Appartement Pestana Alvor Atlantico ****

Pestana Alvor Atlantico

6 reviews over Appartement Pestana Alvor Atlantico in het Nederlands

Doorsnee 4sterren hotel

Kim, 28-6-2009

Het aparthotel is erg goed gelegen t.o.v het strand, met vlak naast het hotel een winkeltje voor dagelijkse spullen. Wij gingen midden juni en het was helemaal niet druk (gelukkig) max. 10 personen aan het buitenzwembad! Plek genoeg en geen gedoe om ligstoelen en parasols. Het eten in buffetvorm was in het nabijgelegen Dom Jao hotel, was steeds goed verzorgd en elke dag andere hoofdgerechten. De kamer was redelijk ruim met mooie gerenoveerde badkamer. Het balkon kon wel een laagje verf gebruiken alsook de verkleurde tuinstoelen waren aan vervanging toe. Binnenzwembad niet gebruikt maar zag er ok uit. trappenhal ziet er ongezellig uit en is gehorig. Zeer vriendelijk hotelpersoneel. Goed hotel maar vermoedelijk niet in het hoogseizoen wegens lawaai door trappenhal(je kan van de bovenste verdieping helemaal naar onder kijken tussen de trappen, dus elk geluid weergalmt van boven tot onder). Al bij al een aanrader voor wie van een rustige ligging houdt en toch dicht bij strand en dorpje.
Gereisd met partner in juni 2009

Prima nogmaals doen

Jan Delfos, 21-6-2009

Prima Aparthotel met goede kamers maar die worden in de loop van 2009 / 2010 gerenoveerd wat ook in de laatste maanden gebeurd is bij het PESTANA hotel Dom Jao II Onbijt en diner ( buffet ) was in Dom Jao II ook behorend tot de Pestana group. Is ca 5 minuten lopen van elkaar. Zit men in Atlantico dan kan men van alle faciliteiten van beide hotels gebruik maken. De ligging is geweldig direct aan het strand in een rustige omgeving. Het is dus geen vacantiefabriek maar wij zijn wel in mei / juni geweest in 2009.

Het hoogseizoen begint ook hier juli augustus september en dan is het drukker.

Nu door de economische crisis duidelijk veel minder gasten Maar wel aan te bevelen locatie PESTANA HOTELS zijn 4 / 5 sterren Men is zeer klantvriendelijk en we hadden per e mail omdat we er al eerder geweest waren om een aantal door ons gewenste kamers gevraagd en de Afdeling Guest Relations had daar keurig voor gezorgd. Preferenties van reisburo s komt meestal niet veel van terecht. Jan en Elly

Gereisd met partner in mei 2009

Rita, 13-7-2007

Wij zijn net terug van vakantie, hadden een 3 kamerbungalow welke bij Don Jao II hoort maar het inckecken en uitchecken moet je bij hotel atlantico doen. Geweldige vakantie gehad!!!

Prachtig complex, mooie bungalow, vriendelijk personeel, schoon en mooi zwembad en groot en schoon strand. Bungalow was 50 meter van strand.

Het eten in hotel Don Joa II is van zeer goede kwaliteit. Hadden geen all-inclusive maar zullen dit volgend jaar zeker doen. Enige minpuntje: boven onze bungalow zat een appartement en het was wel wat gehorig. Het hotel atlantico is van mindere kwaliteit als don jao maar daar heb je verder niet veel mee te maken.

Gereisd familie in juli 2007

Bentjes. A.J., 7-9-2006

Ik boekte een reis voor drie weken, ruim €1500.-. Ik bestelde Pestana Don Joao wat een goed hotel is. Ik werd ingedeeld in het apartementengebouw Atlantico. Nergens vermeld op bevestiging of brochure. Atlantico is een slecht gebouwd hotel. Een open trappenhuis met aansluitend oldfashioned liften. Eén groot betonnen galmgat. Van 'smorgens vroeg tot ' avonds laat is het gegooi en gesmijt van lift- en kamerdeuren niet van de lucht. Je weet niet wat je meemaakt. De kamers zijn om de lift heengebouwd en alleaal grenzend aan open gangen alle richtingen op. Ieder gesprek op welke verdieping dan ook is hoorbaar in de kamers. Ik ben geen jankert en ik reis veel. Dit ging echter alle perken te buiten. Gezien de prijs een verbijsterende ervaring. Ik stelde de touroperator op de hoogte. Zij wijst alles van de hand omdat men bang is een tegemoetkoming te moeten betalen. Ik heb niet over geld gepraat of geld geeist. Wat ik wilde zeggen is dat op deze manier dure vacanties verpest.
    Gereisd alleenreizend in mei 2005

astrid veldhuisen, 4-8-2006

Van 21/7 t/m 1/7/2006 in een 4 persoonsbungalow vakantie gevierd, en wat voor een vakantie grandioos, transfer Faro-Alvor binnen een uur, met dank aan Evenements Reizen. Gezellig personeel, alles schoon, comfortabel. Voor 4 euro rijdt men met taxi naar Alvor. Bungalow lag 30 mtr. van het strand, met prachtige tuin. Voor de kids is er een miniclub, sávonds worden er in Pestana Dom Juan hotel entertainment avonden gegeven. Voor elke leeftijd wat wils. Aanrader, komen zeker terug.
    Gereisd familie in juli 2006

Jeannet, 27-4-2004

Wij hebben in juni 2003 in de bungalows gezeten. Deze waren uitstekend verzorgd. Schoon, ruim van binnen (twee slaapkamers met elk aparte badkamer met bad)en buiten ook een grasveldje er omheen (als je beneden zit)en een aparte ruimte om je was op te hangen. Aan het strand. Naar het dorpje is het 15 minuten wandelen.

Je kunt gebruik maken van de faciliteiten van het hotel (binnenzwembad, sauna, receptie).

Gereisd anders in april 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Pestana Alvor Atlantico bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Pestana Alvor Atlantico in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Pestana Alvor Atlantico zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Pestana Alvor Atlantico scoort een 8 uit 10 op basis van 6 reviews.