Appartement MGM Muthu Forte Da Oura ****

Appartement MGM Muthu Forte Da Oura
MGM Muthu Forte Da Oura

192 reviews over Appartement MGM Muthu Forte Da Oura in het Nederlands

Prima hotel, maar geen vier sterren kwaliteit

Ollie, 2-11-2016

Gezellige ongedwongen atmosfeer. Dicht bij het strand.
Gereisd met partner in oktober 2016

Mooi hotel, schoon, vriendelijk personeel

Amrita, 28-10-2016

Mooi ruim hotel met een keuken. Elke dag werd er schoongemaakt en waren er nieuwe handdoeken. Personeel is vriendelijk en behulpzaam. Wij waren wel tevreden over het eten, omdat er veel keus is voor vegetariers! Alleen zat er soms geen variatie in lunch en diner. Ontbijt was prima!

Het zwembad was eigenlijk niet te doen: ijskoud! Mijn zoontje bibberde van de kou, dus wat dat betreft geen aanrader.

Elke dag was er een thema-avond, erg gezellig. Wij hebben genoten met ons gezin en zeker voor herhaling vatbaar. Zwemmen doen we wel in zee.....

Ligging is super, overige steden zoals Lagos, Sagres, Monchique zijn binnen een half uur met een auto makkelijk te bereiken.

Gereisd met jonge kinderen in oktober 2016

Goed behalve het warm buffet

Elisabeth de Jager, 5-10-2016

Pluspunt : hotel is goed , grote kamer en goed schoongemaakt en elke dag schone handdoeken .

Ontbijt is goed maar beperkt . Toetjes en fruit buffet is ook goed.

Tip ,, vraag om een gebakken eitje .

Personeel is vriendelijk . Strand is mooi.

Minpunt : Warm buffet viel erg tegen , elke dag (bijna hetzelfde soort eten en alles drijft in de saus .

Ligbedjes oud en doorgezakt en vies .

Animatie stelt ook niet veel voor..

Gratis shuttlebus is of niet op tijd of je wordt geweigerd omdat de bus vol zit.

Eenmalig in dit hotel ( maar dan alleen om het eten)

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor MGM Muthu Forte Da Oura bij:

Mooie plek, weinig variatie qua eten

Maria, 24-9-2016

Prima ligging. Qua eten is er weinig variatie. Ontbijt is prima, maar elke dag hetzelfde. Voor lunch en diner weinig keuze. Voor vleeseters sowieso geen aanrader. Ligbedjes zijn ingezakt en aan vervanging toe. De kamers zijn wel groot en schoon, maar wel gedateerd. Zwembad is gevaarlijk, de randen kunnen inzakken (is gebeurd) en er is geen buitenbar.

Voor herhaling vatbaar

Jordi, 19-9-2016

Met partner, via een bingoreis. Gezellig hotel, heerlijk ontbijt. Lunch en diner zijn hetzelfde, maar qua gerechten is het altijd anders. Goed eten. Megakamer (op de 4e verdieping) minpuntje is het zwembad: IJskoud. Verder alles prima. 10 minuutjes naar het strand, 5 minuutjes naar de strip. 80% Nederlanders. Tussen 11-23u "Snacks"... niet te doen, bah.. gelukkig zit er een supermarkt om de hoek (3min. lopen). Leuk voor een weekje, minder voor langer. