9,2

Uitstekend

74 reviews over Vakantiehuis Terraços de Benagil in het Nederlands

Top vakantie!

Maddy, 3-8-2017

We vonden de locatie van de vakantiewoning in de Algarve super, dichtbij het zwembad en 2 prachtige stranden. Bij een van de stranden kon je ook direct met een bootje de mooie grotten en kust verkennen, super! Het huis zelf was van alle gemakken voorzien met geweldig dakterras met uitzicht over de oceaan en dichtbij leuke restaurantjes, en centraal in de Algarve voor uitstapjes.

De service was ook goed voor de boeking maar ook tijdens ons verblijf, wanneer we vragen hadden werden we gelijk goed geholpen. Kortom we hebben een top vakantie gehad in Benagil!

Gereisd familie in juli 2017

Super locatie, goede huisjes, goed beheer van park

Jeroen, 2-8-2017

Leuke locatie vlakbij 2 strandjes. Grotten van Benagil om de hoek. Zoutwater zwembad, ideaal als kinderen snel last van chloor bad hebben. Beheer in goede handen en duidelijke uitleg van alles. Wel helling of trappen naar strand (waar het druk is), maar dan doen je nog iets aan conditie in de vakantie.Voor herhaling vatbaar. Enig minpunt is de drukte met de auto's in de zomer, hier wordt wel aan gewerkt. Wel auto huren!
Gereisd familie in juli 2017

Geweldige vakantie in een prachtige omgeving

Kim S, 5-7-2017

Wij hebben een fantastische vakantie gehad in Benagil met zn drieën ( baby 13 maanden oud) . Zowel de omgeving als het huis waren geweldig. Prachtige stranden op loopafstand. Het huis was super schoon en van alle gemakken voorzien met een prachtig uitzicht over zee waar wij in de avonden erg van genoten hebben. Reisorganisatie en medewerkers waren ontzettend behulpzaam en alles werd direct geregeld. Iets minder is dat de dichtstbijzijnde stranden niet al te makkelijk te bereiken zijn met een kleintje ( uiteraard hebben wij ons niet laten ontmoedigen) en de Intermarche ontzettend duur is. Tip: naar de Aldi of de Apolonia.
Gereisd familie in juni 2017

Verassend fijn!

Joris, 30-6-2017

Wat een heerlijke plek om te belanden na een last-minute actie. De eerste keer Algarve en niet verdiept in locatie en omgeving. Snel geboekt en hier uit gekomen. Heerlijke plek met 2 stranden op slechts een paar minuten afstand. Leuke plaatsjes en een prima zwembad. Het feit dat je zo over zee uit kijkt is heerlijk. Wij zaten er niet in het hoogseizoen en hebben genoten vd rust in Benagil. Auto huren is wat ons betreft een must! Wij komen zeker terug!
Gereisd familie in mei 2017

Mooi appartement op loopafstand van het strand

Jochem, 24-6-2017

Het appartement is stijlvol en sfeervol ingericht.

Veel leuke restaurants en winkels op loopafstand. Mooi uitzicht over zee en zwembad.

Het appartement ligt bergopwaarts, voor mensen die slecht ter been zijn niet ideaal.

Gereisd familie in juni 2017

Fantastisch!

Felix, 9-6-2017

Vakantiehuis ligt in een soort straatje, erg rustig en schitterend uitzicht vanaf het dakterras! Geen minpunten te melden.
Gereisd met partner in mei 2017

Aanradertje

Wilfried Keppens, 14-11-2016

Prijs/kwaliteit is dit een uitstekende bestemming. We komen zeker nog een keer weer!
Gereisd met vrienden in oktober 2016

Geweldige locatie, comfortabel en prachtig huis.

Annetje Koreman, 16-9-2016

Wel heel erg druk op het strand.
Gereisd met partner in augustus 2016

Héérlijke accommodatie, prachtig gelegen!

Iris, 22-8-2016

Prachtig gelegen huisjes, hele fijne tuin en voldoende ruimte in het huisje. Zwembad super dichtbij, ideaal voor met kinderen. Verder geen andere faciliteiten voor kinderen, zoals een speeltuintje, maar aan het zwembad heb je eigenlijk ook genoeg. Benagel is een prachtige omgeving, super mooie stranden op loopafstand. Leuk dorpjes in de omgeving.
Gereisd familie in juni 2016

Superplek

Roest/en of van genderen, 21-8-2016

De ligging van dit complex is echt waanzinnig mooi! Twee echt hele bijzondere stranden op loopafstand.
Gereisd familie in juli 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Terraços de Benagil in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Terraços de Benagil zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Terraços de Benagil scoort een 9.2 uit 10 op basis van 124 reviews.