Hotel Vila Galé Cerro Alagoa ****

Vila Galé Cerro Alagoa

535 reviews over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in het Nederlands

echt geen 4 sterren

mik, 26-9-2017

hoe kunnen mensen schrijven dat dit een goed hotel is???? voor een 2 sterren zou het redelijk zijn maar een 4 sterren..No way...nix te doen..slecht ontbijt...en van de mensen in de horeca kan geen lachje van af...voor de kleine kinderen niet eens een verwarmd zwembad echt ijskoud....nee hoor voor mij Echt nooit meer..al krijg ik het gratis.
Gereisd met jonge kinderen in september 2017
Costa, Manager, 7-10-2017

Geachte klant,

Bedankt voor het delen van uw review.

Het spijt me dat we niet aan uw verwachtingen hebben voldaan. We werken dagelijks om het welzijn van onze klanten te verbeteren en te voldoen.

Als u ons een kans geeft om uw vertrouwen te verdienen, kan ik u verzekeren dat wij ons best doen om u de geweldige ervaring te geven die veel van onze gasten hebben gevonden.

Met vriendelijke groet

Paula en Nathalie, 23-9-2017

Heerlijk hotel. Ligging is perfect. Erg vriendelijk personeel. Eten is prima. Hele mooie kamer, wij hadden de junior suite. Ik begrijp niets van de negatieve reacties. Als je het ontbijt weinig keus vindt ben ik benieuwd wat je thuis eet. Er was volop keus, bij zowel het ontbijt als het diner. En tussen de middag kun je bestellen waar je zin in hebt bij het zwembad snackbarretje. Opvallend is dat er veel in de all inclusief zat, ook de mix drankjes zaten daar gewoon bij en het wijntje was ook heerlijk. Wat ons betreft een top hotel en zeker zijn sterren waard. Het enige waar nog in gegroeid mag worden is in de animatie in het naseizoen want dan is het publiek toch iets ouder en de animatie is meer gericht op jongere.
Gereisd met oudere kinderen in september 2017
Costa, Manager, 7-10-2017

Beste Paula en Nathalie,

Hartelijk dank voor uw uitstekende reactie over uw verblijf in Vila Galé Cerro Alagoa.

We kijken ernaar uit om u de volgende keer weer te verwelkomen.

oprecht

Anibal Costa

Goede ligging en vriendelijk personeel

Vedat Gök, 10-9-2017

Het hotel heeft een goede ligging, ca. 15 minuten naar de Strip. De oude centrum ligt op ca. 10 minuten lopen. Personeel is erg vriendelijk en doet goed hun best.
Gereisd met vrienden in september 2017
Costa, Manager, 15-9-2017

Dear guest,

Thank you for sharing your lovely review and for recommending the Cerro Alagoa. We are really pleased you have enjoyed your stay with us and will pass your comments to the staff.

Thank you for choosing the Vila Galé Hotels and hope we may welcome you again in the near future

Mooie vakantie gehad

Cindy, 25-8-2017

Mooie plek, wel veel wind. In de avond eigenlijk een vestje aan. We sliepen langs de wegkant. Dit hoorde je goed. Dicht bij het oude centrum en nieuwe centrum. Ook mooie dorpjes in de buurt. Leuke excursie naar het binnenland en einde van de wereld. Hotel was netjes en goede service. Ontbijt was prima, maar niet uitgebreid. Te weinig bedjes voor bij het zwembad.
Gereisd met oudere kinderen in juli 2017
Costa, Manager, 2-9-2017

Dear Ms. Cindy,

Thank you for sharing your review and for taking the time to give us your opinion regarding your stay at the Cerro Alagoa.

