Appartement Turiquintas ***

8,5

53 reviews over Appartement Turiquintas in het Nederlands

Fantastisch.

Familie Bot, 16-10-2017

We hadden een geweldig 2 kamer appartement met mooi groot balcon.

Heel goed gegeten wij hadden halfpension en goede bediening.

We zaten 800 meter van het strand af met leuke boulevard met leuke eettentjes.

Wel makkelijk om een auto te huren wat hier ook veel word gedaan.

Plaatjes Tavira en Albuveria erg leuk.

Wij komen zeker nog weer terug hier.

Gereisd met vrienden in oktober 2017

Rustig maar verouderd

Margret, 8-10-2017

Ligging van de bungalows is perfect, heerlijk rustig in een groene omgeving. Lopend naar Armacao kan maar terug moet je een hellende weg op dus niet voor iedereen te doen. Overigens een gezellige plaats, leuke boulevard! Helaas hadden wij een verouderde bungalow die echt nodig gerenoveerd moeten worden. De bedden zijn zeer slecht, badkamers oud, bij de douche elke dag een rioollucht. Inrichting is ook zeer oud, net als de keuken. Balkon was ideaal, groot met een plastic tuinstel maar heerlijk zitten! Zwembad niet groot, winkel is al jaren gesloten maar supermarkt zit om de hoek gelukkig. De schoonmaak mag ook beter, hebben 3 dagen met dezelfde handdoeken gedaan...We hebben ons wel vermaakt maar hadden dan ook een een auto tot onze beschikking en hebben veel van de omgeving gezien.
Gereisd met partner in september 2017

Ruim huisje maar verouderd en geen voorzieningen

Lisa1981, 27-9-2017

We hadden een gerenoveerd huisje voor een prima prijs. Het huisje was ruim met twee slaapkamers en twee balkons en een dakterras. Er was veel rust en privacy. Ons huisje was gerenoveerd wat inhield dat de keuken en badkamers nieuw waren. De meubels in de woonkamer waren echter oud. De knoppen vielen van de kastjes en we zakten door een lounge stoel. Op het balkon stonden oude plastic stoelen. Het zwembad was vies, het café meestal dicht en de supermarkt nooit open.
Gereisd met jonge kinderen in juni 2017

Rustig gelegen, ruime accomodatie

Bas, 26-9-2017

Zeer aangenaam verblijf gehad, de accommodatie is lekker ruim (type bungalow) en beschikt over twee badkamers. Ook buiten voldoende ruimte met een ruim terras en twee balkons op de bovenverdieping. Onze bungalow (nr. 86) was nog niet gerenoveerd en daardoor was de inrichting wat gedateerd (wel schoon!), voor ons was dat niet echt een beperking. De bedden waren prima en ook de keuken was goed uitgerust met een vaatwasser en een grote koel/vrieskast.

Mooie stranden en baaitjes op loopafstand. De boulevard van Armação de Pêra ligt op ongeveer 15 minuten lopen. Voor overige plaatsen is een auto aan te bevelen (verhuurbedrijf is op loopafstand van Turiquintas).

Gereisd met partner in september 2017

Luxe, rust, relaxte sfeer en vriendelijkheid

K, 16-7-2017

We verbleven met 2 volwassenen en 3 kids (6,8 en 10 jaar) in een riante 3 kamer bungalow voorzien van vele luxe: vaatwasser, wasmachine, oven, magnetron, Amerikaanse koelkast incl vriesladen. In iedere ruimte airco, 1 groot terras, 1 groot balkon en een klein balkon. Dagelijkse schoonmaak, een heerlijk zwembad waar altijd plek was op een ligbedje, een super vriendelijke eigenaar en in de buurt een Intermarche en heerlijk restaurant... het dorpje was op een kwartiertje lopen, maar een auto is echt wel een MUST. Mooie, rustige omgeving...eigenlijk geen minpunten. Een AANRADER met hoofdletters.....
Gereisd met jonge kinderen in juli 2017

Prachtige vakantie gehad in een mooie omgeving.

Gerrit Jan en Betsy, 24-6-2017

Leuk appartement - wat over een jaar vernieuwd wordt.

