Hotel Buganvilia

Hotel Buganvilia
Buganvilia

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Buganvilia bij:

1 review over Hotel Buganvilia in het Nederlands

Tom, 13-8-2007

De kamers zijn er goed, met goede bedden en genoeg ruimte. Lastig is het ontbreken van een houder voor de douchekop, maar dat is in veel landen gewoonte. Handdoeken kreeg je schoon als je ze op de grond legde. Ik was er met een groepsreis en wij moesten om 19.00 uur aan tafel zitten, want dan hadden ze daarna onze tafel beschikbaar voor andere mensen die het restaurant bezochten. Bovendien hadden we maar een beperkte keuze uit de kaart. Als je kan kiezen zou ik geen halfpension nemen, er zijn zoveel leuke (en lekkere) restaurantjes in Alvor. Groot nadeel van het hotel is dat er geen bar/lobby is, zodat je wel gedwongen wordt om je vertier elders te zoeken. Voordeel is dat je in het centrum zit en op 10 min. lopen van het strand.
Gereisd met vrienden in augustus 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Buganvilia in Alvor, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Buganvilia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Buganvilia scoort een 7 uit 10 op basis van 1 reviews.