Beoordelingen Appartement Paulex**

Paulex**
77 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Paulex**
R. Fernão de Magalhães, Lote 1, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paulex** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paulex** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Paulex scoort een 7,1 uit 10, op basis van 77 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paulex** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paulex**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Paulex** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 66 vakantiefoto's van Appartement Paulex** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Paulex** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

4,7
6,3
8,2
7,0
Toon score en beoordelingen van:
met partner, Sept. 2013
"Groot appartement vlak bij het strand"vertalen
jolanda.brugmans
7,0

05-06-2014 groot appartement , aardige receptionist en schoonmaaksters.
we zijn hier al 3x geweest, alleen jammer dat dit jaar het 1.5x keer zo
duur is geworden, met dank aan touroperator.
wanneer het goedkoper is gaan we beslist weer terug.

met partner, Sept. 2013
"Gewoon goed!"vertalen
Verhoeven
10,0

13-09-2013 Het is een erg goed appartement,zeker voor wat je betaald. Wij zaten op de begane grond,aan het zwembad. Was erg groot,ruimte zat voor 2 personen. Het bed was vrij hard..Was superschoon,iedere dag schoonmaak. Qua bestek enzo is het niet erg uitgebreid maar wat heb je nou nodig? Het ligt wel aan een vrij stijle weg naar het centrum,wel stukje lopen. Supermarktje naast de deur. Receptie was alleen sochtends even open maar de schoonmaaksters waren er wel de hele dag,die kon je ook dingen vragen. We hebben een leuke vakantie gehad!

met vrienden, Aug. 2013
"Geweldig!!!"vertalen
Elles
7,0

09-12-2013 het is een geweldige plek voor jongeren je zit op een top plek! je kan alle kanten op! je kan makkelijk naar het strand lopen je bent zo in het oude centrum denk 5 min lopen vanaf het appartement, je bent vanaf de taxi opstapplaats zo in het nieuwe gedeelte! ik heb echt een geweldige vakantie gehad! ook een hele ruime kamer prima slaaplekken. en er werkt daar een hele lieve vrouw die alles zo goed mogelijk probeert te regelen!! In 1 woord : Geweldig.

met partner, Sept. 2012
"Prima!"vertalen
Nathalie Vermeer
9,0

01-10-2012 Week 39 in Paulex gezeten, weinig verwacht maar was wat ons betreft dik in orde. Ons appartement zat pal boven de receptie, tuurlijk hoorde je wel eens wat maar het is maar net hoe zwaar je overal aan tilt, er zijn nou eenmaal mensen die overal over vallen en voor weinig geld een 20 sterren appartement verwachten.
Lekker in de buurt van de roltrappen naar het centrum en strand, we gaan er volgend jaar zo weer heen. Heb het slechter getroffen in Albufeira voor meer geld...
Keuken was prima(gebruiken we niet eens), badkamer prima, meubilair verouderd ja, maar wie gaat er binnenzitten, dat kan de hele winter thuis nog! Bedden iets hard, nou ja,jammer, dan neem je maar een borrel extra, slaap je ook lekker! (ik, met een hernia heb best aardig geslapen)

met partner, Sept. 2012
"Teleurgesteld"vertalen
Iza
8,0

18-09-2012 100 euro borg betaald aan de receptionist. Toen wij de borg terug vroegen wist hij van niks: keek letterlijk wat moet je nou en werd boos! Zonder bon konden we verder niks. de touroperator heeft ons niet kunnen helpen, want blijkbaar hoef je geen borg te betalen als je via hun komt, fijn om dit achteraf te weten!! Receptionist from hell!
Meubels erg oud, vaak kapot of niet compleet. Zwembad was erg vies,randen zwart van de vuil. Schoonmaakters kwamen wel iedere dag wc doen en bd opmaken. Hier gaan wij zeker nooit meer naartoe!!

met vrienden, 2012
"Prima accommodatie voor een jongeren vakantie!"vertalen
Lotte
9,0

