Appartement Casa Sereno ****

Appartement Casa Sereno
Casa Sereno
9,7

78 reviews over Appartement Casa Sereno in het Nederlands

Een oase van rust en schoonheid

Henk en Rietje, 12-9-2017

Vanaf vliegveld Faro ben je in een gehuurde auto binnen 3 kwartier op plaats van bestemming. Voor de route naar de Casa hebben we Google Maps gebruikt.

Wij verbleven in appartement Zen en kwamen hier inderdaad tot rust. De goed onderhouden tuin nodigt je uit om te barbecuen, relaxen of te zwemmen.

Het weer tijdens ons verblijf van 1 tot en met 11 september was constant 30 graden. De stranden en restaurants liggen op steenworp afstand. (Tip: download de Taxi Uber app en je staat versteld hoe snel het vervoer geregeld word. Dus niemand hoeft de BOB te zijn.) De eigenaren van Casa Sereno zijn trots op hun stulp en hebben gastvrijheid en gezelligheid hoog in het vaandel staan. Ontvangst met een drankje. Het ontbijt is perfect en een keer per week wordt een diner gemaakt door gastvrouw Karin. Je voelt je direct thuis en soms droom je al dobberend in het zwembad hun droom. Eigenaar te zijn van een prachtig Portugees vakantiehuis waar iedereen van harte welkom is.

Gereisd met vrienden in september 2017

In één woord: genieten!

Nienke, 9-9-2017

In augustus zijn wij twee weken verbleven in het Zen appartement. We hebben enorm genoten! Wat een heerlijke casa om tot rust te komen. Het appartement is super leuk ingericht, met aandacht voor detail. Ook de tuin met zwembad en bbq is prachtig aangelegd en een fantastische plek om van te genieten. Mede dankzij Karin en Kees was onze vakantie meer dan geslaagd: super tips voor restautantjes, strandjes en bovenal de heerlijke diners van Karin op woensdag. Complimenten! Ons zien jullie nog wel een keer terug! :-)
Gereisd met partner in augustus 2017

Relaxed in de Algarve

De Blieck, 20-8-2017

Prachtig gelegen, fantastisch onderhouden, gastvrij en sfeervol ingericht in 1 woord een aanrader
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Toplocatie in de Algarve

Geert en Annick, 20-8-2017

Wij waren deze zomer voor het tweede jaar in appartement Zen van Casa Sereno.

Casa Sereno is gewoon een toplocatie voor een geslaagde Algarve vakantie.

De casa ligt zeer rustig in een prachtige groene vallei.

Diverse en prachtige stranden vind je op enkele minuten rijafstand.

Casa Sereno is door zijn centrale ligging ook de ideale plek om zowel oost, centraal als west Algarve te verkennen en ontdekken. Op het domein is het een en al rust en kan je genieten van het zwembad en rustige plekjes in de zeer verzorgde tuin.

Kees en Karin zijn echt een zeer gastvrije gastheer en gastvrouw, altijd aanwezig maar nooit opdringerig. Je kan bij hen steeds terecht voor de nodige info en ze helpen zelfs graag bij de reservatie in lokale restaurantjes. Maar op woensdagavond is het diner van Karin zeker een aanrader.

Dank opnieuw voor de fijne en geslaagde vakantie Kees en Karin. Wij komen graag nog eens terug.

Geert en Annick

Zalig genieten in Portugese rust

Bruno en Chris, 16-8-2017

Heel mooi, stijlvol en verzorgd verblijf. Karin en Kees zijn warme en hartelijke mensen die er alles aan doen om je tijdens je verblijf een echt vakantiegevoel te geven. Ze geven hun gasten alle privacy en zijn toch altijd bereikbaar voor nuttige tips i.v.m. uitstappen of restaurants of praktische vragen.

We verbleven in appartement Cosy op de eerste verdieping met uitzicht op de tuin en het zwembad. De tuin is verzorgd aangelegd en heeft verschillende gezellige hoekjes om van de omgeving te genieten. Het appartement heeft alle nodige voorzieningen (tot kruiden en thee en koffie toe) en is met een Portugese touch heel sfeervol ingericht. Aan alles is gedacht: strandstoelen en parasol, reisgidsjes van de onmiddellijke omgeving, strandlakens indien je die wenst en zelfs een EHBO-kit.

