Vakantiehuis Vivenda Flandria

Vakantiehuis Vivenda Flandria
Vivenda Flandria

2 reviews over Vakantiehuis Vivenda Flandria in het Nederlands

Ristige vakantievilla nabij dorp en strand

Leo en Martine, 22-1-2011

Reeds meer dan 10 jaar komen wij naar "Vivenda Flandria" en naar Alvor.

Het is steeds meer als thuiskomen. Het ligt in een rustige buurt op loopafstand 2 - 3 minuten tot het dorpscentrum en toch in een rustige buurt. Ook het strand van Alvor is op een 10-tal minuutjes te voet te bereiken.

Sedert er een aantal jaar terug nieuwe ramen geplaatst werden horen we ´s nachts geen blaffende honden meer. Het huis is van zichzelf al cool in de zomer zodat we de airco eigenlijk nooit gebruiken.

De keuken en ook de badkamers zijn steeds netjes als we aankomen.

Het zwembad, alhoewel niet groot is aangenaam voor afkoeling op een hete izomerse dag.

Kortom een aanrader voor een zuiders zonvakantie.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2010

Heerlijke plaats onder de zon

Leo en Martine, 20-1-2011

Al voor de 10de maal hebben we onze vakantie hier doorgebracht en steeds weer genieten we van de rust en toch zitten we op loopafstand van het dorp en het strand.

We zijn vroeger veel naar Spanje en Turkije geweest en ook nog andere zuiderse landen, maar dit is het ideale huis op de ideale plek:

Gereisd met oudere kinderen in september 2010

Overweeg je om een verblijf te boeken in Vakantiehuis Vivenda Flandria in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Vakantiehuis Vivenda Flandria zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Vakantiehuis Vivenda Flandria scoort een 10 uit 10 op basis van 2 reviews.