9,4

Uitstekend

204 reviews over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in het Nederlands

Een kado voor jezelf

Monique, 14-8-2017

Een week villa Mimosa, heerlijk! Sportief programma, sfeervol, leuk gezelschap en heerlijk gegeten (mildvasten). Iedere maaltijd was een moment.

Ga zeker nog eens terug.

Gereisd alleenreizend in juli 2017

Intens ontspannen op een actieve manier

Saskia, 22-7-2017

Vila Mimosa ligt op 10 minuten lopen van een heerlijk strand. De vila zelf heeft ook een fijn zwembad met heerlijke ligbedden. Elke dag worden er 5 verschillende activiteiten aangeboden ( stretching, wandelen, body balance, aqua joggen en yoga/meditatie) waar je aan mee kunt deelnemen. Niets is verplicht, je doet precies waar jij zin in hebt! Je kunt of sapvasten of mild-vasten ( heerlijk veganistisch eten) of een combinatie. De activiteiten, het eten en de behandelingen ( in de spa waar ook een sauna en stoombad is) zorgen er samen met de persoonlijke en zeer vriendelijke begeleiding voor dat het grootste deel van de mensen bijna jaarlijks terugkomt! Heerlijk ontspannen en met energie terugkeren naar huis na een weekje Vila Mimosa!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Hemels, zo'n deugddoende vakantie!

Sophie, 14-7-2017

Je wordt zo in de watten gelegd! Ontspannen, sportief bezig zijn, ...alles op eigen tempo.
Gereisd alleenreizend in juli 2016

Ik voel me als nieuw en helemaal verwend.

Ellen DP, 7-7-2017

Wat een heerlijke, gezonde, gezellige en energieke week heb ik gehad met en door jullie. Net wat ik nodig had! Ik kwam min of meer opgebrand aan, maar ga vrolijk, energiek en lichter in alle opzichten naar huis. De combi van sporten en detoxen werkt super! Ik kom zeker weer terug, want dit is gewoon het paradijs!
Gereisd alleenreizend in juni 2017

Opnieuw voor herhaling vatbaar

MIA CORTEN, 7-6-2017

Sommige gerechten die geserveerd werden als ontbijt ,behoorde eerder onder de lunch gerechten !

Ajuin en ketchup spreken niet echt aan op nuchtere maag !!

Voor rest was alles Meer dan dik in orde!

Gereisd met vrienden in mei 2017

Een fantastische ervaring, enorm genoten van alles

Joyce Brands, 29-5-2017

Echt een vakantie om nooit te vergeten. Goed voor lichaam en geest. Heel veel sportactiviteiten waar je aan mee kunt doen. Goede voeding. Mooie omgeving. Heerlijk knus en gezellig verblijf. Top personeel, heerlijke behandelingen mogelijk. Sauna, zwembad. Schoon, netjes, huiselijk. Professionele begeleiding. Een verblijf waarbij je echt aan jezelf toekomt en herboren weer naar huis gaat. Nu snap ik waarom mensen er soms al voor de 15de keer zijn, volgend jaar ga ik ook weer....dan voor de 2e keer. een woord: Heerlijk !
Gereisd alleenreizend in mei 2017

Het was in een woord fantastisch!!! genieten

N.e, 21-5-2017

mooi hotel, goeie ligging en fijn personeel. aanrader
Gereisd met partner in februari 2017

Een week Vila Mimosa en ik bruis weer van energie!

Leen Mercelis, 13-5-2017

Elk jaar opnieuw (soms 2 x per jaar ...) verlang ik naar mijn weekje bij Vila Mimosa. Het hele team heeft als doel jou een zo heerlijk mogelijke week te bezorgen. De accommodatie en faciliteiten bij Vila Mimosa zijn heel mooi en goed, de sapjes en de soep 's avonds zijn heerlijk en het programma is heerlijk sportief gevuld, voor wie dit wenst. Ik kom er alleen 'likeminded' people tegen en dat maakt de hele week nog mooier. Ik ben al weer aan het aftellen naar mijn volgend Vila Mimosa bezoek binnen enkele weken.
Gereisd alleenreizend in april 2016

Het was er fantastisch.

De Wael Annick, 13-5-2017

De ochtenwandelingen waren zalig om de dag te starten. De sapjes waren altijd verschillend en toch superlekker. Het is elke dag weer opnieuw een leuke dag om daar te vertoeven.
Gereisd met vrienden in juni 2016

De meest liefdevolle plek voor jezelf in Portugal

Nienke van der Valk, 10-5-2017

Villa Mimosa is een prachtige villa gelegen in een geweldig natuurlijke omgeving. De zeer verzorgde en schone kamers zijn erg fijn, de sapjes en de mild vast maaltijden worden met liefde en attentie iedere dag voor je opgediend, de begeleiding is professioneel en zeer betrokken bij jou eigen persoonlijke verhaal, De sportlessen zijn harstikke leuk en goed te doen voor alle leeftijden, de recentelijke gerenoveerde spa en de faciliteiten zoals de massages en behandelingen zijn in één woord: WAUW! De ochtend wandelingen onder begeleiding zijn elke keer weer een verassing en ontzettend fijn. Maar boven alles ken ik als ervaren reiziger geen enkele plek waar je zoveel liefde en zorg ontvangt dan in Villa Mimosa. het is een warme deken voor lichaam en ziel die ik aan iedereen aan zal willen raden!
Gereisd alleenreizend in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Mimosa - Vitalisé Portugal scoort een 9.36 uit 10 op basis van 216 reviews.