Appartement Torre da Aldeia

Torre da Aldeia
6,8

60 reviews over Appartement Torre da Aldeia in het Nederlands

Lotte, 4-8-2017

Het is een geweldig complex voor een jongeren vakantie ik en vriendinnen hebben hier echt genoten de receptioniste was een geweldig aardige vrouw. Elke dag kregen we nieuwe handdoeken en om de dag schone lakens. Ook het zwembad was gewoon schoon! Direct aan de strip dus voor uitgaan helemaal top het enige min puntje vond ik dat de zee wel echt een stukje lopen was maar voor derest echt een aanrader!
Gereisd met vrienden in juli 2017

lugging was goed, maar de service was zeer slecht

romy, 3-8-2017

het enig wat goed was bij de aankomst is dat het dicht bij de strip is en bij de supermarkten.wat er niet goed was:bij aankomst miste we al de helft van het bestek, de eerste middag werden we al het zwembad uitgestuurd terwijl we er pas net 5 minuten lagen omdat we zogenaamd te druk waren,we waren met 4 meiden en nog een groep jongens die we nog maar net kenden.

toen we gingen uitchecken kregen we onze borg niet terug omdat we blijkbaar te luidruchtig waren, er werd ook nog bij gezegd dat er meerdere keren personeel naar ons toe is gekomen om te zeggen dat we rustiger moesten doen is nooit gebeurd, het enige personeel dat naar ons toe is gekomen is de schoonmaakster die binnen 5 minuten alles deed met de Franse slag. dus wij wilden gewoon onze borg terug. De receptioniste was erg geïrriteerd toen we zeiden dat er niemand naar ons toe was gekomen. We waren er zo klaar mee dat we de reisleider hadden gebeld en daardoor hebben we 300 terug gekregen i.p.v 400 maarja alles beter dan niks.... Wij zetten er nooit een stap meer binnen

hele slechte service

., 3-8-2017

de ligging van het appartement is super, en we hebben een geweldige vakantie gehad door alle anderen in het appartement. alleen over het personeel is geen goed woord te zeggen.

op dag 1 toen we er 5 minuten waren, had de receptioniste al problemen met ons, omdat we een paar keer moesten lachen. maar we hebben vooral veel problemen gehad met de borg terug krijgen, in de hele week hadden ze verschillende dingen op geschreven die gebeurd zouden zijn, maar dus nooit gebeurd zijn.

er zou een aantal keer iemand bij ons appartement zijn geweest om ons te waarschuwen, maar wij hebben alleen de poetster gezien, die vervolgens een keer met de franse slag door de gang deed en meer heeft ze ook niet schoongemaakt.

ook beweerde ze dat wij de stoelen buiten hadden gezet wat niet mocht, maar deze hebben de hele week binnen aan tafel gestaan, kortom ze schrijven gewoon maar wat randoms op om iedereen zn borg in te houden.

nooit dat ik hier nog 1 stap binnen zet!

Slechte service

Anoniem, 11-12-2015

Wij hadden een appartement voor 4 personen geboekt. Bij aankomst waren er maar 2 normale bedden aanwezig en 2 camping bedjes die aanvoelden als een plank. er waren van borden, handdoeken, kussens, stoelen etc maar 3 stuks aanwezig. Service was echt vreselijk want zelf over een kussen deden ze erg moeilijk. Na veel gebel vanuit Nederland door de reisorganisatie hebben wij een dubbel matras gekregen voor de camping bedjes. Na afloop gaf het hotel aan dat er 1 handdoek vies was waardoor hij bij iedereen 15 euro van de borg moest inhouden!!!!! Handdoeken kosten volgens hem namelijk. ""15 euro""!!! Vreselijke service maar verder hebben wij een super vakantie gehad, vooral door de ligging van het appartement.
Gereisd met vrienden in juli 2015

Top voor jongeren

Martijn, 27-2-2015

Prima appartement voor een jongerenvakantie. Wat zowel een nadeel als een voordeel kan zijn is dat er geen controle. Met leuke buren is dit dus ontzettend fijn en gezellig, maar als je wat mensen hebt die vervelend doen is het lastiger. Gelukkig niet voor ons aan de orde. Zwembad sloegen wij over door alle dronken mensen die erin plassen en de spullen die er 's nachts allemaal ingegooid worden. Appartement wel heel schoon en vooral geweldig gelegen. Zit volledig op de Strip en toch heb je geen last van geluid. Het is niet groot, maar groot genoeg voor zo'n soort vakantie. Aanrader.
Gereisd met vrienden in juli 2014

Geweldige ligging!

