Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal
Vila Mimosa - Vitalisé Portugal
9,4

210 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Het mooiste cadeau voor jou!!

Ineke, 18-10-2017

Resetten was mijn doel, in alles was ik mijzelf voorbij gelopen! Vila Mimosa heeft mij niet teleurgesteld ,wat een top week, zo lekker ontspannen,

Lieve mensen die er alles aan doen om het naar je zin te maken, niets is ze teveel.

Gezonde smakelijke sapjes ,vegaproducten en iedere avond heerlijke soep! Deze week wederom een cadeautje voor mij, meteen maar weer geboekt voor 2018. Hier kijk ik nu al naar uit.

Gereisd alleenreizend in oktober 2017

Een weekje voor mezelf. Heerlijk!

Jolanda, 11-10-2017

Goed schoeisel en genoeg sportkleding meenemen. Dat er genoeg boeken in de kast staan om te lenen... :-) Dat ze zich goed in moeten lezen wat precies de bedoeling is in Villa Mimosa. Dat goede voorbereiding een beter resultaat oplevert.
Gereisd alleenreizend in oktober 2017

I feel good!

Petra, 17-9-2017

Dit jaar alweer mijn 7e bezoek aan Vila Mimosa en ook nu weer geweldig om er te zijn. De perfecte combinatie van écht vakantiegevoel en gezond bezig zijn: mezelf een weekje opladen met zon, zee, strand, een mooi en sfeervol hotel, veel sportieve activiteiten, heerlijke massages en gezonde voeding. De sfeer is relaxed en het team van Vila Mimosa is zeer attent en flexibel om het eenieder naar de zin te maken. Daarbij vind ik het als vaste gast een plezier om te zien hoe actief er wordt gewerkt aan een continu hoge kwaliteit en aan het blijven verbeteren en vernieuwen van het programma, de voeding en de accommodatie. Complimenten!
Gereisd alleenreizend in september 2017

Fantastische locatie om te detoxen!

Yvonne, 2-9-2017

Zoals vanouds een heerlijke plek met een enorm plezierig team van medewerkers dat je in de watten legt! Detoxen met een mix van sapvasten en mildvasten is aan te bevelen. Lekker veel sporten in combinatie met wellness in dit prettige kleinschalige resort maakt het detoxen tot verwennerij. Dit was zeker niet de laatste keer!

In een woord, heerlijk!!

Michele, 26-8-2017

Wat een heerlijke week is dit geweest! Echt een aanrader!

Het personeel is erg vriendelijk, de sportactiviteiten zijn niet te zwaar maar sportief genoeg en voor iedereen te doen, het eten (bij mildvasten) was echt super lekker en er zijn genoeg momenten om lekker je eigen ding te doen en bij het zwembad te liggen. Je hoeft nergens aan mee te doen, dus als je een dagje bij het zwembad wil liggen, dan kan dat ook gewoon!

De behandelingen zijn ook heerlijk, lekkere massages! Er zijn extra behandelingen bij te boeken en die zijn niet al te duur(reguliere Nederlandse prijzen).

Kamers waren ook netjes en werden elke dag schoon gemaakt.

Verder heerlijk elke avond de jacuzzi, sauna en het stoombad gebruikt. Echt een week om lekker tot rust te komen en nergens aan te hoeven denken. Alles wordt voor je verzorgd en geregeld! Echt een cadeautje voor jezelf dit!!

Ik had dit zelf nog nooit gedaan, maar weet zeker dat ik hier nog eens terug naar wil.

Gereisd alleenreizend in augustus 2017

De meest ontspannen reis ever!!

Irene Kraak, 24-8-2017

Vila mimosa is een luxe kuur resort. Alles klopt. Personeel is super vriendelijk. Het is altijd schoon. Ik heb zelf een sapkuur gedaan van 7 dagen. Dat ging prima, vooral omdat we 's-avonds GEWELDIG lekkere soep kregen. Juist door die soep hield ik het goed vol. Een aantal andere mensen deden aan mildvasten en ook dat zag er superlekker uit. Ik heb het zelf dus niet gegeten, maar allemaal waren de mildvasters vol lof!

Heerlijk relaxen aan het zwembad, fantastische massages (touch of heaven is ook echt een touch of heaven!)

Ik heb geen negatieve punten, behalve dat is heel soms een sportles wat minder vond dan de andere. Maar dat kan persoonlijke smaak zijn! De yoga van Gudrun in Vila Mimosa is de beste yoga die ik ooit gehad heb.

Kortom, ik kan er weer tegen. Voel me relaxter dan ooit. Echt een aanrader.

Een kado voor jezelf

Monique, 14-8-2017

Een week villa Mimosa, heerlijk! Sportief programma, sfeervol, leuk gezelschap en heerlijk gegeten (mildvasten). Iedere maaltijd was een moment.

Ga zeker nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Intens ontspannen op een actieve manier

Saskia, 22-7-2017

Vila Mimosa ligt op 10 minuten lopen van een heerlijk strand. De vila zelf heeft ook een fijn zwembad met heerlijke ligbedden. Elke dag worden er 5 verschillende activiteiten aangeboden ( stretching, wandelen, body balance, aqua joggen en yoga/meditatie) waar je aan mee kunt deelnemen. Niets is verplicht, je doet precies waar jij zin in hebt! Je kunt of sapvasten of mild-vasten ( heerlijk veganistisch eten) of een combinatie. De activiteiten, het eten en de behandelingen ( in de spa waar ook een sauna en stoombad is) zorgen er samen met de persoonlijke en zeer vriendelijke begeleiding voor dat het grootste deel van de mensen bijna jaarlijks terugkomt! Heerlijk ontspannen en met energie terugkeren naar huis na een weekje Vila Mimosa!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Hemels, zo'n deugddoende vakantie!

Sophie, 14-7-2017

Je wordt zo in de watten gelegd! Ontspannen, sportief bezig zijn, ...alles op eigen tempo.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Ik voel me als nieuw en helemaal verwend.

Ellen DP, 7-7-2017

Wat een heerlijke, gezonde, gezellige en energieke week heb ik gehad met en door jullie. Net wat ik nodig had! Ik kwam min of meer opgebrand aan, maar ga vrolijk, energiek en lichter in alle opzichten naar huis. De combi van sporten en detoxen werkt super! Ik kom zeker weer terug, want dit is gewoon het paradijs!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal scoort een 9.37 uit 10 op basis van 222 reviews.