68 reviews over Appartement Solaqua in het Nederlands

Prima plek in een rustige buurt.

A.Verweij, 25-7-2017

Vriendelijke mensen en een leuk zwembad.

Prima appartement, met airco in beide kamers, goede bedden en elke dag schoonmaak.

Goed balkon met vrij uitzicht, op de derde etage zelfs uitzicht op zee.

Gereisd met vrienden in september 2016

niet mijn beste vakantie

Mecht, 19-6-2017

Voor: ruim sppartement, grote koelkast, lekker bed en prima airco

tegen: Geen handdoeken service zwembad.Bedjes waren niet in aal te beste staat. De omgeving van het zwembad was niet al te schoon. De inrichting van het appartement was gedateerd. De kastdeur in de slaapkamer ontspoorde dagelijk. Geen dagelijkse handdoekenwissel. Handdoeken erg klein en volkomen versleten. Vaak met gat erin of vlekken. Beneden de maat. Appartement regelmatig pas tegen half 6 a zes uur pas schoongemaakt.Als je het niet storenbordje zou gebruiken om bv even te douchen of om te kleden dan wordt het appartement niet schoongemaakt. Ontbijt was het slechtste ontbijt ooit. Erg weinig keus. Elke dag exact hetzelfde. Een keer zwaar beschimmeld brood aangetroffen. En daar vroegen ze acht euro voor. Schandalig.

Gereisd met partner in juni 2017

Heerlijke vakantie gehad

Eloise, 4-11-2016

Ruim appartement met twee balkons. Ideaal voor het wasrek en 1 om gezellig te zitten

Schoonmaak prima. Iedere dag keurig netjes.

Inventaris is mager maar prima voor ontbijt

Zwembad is leuk...vloer vonden wij alleen wel erg vies. Regelmatig te weinig parasollen en sommige ligbedjes waren ook aan vervanging toe.

Stranben oude centrum ongeveer 15 minuten lopen. Prima te doen, s avonds terug naar app sukkelde ons zoontje lekker in slaap in de buggy op al die keitjes haha

Albufeira is Leuk!

Solaqua is ook Goed

Wij zeggen Doen!!!

Gereisd familie in september 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Solaqua bij :

Niet zo snel meer naar Albuferia

Jaap en Durvien., 20-9-2016

Mooi appartement. Ook schoon. Iedere dag schone handdoeken. Grote supermarkt op 100 Mar.

Geen gratis Wi-Fi. Kon je kopen voor 5€ per dag. Werkte alleen bij de receptie.

Geen stad voor minder valide mensen. Veel hoogte verschillen. En stoepen.

Best wel een eind lopen naar strand. Met veel hoogte verschillen.

Wel mooi strand.

Gereisd met partner in september 2016

Prima vakantie met wat verbeterpunten

Ruby, 17-8-2016

Van 5 tot 15 augustus hebben wij een prima verblijf gehad in het appartement van Solaqua. Het personeel was zeer vriendelijk en heeft ons wanneer nodig geholpen. Het appartement met zwembadzicht was schoon maar zat bij binnenkomst vol met muggen (dit vanwege het water achter het hotel gelegen). De bedden waren goed, handdoeken werden om de dag vervangen en de kamer dagelijks schoon gemaakt. Echter zaten er wel een paar nadelen aan dit verblijf. Het zwembad was ronduit smerig, bodem was op dag 1 al vervuild en na een week was het water zo troebel dat je de bodem niet eens meer kon zien (niet schoon gemaakt dus). Ook bij ons vertrek na 10 dagen nog steeds niet schoon gemaakt. De ligging was niet ideaal, het strand is te bereiken door 20 minuten lopen. Een flinke tocht (met name de terugweg) bergopwaarts. Wel is de ligging ideaal tov de supermarkt, een grote supermarkt om de hoek waar je vanalles kunt kopen (+ gratis WiFi). We hebben ons prima vermaakt in Albufeira.
Gereisd met partner in augustus 2016

leuke vakantie

Rijsdijk, 12-7-2016

Slecht onderhouden speeltuin voor kleine kinderen zit onder de meeuwenpoep

Zwembadje voor kleine kinderen aanwezig echter zonder speeltoestellen, vrij kaal dus.

Ontbijt geen aanrader iedere dag hetzelfde. We vroegen een keer of we een gekookt eitje of spiegelei konden krijgen ipv roerei maar was niet mogelijk. Mensen moesten hier 7 euro voor betalen. Zeer slechte koffie ook. Kun je beter buiten in 1 van de restaurantjes ontbijt bestellen of zelf maken, supermarkt vlakbij. Wifi 20 euro per week per toestel. Zwembad geen toezicht. Wil je naar het strand, geen probleem naar beneden lopen kan, maar terug flinke klim en anders met het treintje kost 4euro pp per dag.

Gereisd met partner in juni 2016

Super, een echte aanrader!

Fab, 3-7-2016

Ontzettend genoten met mijn vriend samen in Portugal mede dankzij dit mooie appartementen complex Solaqua..

Grote supermarkt naast het appartement en nog 1 aan de overkant. Ideaal om alle inkopen te doen voor de tijd dat je er verblijft.

Personeel is heel vriendelijk en gezellig naar alle gasten toe.

Accomodatie heel netjes en verzorgd, elke dag wordt er schoongemaakt. Niks op aan te merken.

Zwembad is groot en schoon en er zijn genoeg ligbedjes.

Afstand naar het strand is 10 min lopen. Er zijn 2 looppaden om het strand te bereiken.

wij zaten de laatste weken van Juni in appartementen complex Solaqua en hebben tijdens ons verblijf geen overlast gehad.

Ook een aanrader voor een gezin met kinderen. Van alle gemakken voorzien.

Gereisd met partner in juni 2016

uitstekend

jan uit twente, 14-5-2016

mooi zwembad

kamers zien er goed en verzorgd uit

Gereisd met partner in juni 2015

Super!

Marly, 2-5-2016

Het appartement is schoon en leuk aangekleed bank, tv en keuken. Het zwembad is schoon en er zijn voldoende bedjes. De ligging is tussen het oude en nieuwe centrum, maar is goed te doen met de taxi. Verder zit er een supermarkt/winkelcentrum op loopafstand!
Gereisd met vrienden in augustus 2014

fantastich

leny dappers, 16-8-2015

het was een prachtig appartement. heel ruim met een groot balkon. en een mooi uitzicht op zee.heel schoon het enige minpunt waren de engelse gasten die daar het weekend komen vieren. veel kabaal en overlast vooral aan het zwembad.verder eengeweldig verblijf.
Gereisd met partner in juni 2015

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Solaqua bij :

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Solaqua in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Solaqua zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Solaqua scoort een 7.97 uit 10 op basis van 68 reviews.