Appartement Sol Vila Magna

3,7

Onvoldoende

3 reviews over Appartement Sol Vila Magna in het Nederlands

c.j.m.boor, 7-12-2006

Wij waren in 1999 in Villa Magna, het was inderdaad rampzalig en een schandaal dat een reisorganistie iets dergelijks in zijn programma op durft te nemen. Uiteindelijk hebben we op basis van onze klachten nog 700 gulden van reisburo Wolf terugontvangen, hetgeen een schrale troost mag worden genoemd.Ik laat dit alsnog weten omdat het hotel kennelijk nog steeds bestaat en er niet meer mensen de dupe van mogen worden.
    Gereisd anders in december 2006

joris, 1-8-2005

Ik ben hier 2 jaar geleden geweest het was een ramp daar, vergane glorie Het leek wel een catacombe met alemaal faillieten winkeltjes eronder lift naar 8 hoog was geregeld stuk dus lopen wel een prachtig uitzicht over de strip. zwembad was afgesloten door een hek, leek wel op een inrichting Het strand was een flink eind lopen via een aflopende weg.Het restaurantje in het complex was een vuile oplichter.waardeloos appartementen complex niet voor herhaling vatbaar
      Gereisd anders in augustus 2005

claudia, 30-7-2005

Vila magna is een oud en vies appartement met ongure types. Wij vonden het gewoon eng om daar te lopen.
        Gereisd anders in juli 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Sol Vila Magna in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Sol Vila Magna zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Sol Vila Magna scoort een 3.67 uit 10 op basis van 3 reviews.