Aparthotel Prainha Clube ****

8,2

11 reviews over Aparthotel Prainha Clube in het Nederlands

Aanrader

Kim en Cees, 28-4-2010

Wij zijn hier in de zomer van 2007 geweest. Wij vonden het fantastisch hier. Nog nooit zo'n prachtige baai gezien, met in de rotsen een restaurantje en barretje gebouwd die bereikbaar zijn via een lift. Je kijkt daar dan uit op de baai. Heel mooi en idyllisch.In het barretje aan de baai kun je overigens heerlijke tosti's krijgen, wij ontbeten daar altijd. Als je over de rotsen klimt(is goed te doen) kom je uit op een langgerekt zandstrand waar je een lekkere wandeling kan maken.Autootje huren is wel een must, dan ben je in 5 minuten in het pittoreske centrum, erg gezellig en genoeg te doen.Aanrader!
Gereisd met partner in april 2010

zeer zeer aan te bevelen

hennie en silvia, 19-9-2009

dit complex is geweldig ben net terug 16/9/09 schoon altijd zee/zwembadzicht

400 meter van starnd en een tweede zwenbad schittered gelegen op 50 meter van zee goed beveiligd met pasjes en bewaking in de nacht.Airco op slaap en huiskamer in club als appartement fantastisch ideaal voor pracht vakantie en naar het centrum

namen we een taxi bijna 4,00 euro kom hier voortaan altijd terug als we naar alvor gaan ben in verschillende locaties geweest maar dit is het einde.

Gereisd met partner in september 2009

Prachtige locatie in mooie omgeving

van Rooij, 13-5-2009

Het is genieten daar, we gaan zeker nog eens terug
Gereisd met jonge kinderen in mei 2009

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prainha Clube bij:

Mooi gelegen maar wat verouderde accomodatie.

W.Vreeswijk, 19-11-2008

Voldoend ruime appartementen maar deze zouden gemoderniseerd moeten worden. Vooral de keukenuitrusting is beneden de maat.
Gereisd met partner in september 2007

Bianca, 27-6-2008

Prainha Clube was een zware tegenvaller!! De kamers waren erg oud & kaal, de bedden keihard en het personeel vonden wij erg onvriendelijk. Toen wij een vraag hadden over de buslijnen kregen wij letterlijk als antwoord dat we dat zelf moesten uitzoeken, want zij gingen nooit met de bus. Ook toen wij s'ochtendsvroeg uitcheckten, werd er geen woord gezegd, de sleutel werd aangepakt, en dat was het. Tot zover de minputen. Gelukkig lag het hotel in een prachtige omgeving, vlak bij het strand(te bereiken via grote lift.) Dit appartement is geschikt voor mensen die goed ter been zijn, ivm het vele klimmen en dalen om ergens te komen. Op het park zelf zijn een aantal restaurantjes, waarvan Miss Pasta werkelijk een aanrader is. Goede bediening, normale prijzen, en overheerlijke pizza's!

Gereisd met partner in juni 2008

H.P. de Jong, 19-6-2008

Prima ligging, elke dag schone handdoeken en opgemaakt bed. Huur auto is aan te bevelen
Gereisd met partner in juni 2008

denise, 3-4-2008

Wij hadden een ruim en schoon appartement op de benedenverdieping. Speeltuintje voor de kinderen is van hout en was aan onderhoud toe ook het kinderbadje was wat saai maar wel lekker groot.Het andere zwembad vlakbij zee is van zoutwater en heeft geen kindergedeelte. Het strandje is mooi en bereikbaar met een liftje vanaf het complex ideaal voor kinderwagens.Auto is wel een must.

Leuke en mooie excursiemogelijkheden

Gereisd familie in april 2008

Marian en Jacob Willem, 28-10-2007

Het was een fijn hotel waar we werkelijk hebben genoten, alles was zeer schoon en het personeel zeer vriendelijk.
Gereisd met partner in september 2007

peter en agnes, 4-4-2005

Wij zijn hier september 2004 twee weken geweest en hebben het erg naar ons zin gehad. De appartementen zijn ruim en schoon, de zwembaden mooi en de strandjes erg mooi. De accomodatie is kindvriendelijk. Wij hadden een auto tot onze beschikking en waren daar toch wel geregeld gebruik van gemaakt. Vooral Lagos en omgeving is zeer de moeite waard.
Gereisd anders in april 2005

Lillian Mars, 12-5-2004

3-kamer app. gehuurd voor een week. Werkelijk fantastisch! Erg ruim en schoon. om de 3 dagen wisseling van handdoeken. Vaatwasser en wasmachine aanwezig. Kunt met trap naar strand(192 treden) of met een lift.In lounge staat computer om te internetten. Algarve zelf niet spectaculair. Port St. Vicente erg mooi en dagje Zoomarine is een geweldig dagje amusement. Dorpsupermarktjes zijn prijzig, uit eten daar-en-tegen redelijk goedkoop (10 euro pp)
Gereisd anders in mei 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Prainha Clube bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Prainha Clube in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Prainha Clube zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Prainha Clube scoort een 8.17 uit 10 op basis van 12 reviews.