14-08-2012 Ik ben net een paar dagen thuis van een 8-daags verblijf in Paulex met 3 vriendinnen. We hebben er een prima vakantie gehad! Het 4-persoonsappartement is erg ruim opgezet, met een compleet uitgeruste keuken en een ruime badkamer. Jammer is dat er twee mensen op de bedbank moeten slapen en dat die niet erg lekker ligt. Ook hadden wij niet echt een ideale plek, we hadden een kamer boven de hoofdingang en naast het trappenhuis. Hierdoor hadden we vrij veel last van geluiden. De accommodatie ligt op 5 minuutjes lopen vanaf het Oude Centrum en het strand en op ongeveer 30 meter afstand is een supermarkt. Het zwembad bij de accommodatie is simpel maar prima, een minpuntje: er waren maar 8 ligbedden beschikbaar. Bij lange na niet voldoende voor alle mensen die er verbleven. Voor de lage prijs die wij betaald hebben voor het verblijf in Paulex, was het een prima verblijf.

met partner, Juni 2012
"Ruime appartementen"vertalen
Jenny
5,0
9,0

10-07-2012 De appartementen zijn ruim. Ze zijn sober ingericht. Prijs//kwaliteitverhouding in het voorseizoen is goed. Elke dag behalve zondag kwamen de schoonmaaksters. We kregen om de twee dagen schone handdoeken. De dames die er werkten waren heel erg vriendelijk. Je zit dicht bij het oude centrum en het strand.

met partner, Mei 2012
"Niks mis mee"vertalen
Janneke
9,0

01-06-2012 Vriendelijke ontvangst. Prachtig appartement op de 4de etage.
Iedere dag keurig schoongemaakt en schone handdoeken
(behalve op zondag).

met partner, Mei 2012
"Voor de prijs te doen"vertalen
louis_gabreels
4,0
8,0

14-05-2012 waren hier in mei. hadden 003 bij t zwembad en waren de 1e bewoners sinds 7 mnd.. het was kil en vochtig binnen en muf.gelukkig na 2 dagen temperatuur omhoog naar 30 gr.zodat voor en achterdeur open konden en t vocht naar buiten. Interieur is aan vervanging toe, matrassen hard en bobbelig. stoelen in zitkamer niet aangenaam.bij aangeven van kapotte lamp bij beheerder bleef deze op zijn k... zitten ,want de andere lamp werkte toch ??? schoonmaak is met een dweil waardoor men vuil verdeeld ipv opneemt . 1x handdoeken vervangen in de week is erg weinig. Ligging is perfekt. kleine super op 30 mtr mrt, krantenshop ernaast. 2 grote supers op 5 min lopen. strand en oud centrum is ook vlakbij , het complex heeft allemaal verschillende indelingen van de kamers. wij hadden 1 grote woonkamer , grote slaapkamer aardige badkamer en dondker keuken, wel lange gang met deur aan voorzijde en deur aan zwembadzijde.alle ander nrs zijn allemaal verschillend.bovenste app. heb je heel grrot dakterras.

met oudere kinderen, Okt. 2011
"Prima Acco!!"vertalen
Marion van der Veld...
9,0

11-10-2011 Dit is een prima accomodatie! Wij zaten in een 2ka app. op de begane grond. Het app was groot, simpel, maar precies goed genoeg. Het was er lekker rustig, de receptie alleen gezien met inchecken, maar waar heb je ze verder voor nodig? Klein en erg koud zwembad, maar het strand is om de hoek! Verder is er 3x in 6 dagen schoongemaakt en hebben we nieuwe handoeken gekregen. De locatie is echt super!! Nog geen 10 min lopen naar het oude centrum, terug ietsje langer vanwege de licht hellende weg :P. Misschien is het in het hoogseizoen erg gehorig vanwege de jongeren, nu hebben we nergens last van gehad. Alles prima geregeld! Ook de complimenten voor de reisleiding van touroperator!

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Waarmee schiet jij de meeste vakantiefoto’s?

Bent u de eigenaar?