Vakantiehuis Terraços de Benagil ****

Terraços de Benagil
9,2

13 tips over Terraços de Benagil

Sas, 26-8-2014
Onze favoriet om te gaan eten is O Algar aan de andere kant van de baai van Benagil. Aardige bediening, lekker (simpel) eten, mooi uitzicht en zeker kindvriendelijk. Ook een aanrader is om via Floris een dolfijnentrip te boeken bij Wildwatch, zij laten niet alleen het leven in de oceaan en de Algarve zien, maar vertellen ook over het behoudt ervan.
Diana en Rik, 12-1-2014
Bezoek vooral de stranden, klifwandelingen zijn ook voor de beginnende wandelaar erg goed te doen met vooral prachtige uitzichten. Bezoek bijv. Alvor en lunch daar bij De Windsurfer!
mieke_8, 24-9-2013
auto is noodzakelijk! de restauaruant op loopafstand zijn hartstikke goed!! leuke portugese sfeer!

Ron en Daphne, 1-9-2013
Huurauto is sterk aan te raden om de omgeving te verkennen en er op uit te trekken.
Henk en Bauwina, 11-5-2013

Restaurants: liggen in Benagil op loopafstand van het huis en serveren heerlijke visgerechten (vers uit de oceaan).

Vervoer: auto is nodig voor boodschappen en uitstapjes in de omgeving (Lagos, Silves, etc.).

Hadermann Jan, 26-4-2013
De plaaselijke GR route is een niet te missen aanrader!

Andre en Manon, 4-10-2012
Een vette aanrader kan ik alleen maar zeggen (en eigenlijk wil ik dat niet eens hardop zeggen want het moet niet te druk worden hoor ;-)....deze melding is dan ook alleen maar voor het lieve echtpaar (nederlandse)Floris en Kim die hier zorgt dat alles gladjes verloopt en waar je altijd terecht kunt voor een advies over van alles en nog wat....
Lotte, 29-9-2012
Huur een auto voor de duur van je vakantie.
Jacques Willaarts, 28-8-2012
uitstekend geschikt voor gezinnen met erg jonge kinderen. Voor stellen die rust willen helemaal geschikt. ''s-Avonds is er in de directe omgeving weinig te beleven. Voor tieners zijn twee weken al gauw (te) lang. Het restaurant van Ricardo ligt direct om de hoek, ziet er niet heel aantrekkelijk uit mar heft met afstand de beste keuken. Lieve hardwerkende mensen die je het gewoon gunt!
Fam. Gloudemans, 16-7-2012

1: Zeker een van de mooiste stranden die we hebben kunnen ontdekken in de omgeving was praia da marinha. Schitterende baai met mooi zandstrand.

2: Persoonlijk vond ik de architectonische en culturele bezienwaardigheden in de Algarve (zoals het stadje Silves) een beetje tegenvallen. Mijn advies: zoek hier dus niet te hard naar.

3. Het eten en drinken (en dan vooral de portugeese wijnen) zijn super. Zelfs de goedkope wijnen zijn al erg goed. We hebben dus bij de supermarkt in Lagoa veel geshopt.