Appartement Ourasol / Ouravista ***

Appartement Ourasol / Ouravista
Ourasol / Ouravista
5,7

188 reviews over Appartement Ourasol / Ouravista in het Nederlands

Dit appartement: nooit meer!

Laura, 10-9-2017

De ligging van dit appartement is eigenlijk het enige positieve. Je bent zo op het strand en ook de strip is goed te lopen, dus dat was fijn. Het appartement zelf daarentegen was een enorme aanfluiting. Eén keer per week schoonmaken, als je geluk had 2 keer in de week nieuwe handdoeken, kookgerei was amper aanwezig en dingen als zeep en een wc-borstel zelfs niet eens. We dachten daarnaast dat airco bij de prijs in zat, maar dat bleek niet zo te zijn en dus moesten we 2 euro per dag betalen voor de airco. Die overigens lekte, waardoor onze bank een paar dagen later al onder de schimmel zat. Helaas kwam hier niemand naar kijken, ondanks dat we erom gevraagd hebben bij de receptie. Daarbij hadden ze net zo goed geen muren neer kunnen zetten, want je hoort werkelijk Alles. Elk glas dat omvalt, elke stoel die verschuift, een sleutel in het slot op de verdieping boven of onder je... Echt alles. Ik heb dan ook niet één nacht aan één stuk door kunnen slapen. Tot zover de kamer. Bij het zwembad staan net 3 ligbedjes en sommige mensen maakten er een gewoonte van om het zwembad te vervuilen met hun uitwerpselen, dus wij hebben de hele vakantie voor het strand gekozen. Verder is bijna al het personeel erg onvriendelijk en krijgen veel mensen hun borg niet terug. Wij hebben onze 50 euro wel terug gehad, maar we hoorden ook een groep bij de receptie die hun, in totaal 600 euro, borg niet hebben teruggekregen omdat het personeel 'vermoedde' dat zij iets verkeerd hadden gedaan. De borg is ook nog eens wisselend: wij betaalden 50 euro per persoon, maar we hebben ook mensen gehoord die 100 of 150 euro per persoon moesten betalen. O, en niet te vergeten: de ongelofelijke stank op de gang door (opengevallen) vuilniszakken die niet worden weggehaald. Ik zou Ourasol echt nooit aanbevelen.
Gereisd met vrienden in augustus 2017

Top complex

Demi, 12-7-2017

De ligging van het appartement is echt super, binnen 2 minuten ben je op het strand en als je 2 minuten omhoog loopt sta je op de strip. In de reviews stond dat dit hotel vreselijk was, maar hier klopt niets van. Het is gewoon schoon en 4x per week krijg je nieuwe handdoeken, wc-papier, wordt het vuilnis weggehaald en de vloer gedweild. Het personeel is echt super vriendelijk en behulpzaam. In de nacht is er een nachtportier die ervoor probeert te zorgen dat het rustig is in het hotel, hij is dus wel streng. Je krijgt je borg echt wel terug, mits je je normaal gedraagt. Als je stoelen kapot slaat en de hele nacht aan het schreeuwen bent dan zul je je borg niet terug krijgen maar dat is niet meer dan redelijk. Het hotel is wel verouderd en echt gemaakt voor jongeren, niet echt een familiehotel.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel !

Fleur wouters, 12-7-2017

Ourasol is een hotel waar je niet met kleine kinderen naar toe moet gaan. Het is meer bedoeld voor jongeren die op vakantie gaan. Het hotel wel wat verouderd en de inrichting is wat ouderwets. Het is een prima hotel om in verblijven. Ik zou het aanraden omdat de prijs/kwaliteit verhouding goed is. De kamers worden regelmatig schoon gemaakt. Elke dag krijg je nieuwe handdoeken. Ook is het personeel vriendelijk. Ze gaan er wel van uit dat je na 11 uur niet te veel lawaai maakt. Er zijn 2 supermarktjes in de buurt en het strand is 2 minuten lopen.
Gereisd met vrienden in juli 2017

Prima hotel

Elke, 12-7-2017

Na veel slechte reviews te hebben gelezen schrokken wij een beetje en gingen we met tegenzin hierheen. Toen we aankwamen viel alles reuze mee, het personeel is vriendelijk, de ligging is top, het is schoon genoeg en ik heb geen een kakkerlak gezien. Het zwembad is ook lekker. Ik zou hier alleen niet met een gezin boeken, het is best gehorig maar de nachtportieren doen hun best om het zo stil mogelijk te houden. Een prima hotel dus met aardige mensen. Als je je gewoon normaal gedraagt krijg je ook je borg terug.
Gereisd met vrienden in januari 2017

Op kruipafstand van het strand en de strip...

Inge, 29-6-2017

Het appartement was goed te doen de bedden en handdoeken waren schoon. Het had schoner gekund maar het was goed genoeg voor een jongeren vakantie. Ook voor de prijs was de kwaliteit goed.
Gereisd met vrienden in mei 2017

Walgelijk!

Stefanie, 26-6-2017

Als je een leuke vakantie wilt, ga hier dan niet heen!

