Beoordelingen Appartement Solaqua

Solaqua
54 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Solaqua
Rua Do Mediterraneo, P-8200-156, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solaqua in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solaqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Solaqua scoort een 8,2 uit 10, op basis van 54 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solaqua in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solaqua, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Solaqua de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 54 vakantiefoto's van Appartement Solaqua vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Solaqua met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

8,3
7,3
8,9
8,0
Toon score en beoordelingen van:
beoordelingen in taal:
met partner, Feb. 2014
"Leuk en rustig appartementencomplex"vertalen
Jan
8,0

21-03-2014 De appartementen zijn ruim en goed schoon.
De keukeninrichting vonden wij bijzonder karig.
De appartementen werden 6 x per week goed schoongemaakt en de handdoeken inclusief theedoek werden 5 x per week verwisseld.
Bijzonder handig is dat de Modelo (grote supermarkt) op minder dan 2 minuten loopafstand is.

met partner, Aug. 2013
"Super tijd gehad"vertalen
nomenmarielle
8,0

29-07-2014 Mooi en netjes hotel, waar we 9 nachten hebben geslapen. Het hotel ligt precies tussen het oude en het nieuwe centrum in, dit betekend wel dat je goed te been moet zijn om naar beide te kunnen lopen. Ideaal is dat het hotel vlakbij een groot winkelcentrum ligt waar je eventueel ontbijt en andere benodigdheden kunt halen. Wij hebben vooral veel genoten van Albufeira zelf en niet veel in het hotel geweest.

De hotel kamer wordt netjes schoongemaakt en de mensen aan de balie zijn erg vriendelijk.

met partner, Juli 2013
"Goede rustige appartementen"vertalen
kim
8,0

01-08-2013 Solaqua is zelfs in de bouwvak niet super druk. Mooie appartementen, netjes en schoon en ruim genoeg. Met redelijk formaat balkon. Wij hadden 10 euro extra betaald voor zwembad uitzicht, dit is super, ook de zee is te zien vanaf t balkon op de 3e etage. De andere zijde kijkt uit op een straat en tegenoverliggend hotel. Iedere dag kwam de schoonmaakster en hebben we handdoekenwissel gehad. We hebben geen gebruik gemaakt van het ontbijt, maar dat zag er wel goed uit (goede keuze). De bedden zijn helaas wat aan de harde kant en de kussens zijn erg hard, maar liggen niet door. Zwembad is schoon en mooi. Er staat wel een harde wind, maar dat is alleen ff fris zodra je het water uit komt. Zowel de oude stad, het strand en de nieuwe stad (Strip) liggen op zo'n 20 min loopafstand. Goed te doen! Om de hoek zit een binnenwinkelcentrum met grote supermarkt waar alles te vinden is.

Lekker klimaat, warm, maar niet te!

met partner, Juni 2013
"Uitstekend verblijf"vertalen
leny.dappers
10,0

20-07-2013 ontzettend ruim.en schoon. een rustige buurt .met een mooi winkelcemtrum op honderd meter afstand. met een grote en goede supermarkt.we hebben niet in het restaurant. ontbeten.omdat we het fijn vonden. om op het mooie balkon .te ontbijten

met vrienden, Mei 2013
"Keurig aparthotel met zeer grote appartementen"vertalen
sabrinadg
10,0

05-06-2013 Solaqua is een aparthotel, rustig gelegen in een zijstraat. Albufeira shopping centre met oa een hypermercado ligt op 2-3 minuten lopen. In de directe omgeving vind je vele restaurants en winkels. Solaqua ligt centraal tussen The Strip en het oude centrum en het strand. Alles is prima lopend te doen. De 2-kamer appartementen waren extreem groot en erg netjes. Schoonmaak dagelijks, handdoekwissel om de dag. Eten in het aparthotel is zeer beperkt. Ontbijt hebben we niet gehad, maar scheen nog steeds erg slecht te zijn en zeker geen €6,- pp waard. Vanuit de snackbar serveert men diverse lunch-snacks en dranken. Diner is niet mogelijk. Personeel is in het algemeen erg vriendelijk. Weinig overlast gehad van dronken Engelsen. Ze waren er wel, maar doordat de bar om 23.00u sloot, bleef de overlast beperkt.

met partner, Feb. 2013
"Wederom goed"vertalen
Nellie
9,0

25-03-2013 We zijn (net als vorig jaar) weer erg tevreden over dit appartement, de ligging is fantastisch, alles op loopafstand en Albufeirashopping op 200 meter.
De all- inclusive Engelse gasten hebben ze afgeschaft dus de eventuele overlast is verdwenen.

met partner, Jan. 2013
"Goed"vertalen
Nellie

26-03-2013 "Wederom goed"nellie48

25-3-2013 We zijn (net als vorig jaar) weer erg tevreden over dit appartement, de ligging is fantastisch, alles op loopafstand en Albufeirashopping op 200 meter.

met oudere kinderen, Okt. 2012
"Goed!"vertalen
Femke
8,0

10-05-2013 Leuk hotel met vriendelijk personeel. Kamers waren ruim, schoon en mooi ingericht. Het eten viel tegen, wij hadden halfpension en hadden verwacht dat het niet zo slecht zou zijn als dat op Zoover stond. Het hotel is nu overgenomen door een andere hotelketen/eigenaar en hierbij bestaat halfpension dus ook niet meer. Zwembad bij en in het hotel waren prima en netjes. Wel veel luidruchtige Engelsen die de hele dag door bier dronken, maar uit recente reacties heb ik vernomen dat ze All In Engelsen niet meer toestaan. Het oude centrum en de strip liggen op loopafstand van het hotel. Groot winkelcentrum (met supermarkt, winkels en eetgelegenheden) ligt om de hoek. Ook ben je binnen een paar minuten bij de stranden.

met partner, Sept. 2012
"Het hotel/appartement is 3 sterren waard."vertalen
Echtpaar
9,0

22-09-2012 Personeel erg vriendelijk. Veel ruimte in het appartement. Ligging goed.
Vervelend waren de luidruchtige Engelse in het weekeinde. Ligbedden bij het zwembad aan vervanging aan toe.

met partner, Juni 2012
"Slechts eenmalig"vertalen
CenT
8,0

20-06-2012 Ruime (slaap) kamer en badkamer. De keukeninrichting sober. De bedbank in de kamer is amper op te zitten, laat staan te slapen. De schoonmaak van de kamer is prima (dagelijks) De receptie is voldoende. Animatie hebben we niet gezien. Omdat er op slechts 150 meter van het hotel een uitgebreid winkelcentrum is, is het een aanrader om van het saaie en slechte ontbijt af te zien. De kwaliteit en prijs in het winkelcentrum is vele malen beter. De schoonmaak van het zwembad zelf hebben we niet gezien. Het terras wordt om 's morgens om 08.00 uur schoon gemaakt. Wij hebben geen enkel goed ligbed kunnen vinden. Zijn allemaal stuk en meestal vies. De parasols zijn matig in hoeveelheid en kwaliteit. Van de elf dagen hebben we twee keer drie dagen behoorlijk last gehad van Engelstalige gasten. De drank wordt met kratten vol vanuit het (goede) winkelcentrum aangesleept. Daarna gaat het los. Dit hotel in vergelijk met anderen in de omgeving GEEN drie sterren. Touroperator is wel goed te noemen.

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoe beveilig jij je spullen op vakantie?

Bent u de eigenaar?