Appartement Casa d'Alvor **

Casa d'Alvor
7,5

1 review over Appartement Casa d'Alvor in het Nederlands

fabiola, 8-1-2008

het is even terug dat we er geweest zijn.je zit boven op een nette berg(niet te hoog)en je kunt meerderen kanten op.naar een oud mooi klein gezellig haventje.waar ze veel visbakken en opa´s aan het werk zijn.heerlijk om te zitten en te kijken met veel restaurantjes dan kun je de andere kan op van de berg en kom je bij leuke terrasjes en even verder lopen bij een grote suppermarkt met pin.gezellige pubs met live muziek. dan kun je nog een andere kant op naar het strand.mooi wit strand breed en lang richting haven.apartement was net nieuw dat wij erin kwamen (5 jaar terug) we waren met ons zoontje van 5.van 1 kant uitkijk op camping en de andere kant zwembad.aardige mensen die daar waren.me zoontje speelde met portugees jongetje.er was een leuk pleintje gemaakt waar de apartementen op uitkwamen.veel engelse mensen.o ja er is af en toe beneden de berg zigeunermarkt .leuk om overheen te lopen.kortom wij hebben toen genoten.

er was ook een nederlands kroegje ,appeltaart en kroket

Gereisd familie in mei 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casa d'Alvor in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casa d'Alvor zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casa d'Alvor scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.