Tenzij je van beestjes (kakkerlakken,mieren en andere insecten houd)

Schoon is het absoluut niet!

Ik was hier met mijn moeder, dochter van 1 en broer.

Mijn broer is van ellende na drie dagen terug naar nl gevolgen.

Het bad was gebladderd en kon je je zo aan open halen als je er geen handdoek in had gelegd, 1 van de toiletten trok niet door (ook niet toen deze zogenaamd "gemaakt" was, airco tegen betaling werkte niet en zeek het water van naar beneden, deuren waren gesplinterd, schuifpui kon niet op slot, het was super smerig overal, gehorig, personeel was ook niet om naar huis te schrijven, zwembad was goor, en kan nog wel even doorgaan.

Voor een zorgeloze vakantie boek niet bij ourasol!

Ik ben nog meer aan vakantie toe voordat ik hierheen ging!

Kindvriendelijkheid is ook een dikke nul.

Gereisd anders in juni 2017

Horror hel

Van der winden, 26-6-2017

Boek hier niet ! Het hotel zit vol met kakkerlakken die nachts over je heen kruipen. Het hotel is zwaar verouderd en het zwembad zit zo vol met chloor en dode beesten dat zwemmen niet mogelijk is. Het hotel ligt aan een stijle heuvel wat nog het minst erge is. Hotel zit vol met schimmels en verwacht geen schone kamers en of schone handdoeken. Het is zonder grap het meest vieste en goorste hotel wat wij ooit hebben meegemaakt. Wees gewaarschuwd als je hierheen gaat. Wil je een leuke vakantie doe het dan aub niet en wees verstandig en dat menen we.
Gereisd met vrienden in juni 2017

Redelijk onderkomen dicht bij strand.

Mevr. Zijlmans, 11-5-2017

Als je niet om luxe geeft, kan dit prima. Deur van de kledingkast kan kapot zijn of een laatje gaat niet open of dicht, slapen kan je in een schoon bed! Niet voor mensen die slecht te been zijn, je moet een weggetje stijl omhoog lopen, om bij de ingang te komen. Het ligt op loopafstand van het strand en er zijn genoeg restaurantjes in de buurt. Je bent hier in de Algarve toch het meeste van je tijd buiten.
Gereisd met partner in september 2016

VRESELIJK

Juul, 25-10-2016

De eerste dag ging prima. De tweede ochtend was onze badkamer vies geworden en hebben wij aan de receptie gevraagd of ze iets voor ons hadden om alles op te ruimen. Toen in de huisbaas gekomen en heeft ze onze borg ingehouden en moesten we deze opnieuw betalen anders zouden wij eruit gezet worden.

Op de dag van vertrek hebben wij onze kamer opgeruimd en alles schoongemaakt wat schoongemaakt kon worden en zijn we naar de receptie gegaan om onze sleutel in te leveren en onze borg op te vragen. De receptioniste vertelde ons dat we onze borg pas terug zouden krijgen als wij en de 5 andere kamers, die, die dag ook uit moesten checken, de sleutels van onze kamer ingeleverd hadden. Toen we dat gedaan hadden kwam de huisbaas en zij vertelde ons dat niemand van alle kamers de borg terug zou krijgen omdat iemand uit een ander gebouw voor overlast gezorgd had. Wij hebben toen onze reisleidster gebeld en aan haar alles uitgelegd en zij vertelde ons dat ze niks kon doen. Toen iemand boos was geworden, wat logisch is, ging zij huilen. Hadden we niks aan. We hadden daardoor alle 30 onze borg van €50 pp niet terug. Onze ervaring met Ourasol was dus niet erg positief en wij raden dan ook niemand dit appartementencomplex aan omdat de huisbazin onredelijk snel boos wordt en de politie is corrupt.

Gereisd met vrienden in juli 2016

Minder erg dan verwacht

Lisa, 7-10-2016

Nadat we met 13 jongeren dit appartement hadden geboekt, hadden we de vele slechte recensies pas gelezen waardoor wij al met tegenzin naar onze vakantie gingen. Toen we om 11 uur 's ochtends aankwamen en tot 5 keer toe te horen kregen dat we over een kwartier in onze kamer zouden kunnen en we uiteindelijk om 6 uur pas in onze kamers zaten, waren we er eigenlijk al klaar mee. Maar toen we in onze kamer kwamen die hartstikke schoon was, met schoon beddengoed en zeker wel 10 handdoeken waren we al een stuk vrolijker. En toen we de strip wouden verkennen en er binnen 5 minuten al waren werden we nog veel gelukkiger. Het strand, de strip en supermarkt zijn erg dichtbij en met alle vragen kan je bij de receptie terecht. Wij waren een schone kamer binnen gekomen en hebben ook een schone kamer achtergelaten door een keertje te vegen en het balkon netjes te hebben schoongemaakt, dat stelde ze erg op prijs en kregen per direct onze borg terug. Wat een top vakantie!
    Gereisd met vrienden in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Ourasol / Ouravista bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Ourasol / Ouravista in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Ourasol / Ouravista zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Ourasol / Ouravista scoort een 5.66 uit 10 op basis van 191 reviews.