Hotel Rocamar ***

Hotel Rocamar
Rocamar

25 tips over Rocamar

dekoning8-c, 20-10-2016

Wij zaten op de 1e verdieping, maar dan zit je al hoog, aangezien je op een berg zit, wel aan de boulevard. Er is de hele dag wat te zien. Je loopt binnen 10 minuten naar centrum.

De excursies die worden aangeboden zijn divers.

Popeye, 18-10-2016

Een hele mooie rotskust is bij Bordeira aan de westkust

Je kan er rondrijden maar ook wandelen

Wat een uitzichten heb je daar zeg, echt geweldig!!!

overal zijn ook surfspots

Björn en Linda, 18-6-2015
Neem een kamer met zeezicht.

marty, 2-11-2014

Wij hebben een auto gehuurd en niet ver van hotel rij je zo naar de prachtigste baaien

bv Praya de cale

Monique, 25-7-2014

Mocht u een auto hebben gehuurd is het leuk om een uitstapje naar Lagos te maken .

Daar kunt u met een klein houten vissersbootje de zee op en langs de mooie imposante kustlijn varen.

Ook vanuit,Faro,Olhão en Fuseta gaan kleine boten door het natuurreservaat Ria Formosa en brengen een bezoekje naar de eilanden , erg leuk om te doen!

Annemieke, 26-6-2014

Dolfijnen/grotten tocht

Vegas bar in de barstreet

schepnet, 24-1-2014
Ik zou altijd voor een kamer met zeezicht kiezen.
Lelly, 26-12-2013
Ga onder de overkapping liggen bij het zwembad, hier komt je hoofd in de schaduw en vanaf een uur of 16:00 komt hier pas de schaduw. Je kunt schuiven met de stoel om meer of minder in de schaduw te komen. De rest van de stoelen liggen de hele dag pal in de zon.
Monique, 3-8-2013
`s Avonds kan het vrij fris zijn buiten (ook in juli dus). Hadden we niet op gerekend, dus geen jas of vest bij ons. Is soms wel nodig. Huur een auto en rij naar Sao Cabo Vicente ( het einde van de wereld) en naar de Lagos (Ponta da Piedade). Ga niet met de hop onn-hop off bus. Dat kost 13 euro pp maar je ziet niet zoveel, vnml nieuwbouw hotels ten westen van Albufeira. Wil je van het oude naar het nieuwe gedeelte van Albufeira neem de bus of het trammetje is stuk goedkoper.
Lelly, 1-8-2013

Heb je alleen logies? Ga dan eens eten bij pizzaria Ricardo's, Shalom 1, Shalom 2 en Buddy's. De laatste drie zijn Nederlandse restaurants. Vermijd het restaurant Steakhouse Seafood.

Om s'avonds in het oude centrum wat lekkere cocktails of biertjes te drinken; bij Domino's en de karaokebar is het erg gezellig. Daar wordt dagelijks live gezongen. Cocktails kosten zes tot acht euro, biertjes maximaal 4 euro (half liter) en een klein biertje maximaal 2 euro.