook de lunches worden prima verzorgd door Gerard en Lia.

helaas voor ons en alle andere bezoekers is het hotel inmiddels gesloten... Een projectontwikkelaar heeft de grond opgekocht en er zal een gigantisch hotel worden gebouwd... Te jammer!

Maar, Gerard gaat een eigen hotel starten, dus we komen terug!

Gereisd met partner in september 2008

een échte aanrader!

de goei, 16-9-2008

we hebben echt 14dgn genóten! gerard, lia en marlien staan écht voor hun gasten klaar!

enige opmerking; het ontbijt had íets gevarieerder gekunt.

Gereisd met partner in augustus 2008

weldadige ervaring

Lucie G-B, 13-8-2008

Wat een heerlijke vakantie hebben we hier gehad, 12 dagen in Vila Linda Mar, loom liggen lezen onder de palmen, zwemmen

als de grond te heet wordt onder je voeten, wandelen naar het strandje, vis eten in één van de talloze restaurantjes in de buurt. Echt helemaal top!

Muito obrigado

Gereisd met partner in juli 2008

Wulterkens E.J., 20-9-2007

Super accomodatie met een prachtige ligging. Het is net of je bij vrienden op bezoek bent. Gerard, Lia, Marlien en Terrence zijn zeer gastvij.
Gereisd familie in juni 2007

A. van Pelt, 11-9-2007

Heerlijke vakantie in fijne accomodatie. Rustig en mooi gelegen met uitzicht op zee. Fijn zwembad met ligstoelen en parasols, ruime kamers met airco en minibar. Iedere dag relaxed ontbijten met versgebakken broodjes. Mooie strandjes op loopafstand (Marinas, Benagil). Accomodatie is niet ver van wat drukkere plaatsen maar auto wel noodzakelijk.

Lekker gegegeten bij Rustico en Lamy in Benagil, zeer lekker eten bij restaurant Carlos (gelegen in vila linda mar zelf) en bij Marinas. probeer hier de banofee taart...

Vila Linda Mar is super. Gastheren (Gerard,Lia en Marlien) zijn gezellig, gastvrij en hebben het prima voor elkaar hier.

Gereisd met partner in september 2007

M.IJsselstijn, 28-8-2007

Perfect kleinschalig hotel met familiaire sfeer. Gastheer en vrouw doen alles om het je zo goed mogelijk naar de zin te maken. Ontbijt is degelijk, kamers en sanitair prima verzorgd. Mooi zwembad. Heel de Algarve is vanuit dit prachtige plekje goed bereikbaar. We kunnen dit prima hotel bij iedereen aanbevelen!
Gereisd met partner in juni 2007

Diana, 25-8-2007

Gewoon heerlijk, als je wilt genieten van rust en eenvoud ga hier zeker heen!
Gereisd met partner in augustus 2007

Diana, 23-8-2007

Heel erg leuk en rustig hier, hebben er echt van genoten, met recht een aanrader voor mensen die van een rustpuntje houden na een dagje strand of uitstapje. Heel erg vriendelijke en behulpzame (Nederlandse) eigenaren. In de omgeving zijn meerdere prachtige strandjes en wie wat meer van de drukte houd is Albufeira niet al te ver weg. Ook genoeg lekkere restaurantjes in de omgeving. Wel is de huur van een auto aan te raden, omdat het wel wat afgelegen ligt, maar het is zeker de moeite waard!
Gereisd met partner in augustus 2007

milly leeflang, 21-6-2007

Milly en Willem

Voor de tweede keer naar vila linda mar en wederom fantastisch.

Heerlijk verblijf,lekker rustig,schoon,gezellig en helemaal uitgerust terug.

Gereisd anders in juni 2007

Emmy, 14-5-2007

Ga voor het ultieme Villa Felderhof gevoel naar deze locatie
      Gereisd anders in mei 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vila Linda Mar in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vila Linda Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vila Linda Mar scoort een 8.37 uit 10 op basis van 19 reviews.