Appartement Turisticos da Orada ****

Turisticos da Orada

3 reviews over Appartement Turisticos da Orada in het Nederlands

mooie en luxe appartement

Luc Beelen, 6-7-2009

Zeer mooi en nieuw appartement complex. keuken was fantastich, alles zat er in: oven , magnatron , vaatwasser , wasmachine. Verder was het zwembad proper en was de bediening goed.
Gereisd met partner in augustus 2007

Justyna en Mendo, 22-11-2006

Echt een zeer mooie appartementencomplex. Kleurlijk, schoon en zeer goed onderhouden.

Het complex bevindt zich in de haven van Albufeira. Nieuw en nog verreweg van gezellig.

Centrum van Albufeira is zo'n 15 minuten stevig doorlopen en 20-25 minuten in een gezellige wandeltempo.

Onderweg een mooie uitzicht over de haven.

Het strand van Albufeira ligt tegen het centrum aan.

Andere stranden zijn bereikbaar met een auto of met een shuttlebus (gratis) vanuit het complex.

Wij hadden een studio, zeer luxe! Mooie badkamer en luxe keuken.

Een zeer mooie en een schone zwembad, met genoeg ligstoelen en prasols.

Personeel zeer vriendelijk en behulpzaam. Zij spreken ontzettend goed Engels.

Gereisd anders in november 2006

Patrick & Harni, 26-11-2005

We waren bij aankomst blij verrast met dit appartement aangezien we niet wisten wat we konden verwachten (da orada is vrij nieuw en hoort nog niet eens officieel bij Alfubeira). We hadden een studio en de verwachtingen waren minimaal. De praktijk bracht echter totaal het tegenovergestelde. Luxe inrichting; keuken met oven, magnetron, koelkast, broodroaster, wasmachine EN vaatwasmachine(!!).

Minpunten waren bovenal dat de je merkt dat dit mini-stadje toch echt nog in ontwikkeling is. Niet alle winkelruimtes waren gevuld, waardoor je al gauw uitwijkt naar het centrum van Albufeira (met bus, de Giro, makkelijk te bereiken).

Aardig personeel, spreken goed engels en zijn je altijd van dienst. Zwembaden perfect onderhouden en ijskoud (lekker in de zomerse hitte van Portugal).

Al met al toch zeker een aanrader, wij weten in ieder geval dat we volgende keer weer hier naar toe gaan!

Gereisd anders in november 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Turisticos da Orada in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Turisticos da Orada zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Turisticos da Orada scoort een 10 uit 10 op basis van 3 reviews.