Appartement Vida no mar

Vida no mar

3 reviews over Appartement Vida no mar in het Nederlands

Smaakvol appartement

Kitty en Pim Daams, 15-1-2010

Wij hebben een maand lang van appartement Vidanomar mogen genieten. Het was fantastisch, alles met smaak ingericht en zeer volledig, we misten niets.

Het uitzicht is grandioos en het is opvallend rustig. Uitstekende resteaurants in de buurt. Uiteraard ook voldoende golfbanen, waarbij het aan te bevelen is een baan te bespreken via een ticketoffice in Villamore. Dit scheelt bijna de helft in prijs.

Gereisd met partner in mei 2009

Prachtig appartement met super uitzicht!

R Lefèbre, 21-11-2009

Ik ben al enkele keren naar dit appartement geweest.

Vanwege de geweldige ligging direct aan zee is het een echte aanrader.

De service is verder erg goed. Er ligt bij aankomst een brochure met alle ins en outs van de omgeving waar we goed gebruik van hebben gemaakt.

Appartement is prachtig verzorgd met alle benodigde zaken aanwezig.

Zeker de moeite waard om hiernaar op vakantie te gaan en zeer betaalbaar!

Gereisd met partner in november 2009

Super appartement met geweldig uitzicht!

R. Lefebre, 24-3-2009

Ben vorige zomer met mijn vriend in dit appartement verbleven, was echt super! Appartement was goed verzorgd, lekker modern, en van alle gemakken voorzien. Het uitzicht vanaf de woonkamer was echt geweldig. We zagen bij het opstaan 's morgens gelijk de zee en blauwe lucht!

Bij het appartementencomplex behoort een zwembad, maar wij zijn vooral op het strand geweest wat op twee minuten lopen was. Een klein strandje, maar doordat het complex aan een doodlopende weg lag, was het niet te druk op het strand. Verder waren er ligbedjes te huur op het strand en was er een strandwacht en strandtent waar we een aantal keer hebben geluncht.

Wat betreft restaurantjes, lag 'de strip' op tien minuten lopen (je kan ergens binnendoorsteken), dus was goed te doen. 's Nachts hebben we gelukkig niet veel overlast gehad van omliggende appartementen, dit komt denk ik vooral omdat in omringende appartementen vaste inwoners zaten (portugezen). Tsja.. heerlijke drie weken gehad dus zeker een aanrader!

Gereisd met partner in juli 2008

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Vida no mar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Vida no mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Vida no mar scoort een 9 uit 10 op basis van 3 reviews.