We hope to welcome you again in one of our Vila Galé Hotels on a future holiday.

fijn hotel

Marianne, 17-8-2017

Snap de negatieve recencies niet, Prima ruime kamer, badkamer met bidet, ontbijt gevarieerd, heerlijk zwembad, waar idd niet schoongemaakt word. Enige minpunt, als je even ging zwemmen of een kop koffie ging halen werd je handdoek al verwijderd, selectief want er bleven bedjes uren onbezet, met handdoek erop. Hotel heeft handdoekenservice, elke dag schone badlakens voor t zwembad, Heerlijk eten bij Sjaloom in het centrum en bij steakhouse Bank.
Gereisd met partner in augustus 2017
Costa, Manager, 22-8-2017

Dear Ms. Marianne,

Thank you for sharing your review and are really pleased to find you have enjoyed your stay at the Cerro Alagoa.

zus en zo

kwik, 14-8-2017

Ruime kamer maar aan voorkant hotel zeer lawaaierig !

Niet echt iets gezellig om buiten te zitten om iets te drinken .

Eten veel hetzelfde .

Gereisd met partner in juli 2017
Costa, Manager, 22-8-2017

Dear Mr. rafiki,

Thank you for taking the time to share your feedback.

We apologize if you do not appreciate your room, but we recommend, in your next visit, that you request a room with a pool view.

If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.

Best regards

Fam Vernooij en van den Brink, 31-7-2017

Wat een fijn fantastisch hotel. De service en de mensen die er werken zijn geweldig. Niks is teveel en ze helpen je overal mee. De slechte recenties die hieronder worden geschreven zijn absoluut niet gegrond en verdiend dit hotel ook niet. De ligging is super en je komt er echt tot rust. Het is absoluut een aanrader. Lieve Neuza, Lourdes en Leonor bedankt voor alles.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Heerlijke vakantie gehad!

Simone, 31-7-2017

Vila Galé is een mooi hotel. De kamers waren prima, geen poespas maar gewoon prima. Wij hadden een kamer aan de zwembadkant. Dit zou ik wel aanraden in plaats van een kamer aan de straatkant, het hotel ligt namelijk aan een erg drukke straat. Ongeveer op 200 meter lopen ligt een groot winkelcentrum met een supermarkt.Op ongeveer 15 minuten lopen ligt het oude centrum van Albufeira, prima te doen! Wil je niet met de voet dan gaan er genoeg bussen, taxi's en tuktuks. Wij hadden ons verblijf op logies. Het ontbijt was prima, genoeg keuze! Wat wij minder vonden, was dat er 's avonds amper iets te doen was. Maar zoals gezegd, het centrum van Albufeira ligt op loopafstand en hier is genoeg te beleven! Al met al een goed hotel, met een prima ligging & een aanrader voor een heerlijke vakantie!
Gereisd met partner in juli 2017
Costa, Manager, 11-8-2017

Dear Ms. Simone,

Thank you for your kind review as we are very pleased to find you have enjoyed your stay at the Cerro Alagoa, and that we have been able to meet your expectations.

Thank you for choosing the Vila Galé Hotels and we hope to welcome you again in a near future

kind regards

Aníball Costa

perfecte ligging

A.Hageman, 22-7-2017

Hotel Allagoa heeft een perfecte ligging en een prima hotel.
Gereisd met partner in mei 2016
Costa, Manager, 28-7-2017

Dear Mr. A.Hageman,

Thank you for sharing your lovely review and for recommending the Cerro Alagoa. We are really pleased you have enjoyed your stay with us.

Aníbal Costa

Een zalige plek om tot rust te komen!

Kruijzen, 20-7-2017

Heerlijk spaans hotel met gastvrij personeel, perfect ontbijt en dineren in de stad op loopafstand!🍹🆗
Gereisd met partner in januari 2017
Costa, Manager, 28-7-2017

Dear Mr. kruijzen,

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Vila Galé Cerro Alagoa bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Vila Galé Cerro Alagoa in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Vila Galé Cerro Alagoa zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Vila Galé Cerro Alagoa scoort een 8 uit 10 op basis van 541 reviews.