Appartement Orada Marina de Albufeira ****

Orada Marina de Albufeira
8,3

40 tips over Orada Marina de Albufeira

Angela, 16-7-2015

Ook zijn wij op een speedboot geweest om langs grotten te gaan en dolfijnen te spotten. De zee was erg ruig, dus geen dolfijn gezien.Wel erg mooi!

In Quia is een groot overdekt shoppingcentre. Heerlijk als je even niet in de hitte wilt zijn.

Laura Hoiting, 8-7-2015

Als er te weinig parasols bij het zwembad staan kun je altijd een extra parasol bij de receptie vragen.

Eettip; Castelo do Mar, op weg naar het centrum van Albufeira.

Met de taxi is goed te reizen, niet ontzettend duur. Er is ook een taxistandplaats aan de boulevard bij het appartementencomplex. Tevens is er een bushalte vlakbij, een kaartje kost ongeveer €1,40, en die gaat ook naar het centrum van Albufeira.

Dora, 3-7-2015
Het is raadzaam om een huurauto te nemen, dan kun je nog wat van het land zien( Sagres is erg mooi). Ook een boottocht langs de kust is een aanrader. Erg mooi en leuk! De tocht duurt ongeveer 3 uur. Reserveren en opstappen kan in de haven.

Margriet de kroon, 9-6-2015
Mensen die slecht ter been zijn zo ik het niet aanraden !!!
lisettedevries, 1-6-2015

Bezoek het plaatsje Tavira, erg mooi daar!

In Portimao kan je ook leuk winkelen

argosharry, 12-5-2015
Als je voor oktober een reis boekt via Primavera pas dan op voor de route die men je wil laten vliegen. Wij hadden geboekt vanaf Zestienhoven naar Faro en toen wij de tickets kregen bleek ons dat wij van Rotterdam naar Eelde zouden vliegen en daarna rechtstreeks met Transavia naar Faro. Ik heb moeten bijbetalen om een via rechtstreekse vlucht naar faro te mogen vliegen. Met Primavera ben je overigens niet duurder uit als je de eerste keer rechtstreeks "mag" vliegen.

argosharry, 12-5-2015
Vanuit de appartementen naar Albufeira rijden wij 's avonds in november met een huurauto. Die is -als je de auto twee weken huurt op het vliegveld- erg goedkoop. Wij rijden dagelijks naar de aldi of de lidl voor o.a. vers brood. Wij nemen een TomTom uit Nederland mee. Wij eten s'avonds altijd bij Rocamar, een uitstekend buffet restaurant. (dit restaurant is open vanaf 19.00 uur). Bij minder goed weer rijden wij over de secondaire wegen naar aardige dorpjes en jachthavens. op het vliegveld huren
Mark Heersema, 6-5-2015

Huur via de receptie een auto liefst met navigatie om wat te kunnen zien van de Algarve.

Huur een MIFI mobiele internet router bij de receptie, zodat je overal waar nodig internet bij de hand hebt.

Huur een kluis slot bij de receptie om de kluis in de appartement af te kunnen sluiten.

Mooi strand in de buurt is Praia S. Rafael.

Oma., 25-11-2014
Ze zijn wel gehorig,maar een tip doe op de bovenste etage onder de stoelen plakkertjes zodat bij het schuiven de beneden buren er niet veel last van hebben.
AMM, 28-10-2014
Geef het door aan de receptie als je een huurauto hebt, dan krijg je een afstandsbediening voor de ondergrondse garage.