/, 3-2-2014

Dit is het ideale appartement, als je voor te feesten komt!

Om de hoek zit je gelijk bij de barstreet, het strand is wel klein kwartiertje lopen.

Verder is haast alles aanwezig wat je nodig hebt in een appartement.

Receptie is alleen niet veel aanwezig, maar de schoonmaakster was vaak aanwezig. Die ook erg goed haar best deed.

Het zwembad is alleen heel erg klein.

Gereisd met vrienden in augustus 2013

Als je van stappen houdt.

Yuna, 14-9-2013

Hier moet je alleen heen willen als je tiener bent of het heel erg leuk vindt om tussen opgedirkte engelsen tot 05.00 uur door te halen. De ligging is dus midden in het uitgaansgebied.

Appartement (wij zaten in de toren) verder prima afgezien van de bedden met spiralen die je willen doorboren in je slaap. Schoon. Geen receptie. Geen voorzieningen. Veel mensen gesproken die allemaal verkeerde keuze hebben gemaakt en via reisorganisatie nog wilden overboeken.

Kortom een appartement voor feestgangers om hun roes uit te slapen als ze te brak zijn om naar het overvolle strand van praia da oura te begeven.

Ben je geen tiener en wil je er toch wat van maken, zoek het oude centrum van Albufeira op via het toeristentreintje, leukere romantische plek met gezellige restaurantjes, lekker groot strand en vooral ander publiek.

Gereisd met partner in augustus 2013

SUPER!

tessa, 23-4-2013

In het begin schok ik wel, vooral van het zwembad. Ik had dit groter verwacht (het is echt een mini zwembad). Het zwembad werd nooit verschoond, waardoor er lege flesjes bier in lagen en erin geplast werd!

Verder een super vakantie gehad! Het appartement zelf is groot genoeg, de ligging is ideaal! Als je om de hoek loopt, loop je al op de strip van Albufeira en ben je al bij een klein supermarktje.

Wij als 19+ hebben is super vermaakt afgelopen zomer. Het appartement zat vol jongeren, waardoor iedereen steeds gezellig in en uit liep. 's avonds was er eigenlijk geen beveiliging of toezichter, waardoor je na het stappen nog lekker veel lawaai kon maken.

Gereisd met vrienden in juli 2012

Groot appartement met een topligging

rosalie-93, 26-9-2012

Het was een ruim en schoon appartement met goede bedden en veel kastruimte. Er was wel een mini zwembad en de vrouw die ons achter de balie hielp sprak bijna geen Engels.
Gereisd met vrienden in augustus 2012

Beetje jammer...

Brian Taylor, 8-8-2012

Algemene indruk: Slecht naar een noodnummer van de reisorganisatie kwam er een uur later iemand naar de receptie waarop wij om half 2 's nachts eindelijk naar binnen konden.

Omgeving: is prima als je van feesten houd. Wel moet je er rekening mee houden dat je tot 4 uur 's nachts muziek hoort.

Personeel: Bijna niet gezien.

Prijs/Kwaliteit: Goedkoop zowel de kwaliteit als de prijs.

Kamers: Niks aanwezig alles miste van tafelkleden tot aan bekers, opzich niet heel erg behalve dat ze het wel van je borg (proberen) in(te)houden.

Zie bijlage voor een foto van de lijst wat er miste aangegeven met een - en een eventueel aantal.

Wederom bij het uitchecken niemand bij de receptie hier nog bijna onze bus naar het vliegtuig door gemist.

Gereisd met vrienden in januari 2012

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Torre da Aldeia bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Torre da Aldeia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Torre da Aldeia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Torre da Aldeia scoort een 6.77 uit 10 op basis van 60 reviews.