Beoordelingen Appartement Paulex**

Paulex**
79 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Paulex**
R. Fernão de Magalhães, Lote 1, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paulex** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paulex** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Paulex scoort een 6,8 uit 10, op basis van 79 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Paulex** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Paulex**, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere vakantiegangers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere vakantiegangers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Paulex** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 66 vakantiefoto's van Appartement Paulex** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk dan accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Paulex** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

4,5
6,3
7,6
5,9
Toon score en beoordelingen van:
Met vrienden, Aug. 2014
"Nooit meer Paulex"vertalen
MVS88
4,0
7,0

22-08-2014 Als eerst: Albufeira is een echte aanrader! Zowel het nachtleven als de activiteiten die je overdag kunt doen zijn ontzettend leuk. Appartementencomplex Paulex is mij daarentegen behoorlijk tegengevallen. Kamers zijn vies, bedden zijn planken met een kleed er overheen, en als je na 22:00 rondloopt, een sigaretje rookt of op een normaal volume praat met elkaar krijg je de volgende dag ineens je borg niet meer terug wegens 'geluidsoverlast'. Met je borg wordt schijnbaar altijd gerommeld; je betaald borg voor bijvoorbeeld plastic stoelen voor buiten waar de scheuren er van ellende in zitten, en je dus geen gebruik van kunt maken als je je borg nog terug wilt zien. Dingen zoals vieze borden, kapotte deurknoppen, stoelen, rolluiken, zou ik dus niet aanraken als je ziet dat deze bij voorbaat al niet deugen. Twee keer nadenken voor je hier boekt; het is namelijk vreselijk zonde van je vakantie als je je dagelijks hartstikke dood zit te irriteren aan het Paulex rechtssysteem.

Met partner, Aug. 2014
"Twijfel"vertalen
JackvH88
4,0
2,0
2,0
3,0

25-08-2014 Net terug van een prima vakantie in de Algarve. Jammer van Paulex. In het begin is alles wel meegevallen (we kwamen 's nachts aan), maar toen ik met daglicht zag waar we in waren gezet heb ik wel even heel erg veel spijt gehad van deze investering. Meubilair wat gewoon kapot is, een heel labiel sleuteltje (die enkele dagen later dus afbrak na het openen van de voordeur), glazen met kapotte randen, en ga zo maar door. Als ik of mijn vriendin er wat van ging zeggen wisten ze van niets, en hadden we het zelf zo kapot gemaakt. Ook de sleutel hadden we volgens hen zelf gebogen en vervolgens finaal door midden gebroken. Weg borg. Absurd! Het is mij dus na twee dagen al vrij duidelijk geworden dat deze mensen heel erg veel van geld houden. De schoonmakers (behalve het 'hoofd' daarvan, die schijnbaar ook een functie vlak naast de eigenaar heeft) daarentegen zijn heel vriendelijk! Die hebben ons de rest van de dagen erg tevreden gehouden.

Met partner, Sept. 2013
"Groot appartement vlak bij het strand"vertalen
jolanda.brugmans
7,0

05-06-2014 groot appartement , aardige receptionist en schoonmaaksters.
we zijn hier al 3x geweest, alleen jammer dat dit jaar het 1.5x keer zo
duur is geworden, met dank aan touroperator.
wanneer het goedkoper is gaan we beslist weer terug.

De beste prijzen en last minutes voor Appartement Paulex** bij:

Met partner, Sept. 2013
"Gewoon goed!"vertalen
Verhoeven
10,0

13-09-2013 Het is een erg goed appartement,zeker voor wat je betaald. Wij zaten op de begane grond,aan het zwembad. Was erg groot,ruimte zat voor 2 personen. Het bed was vrij hard..Was superschoon,iedere dag schoonmaak. Qua bestek enzo is het niet erg uitgebreid maar wat heb je nou nodig? Het ligt wel aan een vrij stijle weg naar het centrum,wel stukje lopen. Supermarktje naast de deur. Receptie was alleen sochtends even open maar de schoonmaaksters waren er wel de hele dag,die kon je ook dingen vragen. We hebben een leuke vakantie gehad!

