Appartement Silmar ***

8,3

40 reviews over Appartement Silmar in het Nederlands

Prima en ruim appartement

G.C., 14-11-2009

Het appartement is erg ruim en schoon, met eigen stukje terras. Het hotel beschikt over een eigen klein zwembad. Helaas is de ligging iets verder van het strand, op 20 minuten lopen.
Gereisd met partner in september 2006

fam. van hulst, 3-1-2008

het is een klein maar leuk app.complex netjes en groot maar wel met oude meubelen en rot bedden erg hard.uitzicht op zee en zwembad met groot balkon.we hadden het erg naar ons zin . de trap kan je ontwijken als je de helling neemt en dan kom je ook langs een hele goede chinees rest.prijs/kwaliteit perfect.met lourdes was het erg lachen en gezellig.we gaan er zeker nog een keer heen we zijn in de laatste 2 weken van aug 2007 geweest.
Gereisd familie in januari 2008

Ans, 1-1-2008

Bed was hard hard hard zeker aan renovatie toe vacantie was heel erg tegen gevallen.
Gereisd met partner in september 2007

Paul, 30-10-2007

Afgelopen week ben ik in appartement Silmar geweest. Het ziet er vanaf de buitenkant wel redelijk uit en de ligging is ook wel prima. De appartementen van binnen zijn een beetje eentoning, maar de ruimtes zijn enorm. De bedden zijn overigens wel aan vervanging toe, maar verder hebben wij een heerlijke vakantie gehad in Silmar!
Gereisd met partner in oktober 2007

fam Loeffen, 9-10-2007

Net weer terug en weer heerlijk genoten in albufeira , Silmar is weer top alleen de oudere appartementen moeten ze toch snel ook gaan renoveren maar verder hebben we weer een super week gehad, Lourdes Bedankt!
Gereisd familie in oktober 2007

Damarcus, 20-9-2007

We hebben een heerlijk verblijf gehad bij Slimar.

Wat de ligging betreft is het niet ideaal voor 55 plussers vanwege de klim en de beruchte trap.

Dus al met al voor de leeftijden eronder is het een paradijs om het zo maar te noemen.

ruime kamers met ligbad erin, elke dag (behalve donderdag)schone handdoeken en het opmaken van je bedden.Lourdes is echt een schat en gezellig.

Wij komen zeker snel weer een kijkje nemen.

ZEKER EEN AANRADER

Voor de mensen die nog gaan kan ik garanderen dat het voor herhaling vatbaar is

Damarcus en Miranda

Gereisd met vrienden in september 2006

miranda, 19-9-2007

wij zijn net terug van silmar,wij hebben een heerlijke tijd gehad.

We zijn 2 weken geweest.

Wij hebben nog nooit zo een groot app gehad,alles was aanwezig.

Het is geen luxe,maar netjes.

Wij zaten helemaal beneden,direct aan het zwembad,ons zoontje kon slapen,en wij zaten lekker aan het zwembad.

Eten kan je al vanaf 3.50 euro,sadientjes papat en sla,of kip.

Wel de buiten straatjes nemen van het plein.

Lourdes was toppie daar kon je echt mee lachen,elke morgen kwam ze even in ons app een praatje maken.

De trappen naar het strand zijn iets minder,maar goed wat wil je voor die prijs..

SILMAR IS ECHT EEN AANRADER,WIJ KOMEN ER ZEKER TERUG...

Gereisd familie in september 2007

Joost, 10-9-2007

Op het eerste zicht lijkt Silmar een aardig appartement.

De ligging is niet optimaal. Je zit bovenop een berg, en moet al snel 15 minuten lopen (inclusie trappen) om bij het oude centrum te komen. Wel ligt er op 3 minuten afstand een supermarkt.

De service is oké. Al valt het schoonmaken wel tegen. Je krijgt maar 2 x per week schone handdoeken. Toch echt te weinig als je iedere dag doucht.

De inrichting van de kamers is erg simpel. Dit maakt ook niet veel uit, gezien je niet in je bijna niet in je appartement blijft. Een ding is bar en bar slecht; de bedden. Veel te hard en ze kraken dat het vriest.

Ik zou met kinderen niet naar dit appartement gaan. Er is geen ondiep zwembad voor kinderen.

Kortom; leuk, maar kan wel op vele fronten beter

Gereisd met partner in september 2007

Alfred, 28-8-2007

supervakantie in Silmar.

net gerenoveerd appartement. Echt luxe en zeer ruim!

de trappen naar Albufeira is gewoon goed te doen. Kortom qua prijs/kwaliteit verhouding is Silmar een uitstekende keus!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Ria, 26-8-2007

2-kamerappartement is zeer ruim en schoon.

Prima prijs kwaliteit verhouding.

Goede ligging ten opzichte van stand en oude centrum. Kortom een prima appartement om een leuke vakantie te hebben. Het zwembad was groot genoeg voor het aantal gasten.

Schitterend uitzicht vanaf het balkon en zwembad.

Gereisd familie in augustus 2007

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Silmar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Silmar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Silmar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Silmar scoort een 8.26 uit 10 op basis van 42 reviews.