7,9

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Hotel Quinta Pedra dos Bicos**** bij :

62 reviews over Hotel Quinta Pedra dos Bicos in het Nederlands

Genoten!

Marja S., 7-8-2017

Afgelopen 2 weken hier geweest met gezin, 2 kids van 10 en 12 jaar. Goede maar sobere accommodatie, rustige ligging maar in een bruisend centrum (waar je op zich geen last van hebt). We zaten in blok 13, hadden terras, aan laantje naar zwembad toe. Aanrader als je met gezin gaat want de balkons zijn erg klein. Sommige appartementen hebben geen balkon. Perfecte ligging. Wel erg gehorig, geluid komt vooral van boven. Wij zaten tussen de groepen, voornamelijk NL jongeren. Die hoor je in de vroege ochtend wel thuiskomen. Inrichting keuken was minimaal, simpele gerechten koken zou kunnen. Schoon, goede schoonmaak, om de dag schone handdoeken, 1 x per week schone bedden, redelijke wifi, dichtbij stranden. Voor 6 euro zit je met de taxi in het oude Albufeira. In Oura zelf genoeg bars en restaurants, wel erg veel Engelsen gezinnen en jongeren. Airco, heel erg fijn, wij zaten er gedurende de hittegolf. Zwembad top, poolbar echt top! Heerlijk kunnen lunchen. Vriendelijk personeel.
Gereisd familie in juli 2017

Heel goed appartement

J.Siebers, 22-7-2017

Goed, ruim, net appartement (wel wat gehorig) met de gelegenheid om van faciliteiten gebruik te maken van naamsgenoot en naastgelegen zusterhotel Ligging prima nabij strand (200m).

Is gebouwd op klif zodat je mooi uitzicht hebt op zee. Hoeveelheid ruimte fantastisch.Op loopafstand van gezellige "strip" (350m) met gezellige winkeltjes en restaurantjes. Stad Albufeira 3 km makkelijk te bereiken met bus.

Gereisd alleenreizend in september 2015

Pas op je borg als jongeren

Janine, 20-7-2017

Pas op als je met een groep jongeren hiernaar toe gaat.

Het is een ontmoedigingsbeleid voor jongeren door geen borg terug te geven vanwege geluidsoverlast.

Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima

Kim, 28-6-2017

Heerlijke vakantie gehad. Wij zaten in blok D, aan de kant van het zwembad met poolbar. Wij zouden geen balkon hebben, maar hadden een terras op de begane grond. Wel jammer dat we er pas om 15:00 in konden terwijl we om 09:00 aankwamen. Zwembad en ligweide was fijn, water niet te koud. Naar het strand was een beste klim, wel mooi en schoon. Beach café wat daar zit is heerlijk en goedkoop. Bedje huur je voor €6 per dag.

Airco zit op de slaapkamer. Toen wij savonds terug gingen konden we bij het zwembad van het hotel douchen.

Gereisd met partner in juni 2017

Ruim en goed verzorgd appartement.

Van Hussen, 1-3-2017

De ontvangst was o.k. De jonge dame, die ons te woord stond kon heel goed Engels spreken en was zeer behulpzaam. We kregen aanvankelijk een appartement toegewezen dat wat tegenviel (geen balkon). Dat hebben we met een geringe bijbetaling (€ 10,- per dag) op kunnen waarderen. Zo kregen we een zéér ruim appartement met 6 slaapplaatsen en 2 balkons met zicht op zee aan de ene kant en zicht op het zwembad aan de andere zijde. Het zwembad was in dit jaargetijde feitelijk te koud om te gebruiken. De koude douche naderhand voelde heerlijk warm aan.

Het appartement was schoon, in goede staat van onderhoud, de bedden werden 5 dagen per week opgemaakt en het beddengoed werd regelmatig verschoond. Het keukentje was nogal summier uitgerust maar dat was voor ons geen probleem omdat we in het appartement alleen ontbeten. Omdat de appartementen in februari nog nauwelijks bezet zijn was het voor ons geen probleem dat het gebouw tamelijk gehorig was (kontaktgeluid). Ik kan me voorstellen dat dit in de zomer een probleem is.

Gereisd met partner in februari 2017

Super appartement

Sanne, 11-1-2017

Afgelopen zomer ben ik hier met 3 vriendinnen geweest. We waren op jongeren vakantie in Albufeira. De ligging van dit appartementencomplex is hier uitstekend voor. Binnen ongeveer 10 minuten sta je aan het begin van de strip. Schoonmaak is erg goed, aardige mensen en je handdoeken werden vervangen wanneer je dat wilde. Eten kan je erg lekker op het strand in het strandtentje. In het appartement had je alles, er zat een koelkast vriezer maar ook een klein gastfornuis in, de kamers waren erg ruim. Dit is zeker een appartement wat we aan iedereen aanraden. We raden het niet aan als je echt in een jongerenhotel wilt omdat er niet veel jongeren zitten. Maar zeker wel als je lekker op stapvakantie wilt en toch je rust wilt pakken naar het stappen!
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Super vakantie in een mooi appartement

Hans, 24-10-2016

Albufeira is in de herfst een prima gebied om naar toe te gaan. Lekker weer en niet zo druk als in de zomer. De appartementen zijn goed en worden heel goed schoon gehouden. Het personeel is zeer vriendelijk en behulpzaam. Dit geldt trouwens voor het overgrote deel van de Portugezen die wij gesproken hebben. De ligging is goed en nabij veel leuke restaurants. Wij zouden zo weer een keer heen gaan. Wat ook leuk is om 1 of 2 dagen een auto te huren. Plaatsen die zeker leuk zijn om te bezoeken zijn Silves, Sagres en Monchique.
Gereisd familie in oktober 2016

alles was kapot, niet voor herhaling vatbaar

Sking, 17-9-2016

het complex had een ontzettend mooi zwembad, met een mooie ligweide waar je kon kiezen tussen zon en schaduw door de hele dag. in het appartement, waar we pas om 16 uur in konden, terwijl we om 8 uur aankwamen, viel het op dat het allemaal oude meuk was, de keuken ongeveer uit elkaar viel, één persoon moest op een lattenbodem+matras op de grond slapen, het wasrek in de badkamer viel van de muur, en ook lekte de airco water op de televisie! Het was een mooie vakantie, maar dit was niet dankzij het appartement, we kregen zelfs bezoek van kakkerlakken, en op een gegeven moment viel het kozijn bijna de gang in, dit is niet hoe de foto's eruitzagen, het leek allemaal heel mooi, maar niks was hoe het leek, zelfs de complete vaatwasser was verdwenen.
Gereisd met vrienden in augustus 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Ronald Denkelaar, 25-8-2016

Onvriendelijk personeel, een enkele uitzondering daar gelaten. Het lijkt wel of het hun moeite kost om gasten te woord te staan. Schoonmaak elke dag is oke.
Gereisd met partner in augustus 2016

Te gekke 5 dagen in Portugal herhaling JA

Theo Pastoor, 2-6-2016

Ligging top,centraal en ja ook afgelegen.

Appartement wij zaten in blok 18 kamers schoon, deze werden dagelijks schoongemaakt, bed opgemaakt en voor 2 euro ook voorzien van schone handdoeken.Blok 18 was ook voorzien van een privé zwembad via appartement bereikbaar. Dichtbij strand 100m lopen en dan een houten trap af schoon strand met een top strandtentje goed eten en drinken ruime keuze vriendelijk personeel en mooie strand bedjes.het enige nadeel wat ik heb kunnen ontdekken was het krakende bed.

Gereisd met partner in mei 2016

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Quinta Pedra dos Bicos in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Quinta Pedra dos Bicos zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Quinta Pedra dos Bicos scoort een 7.93 uit 10 op basis van 62 reviews.