Met vrienden, Aug. 2013
"Geweldig!!!"vertalen
Elles
6,0
7,0

09-12-2013 het is een geweldige plek voor jongeren je zit op een top plek! je kan alle kanten op! je kan makkelijk naar het strand lopen je bent zo in het oude centrum denk 5 min lopen vanaf het appartement, je bent vanaf de taxi opstapplaats zo in het nieuwe gedeelte! ik heb echt een geweldige vakantie gehad! ook een hele ruime kamer prima slaaplekken. en er werkt daar een hele lieve vrouw die alles zo goed mogelijk probeert te regelen!! In 1 woord : Geweldig.

Met partner, Sept. 2012
"Prima!"vertalen
Nathalie Vermeer
9,0

01-10-2012 Week 39 in Paulex gezeten, weinig verwacht maar was wat ons betreft dik in orde. Ons appartement zat pal boven de receptie, tuurlijk hoorde je wel eens wat maar het is maar net hoe zwaar je overal aan tilt, er zijn nou eenmaal mensen die overal over vallen en voor weinig geld een 20 sterren appartement verwachten.
Lekker in de buurt van de roltrappen naar het centrum en strand, we gaan er volgend jaar zo weer heen. Heb het slechter getroffen in Albufeira voor meer geld...
Keuken was prima(gebruiken we niet eens), badkamer prima, meubilair verouderd ja, maar wie gaat er binnenzitten, dat kan de hele winter thuis nog! Bedden iets hard, nou ja,jammer, dan neem je maar een borrel extra, slaap je ook lekker! (ik, met een hernia heb best aardig geslapen)

Met partner, Sept. 2012
"Teleurgesteld"vertalen
Iza
6,0
8,0

18-09-2012 100 euro borg betaald aan de receptionist. Toen wij de borg terug vroegen wist hij van niks: keek letterlijk wat moet je nou en werd boos! Zonder bon konden we verder niks. de touroperator heeft ons niet kunnen helpen, want blijkbaar hoef je geen borg te betalen als je via hun komt, fijn om dit achteraf te weten!! Receptionist from hell!
Meubels erg oud, vaak kapot of niet compleet. Zwembad was erg vies,randen zwart van de vuil. Schoonmaakters kwamen wel iedere dag wc doen en bd opmaken. Hier gaan wij zeker nooit meer naartoe!!

Met vrienden, 2012
"Prima accommodatie voor een jongeren vakantie!"vertalen
Lotte
9,0

14-08-2012 Ik ben net een paar dagen thuis van een 8-daags verblijf in Paulex met 3 vriendinnen. We hebben er een prima vakantie gehad! Het 4-persoonsappartement is erg ruim opgezet, met een compleet uitgeruste keuken en een ruime badkamer. Jammer is dat er twee mensen op de bedbank moeten slapen en dat die niet erg lekker ligt. Ook hadden wij niet echt een ideale plek, we hadden een kamer boven de hoofdingang en naast het trappenhuis. Hierdoor hadden we vrij veel last van geluiden. De accommodatie ligt op 5 minuutjes lopen vanaf het Oude Centrum en het strand en op ongeveer 30 meter afstand is een supermarkt. Het zwembad bij de accommodatie is simpel maar prima, een minpuntje: er waren maar 8 ligbedden beschikbaar. Bij lange na niet voldoende voor alle mensen die er verbleven. Voor de lage prijs die wij betaald hebben voor het verblijf in Paulex, was het een prima verblijf.

Met partner, Juni 2012
"Ruime appartementen"vertalen
Jenny
5,0
9,0

10-07-2012 De appartementen zijn ruim. Ze zijn sober ingericht. Prijs//kwaliteitverhouding in het voorseizoen is goed. Elke dag behalve zondag kwamen de schoonmaaksters. We kregen om de twee dagen schone handdoeken. De dames die er werkten waren heel erg vriendelijk. Je zit dicht bij het oude centrum en het strand.

Met partner, Mei 2012
"Niks mis mee"vertalen
Janneke
9,0

01-06-2012 Vriendelijke ontvangst. Prachtig appartement op de 4de etage.
Iedere dag keurig schoongemaakt en schone handdoeken
(behalve op zondag).

1 2 3 4 5 6 7 8 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Hoeveel geef jij uit tijdens een bezoek aan een kerstmarkt?

Bent u de eigenaar?