Mooi plekje met groot balkon en lekker rustig.

Eigenaar is heel aardig en personeel wil je bij alles helpen.

Lekker eten en niet duur.

Mooie restaurants in de buurt.

Kunt daar fijn wandelen langs de kust.

Geen minpunten.

Gereisd met partner in mei 2017

Heerlijk appartement!

Marjolein, 3-6-2017

Wij verbleven in een appartement met 3 slaapkamers, 2 badkamers, ruime keuken (inc vaatwasser, grote koelkast, vriezer, oven, magnetron) en een zeer ruime woon/eetkamer. Ons appartement was gerenoveerd en was zeer schoon. Iedere dag, behalve op zondag, werd het appartement schoongemaakt door vriendelijke dames. Ook kregen we dagelijks schone handdoeken. We konden onze huurauto voor het appartement parkeren, heel handig. Het zwembad is prima, onze kids hebben zich er goed vermaakt en er zijn voldoende ligbedjes. We hebben 1 avond in het restaurant gegeten en de kip piri piri was heerlijk. Om de hoek zit een redelijk grote supermarkt waar je vers brood kan halen en lekkere koffie voor een klein prijsje, ook heb je in de koffie corner gratis wifi. In de buurt zijn mooie strandjes die eventueel te voet bereikbaar zijn. De eigenaar van turiquintas is een vriendelijke man, wij hadden een late vlucht terug, het was geen probleem om pas halverwege de middag uit te checken. Hele fijne vakantie gehad bij Turiquintas!
Gereisd met jonge kinderen in april 2017

Heerlijke vakantie

EllenL, 28-8-2016

We hebben een heerlijke tijd gehad in Turiquintas. We verbleven in een 3 kamer-appartement superieur. Dit is een zeer royaal appartement met airco in beide slaapkamers en de woonkamer. Verder beschikt het appartement over een balkon en een zeer groot dakterras. De keuken was zeer goed uitgerust met een oven, magnetron, vaatwasser, broodrooster, koelkast en diepvries. In één van de twee badkamers stond de wasmachine. Het appartement werd dagelijks (m.u.v. zondag) zeer goed schoongemaakt. Het personeel was erg vriendelijk. Het zwembad is niet groot maar voldeed voor het aantal mensen dat er gemiddeld in zwom. Er waren op elk moment van de dag ook altijd voldoende ligbedjes bij het zwembad aanwezig, zowel in de schaduw als in de zon. Op loopafstand is een goed uitgeruste supermarkt (Intermarche) aanwezig met elke dag verse broodjes. Prachtige (rustige) stranden op loopafstand. Bij de receptie voldoende Nederlandstalige leesboeken aanwezig. De vleesgerechten in het restaurant vielen ons wat tegen maar waren ook niet duur, de salades waren wel heerlijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Heerlijke vakantiebestemming!

Waard, 3-8-2016

Turiquintas is een rustig complex met zwembad. Altijd bedjes beschikbaar. Op loopafstand van 2 strandjes waar het ook rustig is. Grote intermache met verse broodafdeling op loopafstand. Iedere dag behalve zondag schoongemaakt! Handdoeken veelvuldig gewisseld. Supervriendelijk personeel en eigenaar zo mogelijk nog vriendelijker! Boek een gerenoveerd appt of villa met airco wasmachine en vaatwasser! Pure luxe! Auto huren is ook aan te raden!
Gereisd met jonge kinderen in juli 2016

Heerlijke vakantie gehad in een mooie bungalow!

MG, 14-5-2016

Wij hadden een gerenoveerde bungalow en deze was inderdaad erg netjes. Ook erg ruim met twee badkamers en een ruim terras en dakterras.

De eigenaar was erg vriendelijk, evenals het personeel in het restaurant.

Naar het dorpje was het ongeveer 15 minuten lopen en naar het strand 10 minuten. Wij hebben hier erg genoten en gaan wellicht nog een keertje terug.

Gereisd met jonge kinderen in april 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Turiquintas bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turiquintas in Armaçao de Pêra, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turiquintas zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turiquintas scoort een 8.46 uit 10 op basis van 53 reviews.