Bed and Breakfast Casa Da Vida Nova

Casa Da Vida Nova

61 reviews over Bed and Breakfast Casa Da Vida Nova in het Nederlands

Geweldig en super relaxed

Joyce Gelauff, 19-8-2017

Alles was tot in de puntjes verzorgd. Zalig zwembad. Zout waterbad! Hele lieve rustige honden.Goede wifi voorhanden.Heerlijk relax bij het zwembad en gespeeld met de honden. Het ontbijt is super (10 euro pp) Iedere dag van genoten. 1x een bonte avond gehad (op uitnodiging). Betekent een heerlijke maaltijd met muziek, dansen en gezelligheid. Helaas kan het niet te vaak wegens gezondheid Patricia. Cor heeft ons gewezen op leuke portugese restaurantjes dichtbij. De dorpjes Porches en Alcantarilha zijn pittoresk. Prachtige stranden in de omgeving, ook daar genoten van de gastvrije restaurantjes. De kamer was erg netjes. Om de dag schoongemaakt en iedere dag schone handdoeken (ook op zondag, wel even vragen). De tuin is prachtig, ik kan mij voorstellen dat de tuin in het voorseizoen nog mooier moet zijn. Was vanaf mei geen regen gevallen! Af en toe donkere luchten met roetdeeltjes in de lucht, vanwege alle branden in Portugal op dat moment, soms kwamen die deeltjes ook in het zwembad terecht, maar daar mag je niet over klagen, lijkt ons.Wordt 2x per week schoongemaakt door poolman (minpuntje, geen gespierde adonis). Al met al hebben wij enorm genoten en bedanken Patricia en Cor voor de geweldige tijd.
Gereisd met partner in juli 2017

Vergane glorie

Familie Kempenaars, 16-8-2017

Een enorme tegenvaller. Onze verwachtingen waren ontzettend goed (mede vanwege de mooie plaatjes op de diverse sites), maar het tegendeel werd bewezen. De kamers waren enorm gedateerd, niet schoon (stoffig en ongedierte) en ontzettend warm. We haalden een doekje over de vloer en dit was pikzwart. De buitendouche was kapot, het zwembad smerig en de koelkast die vol hoorde te staan was helemaal léég, terwijl het lijstje met de inhoud die er in hoorde te zitten er nog naast hing.. De eigenaren koken ook niet meer en ontbijt is niet mogelijk (best vreemd bij een Bed and BREAKFAST). Verder staat er overal vermeld dat er overal WIFI is, ook dit is niet zo, de enige plek waar WIFI was was voor de voordeur van het huis van de eigenaren waar je op een bankje kon zitten vol hondenharen. Kortom het complete plaatje klopt totaal niet met wat er op de sites staat. De prijskwaliteit verhouding slaat de plank enorm mis! De waardering van een 9,3 is op geen enkele manier meer terug te vinden. Wat een teleurstelling!!!
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2017

Precies wat wij er van verwachten

Hans & Nancy ten Brink, 31-3-2016

Wij gaan hier heen om niets te hoeven en ons door Cor & Patricia te laten verwennen, alleen maar slapen lezen zonnen en lekker eten en af en toe de voeten nat maken in het zwembad want het water was nu nog wat te fris. Van sterren restaurants tot de plaatselijke kippetent alles is okay en met Cor als de "Gids" tussen de menu en de wijnkaart hebben we het weer super goed gehad tot snel lieve mensen .
Gereisd met partner in maart 2016

super plek

Tineke Belmon, 10-6-2014

In het echt is alles nog mooier geworden. Vorig jaar genoten met het hele gezin en aanhang. Deze keer met een vriendin. Heerlijk rustig. Je komt echt tot rust.
Gereisd met vrienden in juni 2014

Weer geweldig genoten!

Daisy en Remo, 17-12-2013

Zoals ik al voorbaande jaren heb lgeschreven: een geweldige vakantie gehad! Heerlijk tot rust gekomen op n klein paradijsje op aarde! We kunnen niet anders dan ons aansluiten aan de beoordeling van mijn Papa Hans Vullings! Jullie zien ons zeker nog een keer terug.
Gereisd anders in augustus 2013

Genieten pur sang

Hans Vullings, 8-12-2013

Geweldige 15 dagen achter de rug in Casa da Vida Nova. Patricia en Cor ik heb genoten van jullie gastvrijheid en fijne accomodatie. Ik kijk in deze grauwe, donkere dagen voor kerst veel in mijn fotoboek. Waan me dan even terug bij jullie. Ik ben jaloers op de mensen die in de zomer van 2014 bij jullie gaan vertoeven. Fijn dat we een aantal keren van jouw kookkunst hebben mogen genieten, Patricia. Jullie accomodatie is tenslotte een bread and breakfast. Heerlijk gegeten en van Cor zijn verhalen en Portugese biertjes genoten.
Gereisd anders in augustus 2013

Heerlijk rustig paradijsje in Portugal

Daisy van Litsenburg, 27-9-2012

We zijn voor het 3e jaar op rij geweest en we krijgen er maar geen genoeg van! Geweldige sfeer, heerlijk relaxen en genieten. Patricia en Cor zijn ontzettend lieve mensen en enorm gastvrij. Het voelt echt als thuiskomen in het zonnige en sfeervolle Casa da Vida Nova
Gereisd met partner in augustus 2012

een fantastische plek

Kees en Paula van den Berg, 24-9-2012

Casa da Vida Nova is een echte aanrader, wij hebben een heerlijk relaxed verblijf gehad bij Patricia en Cor en genoten van het zeer uitgebreide ontbijt dat elke morgen netjes op ons terras werd geserveerd.

De woning de Cypresse is gezellig , ruim en schoon.

Gereisd met partner in september 2012

Meest ideale vakantie plek

M, 18-6-2012

Casa da vida nova is een zeer bijzonder plekje in deze wereld Algarve.

In alle opzichten perfect en zonder gezeur.Altijd staan Patricia en Cor voor je klaar.Een paar keer per jaar ga ik er dan ook naar toe, en met heel veel plezier.En dat alles tegen zeer acceptabele prijs. Ik vraag me wel af hoe ze dit voor elkaar krijgen.Hoop dan ook dat ze het nog lang zullen volhouden.

Gereisd alleenreizend in mei 2012

Warm ontvangst, heerlijk eten & dichtbij strand

Familie Lange, 8-3-2012

Het was heerlijk verblijven bij Cor & Patricia en hun roedel hondjes. S'avonds wandelen door de mooie tuin, s'middags lekker aan het zwembad of lui op het terrasje....alles is fijn!
Gereisd met vrienden in februari 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bed and Breakfast Casa Da Vida Nova in Alcantarilha, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bed and Breakfast Casa Da Vida Nova zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bed and Breakfast Casa Da Vida Nova scoort een 9.01 uit 10 op basis van 62 reviews.