Appartement Maralvor **

7,2

26 reviews over Appartement Maralvor in het Nederlands

Een geweldige vakantie gehad

Marjan Hachmer - Breedijk, 17-10-2011

De mensen zijn erg vriendelijk. Het appartement is supergroot en luxe. We hadden voor en achter een balkon. Wij geven de meisjes van de schoonmaakdienst altijd aan het begin en einde van de vakantie een fooitje. Het werd bij ons goed bijgehouden. We zijn hier 4x geweest en gaan volgend jaar weer.
Gereisd met partner in juni 2011

Geweldig, we komen hier al jaren.

marjanhachmer, 16-10-2011

Super. Personeel is vriendelijk. We geven de schoonmaaksters altijd een fooitje. Wij hebben geen klagen. Appartement 002, 004 en 102 zijn wel schoon. Erg ruim. Het enige nadeel is dat de sleutel elders gehaald moet worden. We zijn hier nu 4 x geweest. Volgend jaar weer.
Gereisd met partner in juni 2011

Kayleigh van der Lugt, 21-12-2010

Was eigenlijk een prima appartement, wel en stukje lopen naar strand of supermarkt. Er was alleen nooit iemand bij de receptie als je die nodig had en dat vond ik wel erg vervelend. Verder een ruime kamer met balkon, echt allemaal prima! Zelf een wasmachine! Dat was echt top! Voor de rest een heerlijk land en een prachtige plaats! Je komt er toch alleen om te slapen! Bedjes waren ook prima.
Gereisd met partner in augustus 2010

Viel erg tegen.

Anja, 4-8-2010

Het appartement viel erg tegen. Je zit redelijk ver van het centrum en het strand. Ook de dichtsbijzijnde supermarkt is een eind lopen.

De schoonmaakster zijn een aantal keer niet op komen dagen, vervelend, want het toiletpapier was op.

Het appartement is heel ruim, maar kil ingericht. Het ergste was het bed: keihard en het matras was helemaal doorgezakt. Bij elke beweging voelde en hoorde je de veren.

Bij aankomst (half 1 's nachts) bleek er idd niemand te zijn waarbij je in kon checken, we moesten een hele tijd wachten.

Portugal is mooi, Alvor superromantisch, maar wij raden Maralvor echt af!

Gereisd met partner in juli 2010

prima appartement, geen receptie!

Draaisma, 16-6-2010

Goed appartement, voldoende luxe. Receptie is feitelijk nooit bemand, hierdoor is het lastig in en uit checken als je geen telefoon bij je hebt om Dunas de Alvor te bellen.
Gereisd met jonge kinderen in mei 2010

GEEN RECEPTIE

Maaike , 1-9-2009

Bij aankomst (half 1 snachts) bleek dat de receptie dicht was, onze hostess van de touroperator was dit blijkbaar vergeten te melden bij het overhandigen reisdocumenten in de bus. Na nog een uurtje wachten kwam iemand de sleutel brengen. 1 persoon uit ons gezelschap heeft de 1e nacht op de grond moeten slapen,vanwege kapotte slaapbank. Gelukkig kregen we (na wat rondbellen) een extra bed. De gehele week bleek de receptie gesloten zijn. Ik had dit graag van te vooren geweten. De beste service kwam iig niet van onze Hostess van de touroperator, we hebben aardig wat belkosten moeten maken. Verder ben ik van mening dat je niet veel van het verblijf moet verwachten voor zo'n prijs. Alles was aanwezig. Heerlijke vakantie gehad.
Gereisd met vrienden in september 2009

Vreselijk

marcella, 8-8-2009

waardeloos!!en idd nederlanders zijn er niet welkom dat gevoel hadden wij ook,het appartement was te erg voor woorden hoe durven ze het complex uberhaupt aan te bieden wij zijn er 10 dagen geweest nooit weer vooral voor de kinderen was het afschuwelijk!! geen rust als ze wilden zwemmen hadden ze de kans niet voor dan waren er wel een groep jongeren die het zwembad in beslag namen en de volwassen die sochtens hun handoekje al klaar hadden liggen op een strandstoel. om de hele dag te bakken.echt afschuwelijk wij zijn van appartement verwisseld maar het maakt niet uit het hele gebouw is een bouwval.
Gereisd met jonge kinderen in juli 2009

nooit meer!!

elis, 8-8-2009

Een vreselijk appartement vies,oud,gehorig hebben er met 7 personen voor 10 dagen gezeten mijn verhaal is zo lang dat ik het niet eens op deze pagina kan vertellen maralvor nooit weer!!het land is prachtig elke dag mooi warm weer.

Er is zoveel gebeurt maar de service !!volgens mij weten ze niet eens wat dat betekent echt waardeloos!!

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Eens maar nooit meer !!!

Familie Smit, 5-8-2009

Een vervelende ervaring !!!

Zorg dat je overdag aankomt, anders kun je met de taxi naar je sleutel ...... Met kinderen in de nacht is dat helemaal niet handig :-(

Inventaris is een bij elkaar geraapt zooitje.

Ligt aan een zeer drukke doorgaande weg.

Strand is lopend te doen, maar je gaat langs een drukke weg zonder stoep.

Zeer gehorig.

Nederlanders zijn niet echt welkom, lijkt het.

Conclusie: schrappen uit het assortiment !!!

Dit kun je niet verkopen om daarna uitgerust van vakantie thuis te komen; zelfs niet voor deze prijs.

Gereisd met jonge kinderen in augustus 2009

Dit nooit weer zelfs niet gratis!!

hennie en silvia, 11-6-2009

waardeloos complex als geheel en ligt langs een drukke weg wij waren er in mei 2009 bar gesloten receptie gesloten snackbar gesloten afstand naat strand is behoorlijk en te weten dat het strand word opgespoten dus dat kun je wel vergeten duurt nog tot half juli.hebben een auto moeten huren op naar het strand in portimao te gaan.alovr is geweldig maar dit complex nooit weer.koud kil en zeer saaimoesten zelf bestek bijkopen in deze verwaarloosde hut.

maar voor het geld kun je ook niets verwachten ga niet meer naar deze locatie zel niet als ik gratis mag!!

gedateerd meubilair en een matras van steen.bankstel uit het jaar nul.Heb geen hoge eisen maar dit is niks.

Gereisd met partner in juni 2009

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Maralvor in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Maralvor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Maralvor scoort een 7.17 uit 10 op basis van 30 reviews.