Appartement Orion ***

Orion
7,5

4 reviews over Appartement Orion in het Nederlands

Anna, 9-10-2005

Leuk appartement. Netjes en niet te klein. Alles aanwezig en keurig schoon. Een gezellig balkonnetje aan een wat drukker kruispunt. Als je de ramen s,nachts dicht had kwam er geen geluid meer door. De bedden waren prima! Heb het er prima naar m,n zin gehad.
    Gereisd anders in oktober 2005

Lieke en Bert, 23-9-2005

Het appartement ligt aan een druk kruispunt. Waardoor je 's avond de ramen

moet sluiten i.v.m. geluidsoverlast van het verkeer. Er is geen airco aanwezig in het apppartment, waardoor de tempatuur loop snel op. Ligbedden bij het zwembad zijn ver te zoeken. Het appartment wordt wel netjes schoon gehouden.

Gereisd anders in september 2005

eef, 9-8-2005

Ben er vorig jaar geweest, ik vond het wel tegenvallen, we hadden een lekkage in de badkamer als de bovenburen gingen douchen..Verder is het uitermate geschikt voor jongeren want er is bijna tot geen toezicht..app was verder wel okee.
        Gereisd anders in augustus 2005

mien en jolanda, 22-2-2005

spannend uitzicht op een gevaarlijk kruispunt zaten elke dag op ons balkon te wachten op een botsing,wat helaas niet gebeurde ondanks onze verleidings pogingen,lekkere barkeeper die dagelijks op zijn motor aankwam en dan zwaaide en wij dachten hou je handen aan het stuur,en verder was het appartement ook wel goed
          Gereisd anders in februari 2005

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Orion in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Orion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Orion scoort een 7.5 uit 10 op basis van 4 reviews.