Schuif zeker op woensdagavond aan voor het diner op de gezellige patio. Een culinaire aanrader en je hebt een gezellige avond met de andere gasten uit de casa.

Voor wie de mooie kustlijn van de Algarve wil ontdekken en toch wil genieten van een luxueus en rustig verblijf is dit de aangewezen plek. We hadden hier een fantastische vakantie!

Gereisd met partner in juli 2017

Een heerlijk verblijf in de Algarve !

Elise Hondeveld, 8-8-2017

Wat hebben we intens en super genoten van ons verblijf in Casa Sereno.

Achter de poort voelden we ons direct thuis, een oase van rust gelegen in een prachtige omgeving op korte rij-afstand van strand en bezienswaardigheden in de prachtige Algarve. Een super locatie.

Het ruime appartement Cozy is met smaak ingericht en van alle gemakken voorzien, we hebben echt niets gemist. Voor onze kinderen van 17 en 14 jaar was de kamer Beleza een perfecte aanvulling, op deze manier hadden zij een eigen fijne (slaap)plek.

Ook de bedden en kussens waren heerlijk !

Het zwembad en de tuin met de vele zit- en relaxplekken is echt super mooi, we hebben hier op alle momenten van de dag wel een plekje kunnen vinden en volop genoten.

Iedere woensdagavond kookt eigenaresse Karin voor haar gasten en wat was het heerlijk ! We vonden het erg gezellig aan de sfeervolle grote tafel onder de overkapping.

Karin en Kees zijn een top gastheer en gastvrouw, ze zijn er als je ze nodig hebt maar geven ook alle vrijheid.

Gereisd met partner in augustus 2017

Super vakantie!

Jill en Marlous, 31-7-2017

Alles was goed! En zelfs beter dan dat voor ons!

In een paar steekwoorden: schoon, vriendelijk, prachtige tuin, privacy, sfeervol, fijn zwembad

Subliem!!!

Nicole en Shahin, 23-7-2017

Sublieme locatie met paradijselijke tuin van 2 enthousiaste en warme eigenaars die de perfecte combinatie tussen toegankelijkheid en privacy hebben gecreeerd. We hebben heerlijk tot rust kunnen komen in een volledig uitgerust en prachtig appartement. Aan werkelijk alles is gedacht, wij hebben geen op-of aanmerkingen. Super centraal gelegen trouwens en top service van Kees en Karin! Chapeau!

Heerlijk plekje!

Anja Zwart, 18-7-2017

Een heerlijke oase van rust op een prachtige plek vlakbij leuke stranden, beachclubs, restaurantjes. Voor ons was het de eerste keer in het prachtige Portugal. Kees en Karin zijn ontzettend gastvrij en niets is teveel om het je naar de zin te maken. Kortom een top plek in het groen met een heerlijk zwembad, ligbedden enz.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017

Beter dan dit wordt het niet!

Anneke Posthumus, 16-7-2017

Wij zaten twee weken in jullie prachtige appartement Beach. Wij hebben genoten van de prachtige luxe inrichting en de hele Casa was in ëën woord geweldig. Het is een toplocatie waarin je rust en ruimte vindt, echt schitterend gelegen! Wij hebben vaak tegen elkaar gezegd "Beter dan dit wordt het niet". Karin en Kees jullie zijn super gastvrij en buitengewoon gezellig. De avonden waarin Karin op voortreffelijke wijze haar kookkwaliteiten opvoerde waren heerlijk en bovenal heel gezellig en persoonlijk. Hier was echt sprake van gastheerschap. Met pijn in ons hart moesten we helaas afscheid nemen van deze serene ambiance. Wij verheugen ons al weer op een rentree in zonovergoten Portugal en zeker weer in jullie paradijselijk oord Casa Sereno..
Gereisd met partner in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa Sereno in Benagil, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa Sereno zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa Sereno scoort een 9.7 uit 10 op basis van 80 reviews.