Vakantiehuis Terraços de Benagil ****

Vakantiehuis Terraços de Benagil
Terraços de Benagil
9,2

78 reviews over Vakantiehuis Terraços de Benagil in het Nederlands

Fantastische accomodatie weg van de drukte

delveaux, 14-9-2017

Het vakantiehuis sluit perfect aan aan de kleine gemeenschap van Benagil. Met zijn 2 ruime kamers en de 3 badkamers geen ruzie meer bij het douchen :-)

Alle nodige apparatuur aanwezig en in perfecte staat. Dankzij het dakterras steeds de zon indien gewenst. Gezien de centrale ligging perfect om de hele Algarve te ontdekken. Een aanrader!

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Top Vakantie op een Top Locatie!

Milou, 25-8-2017

Heerlijke vakantie aan de Algarve in een groot huis met 3 slaapkamers, 3 badkamers, en een fantastische dakterras met ligbedden en loungeset met uitzicht over de Atlantische Oceaan. Locatie is echt schitterend, op een klif tussen twee kleine baaitjes. Op een van de stranden kun je van de rotsen springen, leuk voor grotere kinderen. Prima zwembad, groot genoeg voor onze mannen. Appartement was schoon met airco in slaapkamers en woonkamer. Goede wifi (belangrijk voor onze zonen...) Veel te zien in de omgeving, zijn ook rustigere stranden te vinden, auto absoluut nodig. Elke dag heerlijk weer! Service was goed, met vragen kon je dagelijks terecht. We hebben echt een top vakantie gehad en komen zeker nog een keer terug in Benagil!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Super vakantie in Benagil.

Natasja van Looijengoed-Steneker, 21-8-2017

We waren helemaal overdonderd toen we ons mooie huisje zagen. Prachtige locatie, netjes ingericht, leuki zwembad en dicht bij 2 strandjes (1 bij prachtige grot, andere hebben onze jongens gesprongen vanaf de rots). Mooie centrale ligging in de Algarve. De service van Floris en zijn team was prima. Wij komen hier zeker terug.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Prima accomodatie, met mooi dakterras.

Scholten, 19-8-2017

Accommodatie is rustig gelegen in een soort woonwijk, dichtbij het strand en mogelijkheden tot het maken van een boottochtje langs de grotten. Ook voor het maken van een wandeling langs de kust. Helaas was het uitzicht vanaf het terras de parkeerplaats waar veel auto's stonden. Ook vonden wij het zwembad voor het aantal huisjes te klein. Een paar keer bij aankomst weer weggegaan omdat het bad vol lag en zo ook de bedjes. Heeft verder onze vakantie niet serieus beïnvloedt

Top vakantie!

Maddy, 3-8-2017

We vonden de locatie van de vakantiewoning in de Algarve super, dichtbij het zwembad en 2 prachtige stranden. Bij een van de stranden kon je ook direct met een bootje de mooie grotten en kust verkennen, super! Het huis zelf was van alle gemakken voorzien met geweldig dakterras met uitzicht over de oceaan en dichtbij leuke restaurantjes, en centraal in de Algarve voor uitstapjes.

De service was ook goed voor de boeking maar ook tijdens ons verblijf, wanneer we vragen hadden werden we gelijk goed geholpen. Kortom we hebben een top vakantie gehad in Benagil!

Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Super locatie, goede huisjes, goed beheer van park

Jeroen, 2-8-2017

Leuke locatie vlakbij 2 strandjes. Grotten van Benagil om de hoek. Zoutwater zwembad, ideaal als kinderen snel last van chloor bad hebben. Beheer in goede handen en duidelijke uitleg van alles. Wel helling of trappen naar strand (waar het druk is), maar dan doen je nog iets aan conditie in de vakantie.Voor herhaling vatbaar. Enig minpunt is de drukte met de auto's in de zomer, hier wordt wel aan gewerkt. Wel auto huren!
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving

Kim S, 5-7-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Benagil met zn drieën ( baby 13 maanden oud) . Zowel de omgeving als het huis waren geweldig. Prachtige stranden op loopafstand. Het huis was super schoon en van alle gemakken voorzien met een prachtig uitzicht over zee waar wij in de avonden erg van genoten hebben. Reisorganisatie en medewerkers waren ontzettend behulpzaam en alles werd direct geregeld. Iets minder is dat de dichtstbijzijnde stranden niet al te makkelijk te bereiken zijn met een kleintje ( uiteraard hebben wij ons niet laten ontmoedigen) en de Intermarche ontzettend duur is. Tip: naar de Aldi of de Apolonia.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Verassend fijn!

Joris, 30-6-2017

Wat een heerlijke plek om te belanden na een last-minute actie. De eerste keer Algarve en niet verdiept in locatie en omgeving. Snel geboekt en hier uit gekomen. Heerlijke plek met 2 stranden op slechts een paar minuten afstand. Leuke plaatsjes en een prima zwembad. Het feit dat je zo over zee uit kijkt is heerlijk. Wij zaten er niet in het hoogseizoen en hebben genoten vd rust in Benagil. Auto huren is wat ons betreft een must! Wij komen zeker terug!
Gereisd met jonge kinderen in mei 2017

Mooi appartement op loopafstand van het strand

Jochem, 24-6-2017

Het appartement is stijlvol en sfeervol ingericht.

Veel leuke restaurants en winkels op loopafstand. Mooi uitzicht over zee en zwembad.

Het appartement ligt bergopwaarts, voor mensen die slecht ter been zijn niet ideaal.

Gereisd met oudere kinderen in juni 2017

Fantastisch!

Felix, 9-6-2017

Vakantiehuis ligt in een soort straatje, erg rustig en schitterend uitzicht vanaf het dakterras! Geen minpunten te melden.
Gereisd met partner in mei 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Terraços de Benagil in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Terraços de Benagil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Terraços de Benagil scoort een 9.18 uit 10 op basis van 137 reviews.