8,7

Uitstekend

190 reviews over Aparthotel Vila Petra in het Nederlands

je word behandeld als een kleinkind

tom horn, 13-8-2017

je word door de medewerkers behandelt als een klein kind.

kan geen vriendelijk woord van af.

ze helpen je liever niet dan wel

chagarijnig personeel

verder zeer net appartament groot

mooi zwem bad redelijke locatie

Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top locatie

FAM VAN BEEK van der Velden, 12-8-2017

Gewoon geweldige vakantie. Maar dit jaar ons buget te laag. Maar zeker hier naar terug. SCHOON. NET BUITEN DE DRUKTE. ALLES wat je nodig hebt. Heeft VILA PETRA.
Gereisd familie in januari 2015

Heerlijke jaarwisseling, lekker hotel

Omet abman, 10-5-2017

Heerlijke grote kamer. Wel een koude vloer, inde winter.

De airco werkt ook prima als verwarming

In de stad is aanzienlijk minder te doen dan in de zomer.

Ook het hotel is rustig.

Personeel is erg vriendelijk, er heerst een fijne feeststemming door Kerst en nieuwjaar.

Binnenbad is prima, buitenbad is erg koud

Gereisd familie in januari 2017

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Vila Petra**** bij :

Mooi, schoon en goed onderhouden hotel

Liny en Dick, 9-5-2017

Ligging, zwembad, rustige omgeving

Kamers wat gehorig

Gereisd met partner in april 2017

Heel fijn park.

Mirjam Mutsters, 2-5-2017

Het personeel is allemaal supervriendelijk.. Het appartement was mooi ruim en alle benodigdheden zijn aanwezig. Enige nadeel wat ik kan bedenken is dat het wel wat gehorig is.
Gereisd familie in april 2017

Prima, zeer tevreden!

Maurice, 30-4-2017

Wij hadden een appartement op de derde etage, met uitzicht op het zwembad, erg mooi.

Het appartement was zeer schoon en compleet, en werd elke dag keurig schoongemaakt. Het personeel is er zeer vriendelijk, zeker aan de receptie.

wij maakte alleen gebruik van logies Met ontbijt, over het ontbijt waren wij ook zeer tevreden, gewoon goed.

Het hotel ligt ongeveer 300 meter lopen van de "strip", een uitgaanscentrum met vele restaurantjes, uitschieter in prijs kwaliteit verhouding is restaurant O Leao, ongeveer 4 min lopen van Vila petra. zeer vriendelijk en prima kwaliteit eten. (vooral de chocoladetaart als toetje :-)

Op de dag van vertrek kregen wij nog een lunchpakket mee, omdat wij om 6 uur in de morgen vertrokken, gewoon een goede service.

De WIFI is top!

Kortom vila petra zouden wij aanraden, schoon, goed en vriendelijk.

TIP: huur een auto.

Enige nadeel zou kunnen zijn dat in de strip veel "toeristen" komen die tijdens hun vakantie alleen een café of karaoke van binnen zien, en zich ordinair laten vollopen met alcohol, maar daar heb je dan wel geen last van!

Gereisd familie in april 2017

Geweldig

Toine van Riel, 18-10-2016

Het was in 1 woord geweldig zeer mooie en nette ruime kamer (2 kamer appartement) iedere dag werd de kamer schoon gemaakt. De strip is dicht bij maar daar heb je zeker geen last van daar zijn veel leuke winkeltjes en leuke restaurants .Fredi restaurant is een aanrader heerlijk gegeten daar (aanrader steak on a stone) samenvattend een fantastische vakantie gehad zeker voor herhaling vatbaar
Gereisd met partner in oktober 2016

Fijn schoon, groot appartement in hotel

Willie, 15-10-2016

Wij hadden een 3 kamer appartement met vijf personen. Goed om te doen. 2 badlkamers en 2 slaapkamers en 2 slaapbanken in de kamer. Keuken met alles erop en eraan. Werd prima schoongemaakt en dagelijks werden de handdoeken gewisseld. Ontbijt is simpel. Beneden in de supermarkt heb je verse broodjes en bij de Lidll, 2 km verderop een heel groot assortiment vers gebakken brood en broodjes. Dineren kun je in 1 van de vele restaurants in de Strip. Oud Albufeira is ook leuk om een keer door te lopen en daar is ook een mooi strand.
Gereisd familie in oktober 2016

Mooie ligging maar enorm gehorig

ECu85, 13-10-2016

12 dagen zijn we in Vila Petra geweest. Super schoon! Poetsen de hele dag en hebben elke dag schone handdoeken gekregen! Hadden alleen een 2 kamer appartement geboekt dachten we maar het was maar 1 slaapkamer waardoor de kleine bij ons op de kamer moest. Fout van het reisbureau.

We waren met een kind van 1.5 jaar. Met de buggy bijna onmogelijk in deze omgeving. Zeker de weg naar het strand. Wij hadden 12 dagen een auto gehuurd. Zeker aan te raden! Veel mooie plekken bezocht: Ponte de Piedade, Silves, Quartiera (mooie boulevard), markt van Loulé (leuk om eens te zien).

Eten bij O'leao om de hoek zkr eens doen. Super vriendelijk personeel en goed betaalbaar.

Nadeel van het hotel is dat het erg gehorig is. Heel erg gehorig.

Gereisd familie in oktober 2016

Zeker voor herhaling vatbaar!

Petra, 5-10-2016

Een prachtig, schoon, mooi en goed verzorgd hotel met vriendelijk personeel.

Wij zaten in een appartement aan de zijkant van het hoofdgebouw, kamer 140.

Een ruime kamer, met keuken, woonkamer, balkon met ruimte, aparte slaapkamer met nette badkamer. Wij kregen elke dag schone handdoeken, dan wel even de gebruikte handdoeken op de grond leggen en werd er schoongemaakt. Op loopafstand van de restaurants, strand en het uitgaansleven. Tip: huur een auto die

je vanuit huis al boekt en bij het vliegveld gelijk op kunt halen en op de terugreis weer terug brengt, is goedkoper dan voor een paar dagen een auto huren. Een kleine supermarkt aanwezig bij het hotel met elke dag verse broodjes. Het zwembad is ook heel goed onderhouden en ziet er gezellig uit, daar kun je ook drinken halen. Ik ben best kieskeurig, maar geen min-punten kunnen ontdekken, het was super goed!

Gereisd met partner in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Aparthotel Vila Petra**** bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Aparthotel Vila Petra in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Aparthotel Vila Petra zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Aparthotel Vila Petra scoort een 8.7 uit 10 op basis van 192 reviews.