Appartement Regina ***

7,9

20 reviews over Appartement Regina in het Nederlands

erg naar ons zin gehad

Ina 't Mannetje, 16-9-2010

op 'de bonnefooi' gaan vragen naar een kamer, mèt balkon.Meteen een kamer bekeken; werd net schoongemaakt. Konden nog een korting bedingen door contant te betalen. Boekten voor 3 nachten, waren liever nog wat langer gebleven maar was helaas niet mogelijk. De privé-parkeerplaats is een echte pré, geen geklim en gesjouw met de bagage. Wij hebben totaal geen klachten over dit appartement en komen hier graag weer terug.
Gereisd met partner in september 2010

R.A., 11-2-2007

Geen appartement om aan te raden. De dag van aankomst was ik ziek, kwamen om 7 uur 'sochtends aan maar volgens hun was er geen kamer vrij :S uiteindelijk toch een kamer gekregen, helaas zonder balkon. Het stonk, de badkamer was vies en de mieren dansten op het aanrecht. Verder prima om er alleen te slapen en om te kleden. Prefecte ligging middenin het centrum en op loopafstand van het strand
    Gereisd anders in februari 2007

MdJ, 31-7-2006

Wat mij betreft is dit appartement een absoluut drama. Wij hadden een kamer op de derde etage hier. In de morgen als het zwembad open was leek het net alsof er bommen op het dak tot ontploffing kwamen (het zwembad is op een dakterras). Het dakterras is verder overigens het enige positieve aan dit verblijf. Verder zijn het armoedige kamers die naar mijn mening ver beneden maat zijn. Alles is kapot en de dingen die wel werken zijn oud. Bij aankomst weet je niet wat je gebeurt aangezien er geen mens te bekennen is. (receptie op derde etage) Verder liepen we bij aankomst direct een kakkerlak tegen het lijf. De ligging is daarentegen goed. Je bent direct in het oude centrum van albufeira. Verder geef ik een negatief reisadvies naar deze accomodatie.
      Gereisd anders in juli 2006

R & M, 6-3-2006

De ligging van het appartement is perfect; midden in het centrum en het strand is op loopafstand. Appartement zelf is een beetje armoedig. Meubels vallen bijna uitelkaar, airco was de hele week kapot (werd pas gerepareerd op het moment dat we vertrokken !)en de douche was niet altijd warm. Schoonmaaksters waren daarentegen erg aardig en maakte goed schoon. Ondanks alles hebben we wel een hele leuke vakantie gehad!!! Alleen volgende keer toch maar een ander verblijf ;-)
        Gereisd anders in maart 2006

N&J, 6-9-2005

Omdat onze bus niet naar beneden mocht rijden omdat 't te stijl was moesten we lopend verder.op zich geen probleem maar toen we weer terug gingen moesten we de bult weer op en dat viel wel even tegen.De ligging van 't appartement goed,strand en centrum binnen max 5min.Het appartement viel wel wat tegen.Het is erg gehorig en de bedden liggen niet fijn.erg hard en je hoeft je maar om te draaien en 't maakt ontzettend lawaai.Wij hadden ook veel last van muggen (misschien was dit de tijd van 't jaar?)Ook hadden we s'avonds met douchen niet altijd warm water.En dat we geen balkon hadden viel ook wel tegen.Maar ondanks alles hebben wij 't erg naar ons zin gehad!Heel vriendelijk personeel dat erg hun best doet.Je bent er eigenlijk alleen om je te verkleden en te slapen want in 't centrum is het erg leuk en ook gezellig en lekker eten! (Buddy's=aanrader)Ook is de jeepsafari 'n aanrader!egt doen!
          Gereisd anders in september 2005

Bert,Ellen,Johan en Hendrik, 28-8-2005

We hebben ons zeer vemaakt daar.

Het appartement viel ons een beetje tegen omdat we geen balkon hadden.

Maar daar waren we snel overheen.

Het centrum lekker dichtbij.

De schoonmaaksters lieten ons lekker uitslapen(HIHIHI)

Het zwembad was smerig.

Maar `s avonds ff een afzakkertje boven het appartement was heerlijk.

Strand is 5 minuten lopen.

Staas, 16-8-2005

Wij hebben het erg naar ons zin gehad.Dit omdat we alleen maar sliepen in de kamer en verder de gehele dag de hort op waren.Heerlijk strand druk toerisme. Jeep safariom te doen is een aanrader.Appartement is ronduit slecht. Zeker voor die prijs. Voor gezinnen raad ik het af.Veel lawaai erg gehorig Slecht onderhouden gebouw. Schoonmaken gebeurt vaker niet dan wel.Als je luxe verwacht moet je hier zeker niet komenService is er niet.Gezellig wat drinken bij de mini bar is geen aanrader.Ga dan maar lekker een terasje pakken, is gezelliger en zeker niet duurder. zwembad smerig, klein, niet onderhouden. Dat het een zwembad genoemd wordt verbaasd me.

roxcane, 8-8-2005

Als je arriveerd weet je niet waar je beland. De receptie zoeken op de derde etage en dan naar je appartement. Het is een klein kamertje gelukkig hadden we wel een balkon niet alle appartementen hebben dat. Kleine douche en oud, hele harde bedden waar je echt last van je rug van krijgt. Maar verder slaap je er alleen maar gelukkig, want het heeft echt een perfecte ligging! 2 min lopen naar het strand en ligt in het centrum met leuke eet tentjes en winkeltjes. Het is 3,90 met de taxi naar het uitgaan gebied. We hebben een hele leuke vakantie gehad om dat het een ideaale ligging heeft alleen het appartement zelf steld niet zoveel voor

Kim, 2-8-2005

De vakantie die wij hebben gehad was super, maar niet doordat het appartement zo super was. Deze sloot namelijk absoluut niet aan bij onze verwachtingen. Het stonk er verschrikkelijk en het was ontzettend smerig. Er liepen mieren in de badkamer. Lampen, stopcontacten en airco deden het lange tijd niet. Handdoeken en bedlinnen werden maar 1 keer in de week verschoond, ook al waren ze onwijs smerig (in de brochure stond dat het 2 x per week zou gebeuren). Door de ramen kon je niet kijken, omdat deze zo vet waren. Om tien uur, half elf stond de schoonmaakster al weer aan je bed om "schoon" te maken. We hebben dus geen waar gekregen voor ons geld en we vragen ons af waarom zo iets in een reisgids wordt opgenomen.

ingrid en jack, 2-8-2005

wij zijn vorigjaar geweest.

we zaten in een hele kleine kamer airco werkte niet goed en kwam af&toe vieze drap uit de kraan.

ligging is goed als je naar het strand gaat of als je gaat stappen.

maar dit was de slechtste apartement die wij hebben gehad.

dus daar gaan we dus nooit meer heen.

cerro elimar was veel en veel beter aan onderhoud en zwembad was schoner en wat groter.

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Regina bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Regina in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Regina zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Regina scoort een 7.91 uit 10 op basis van 26 reviews.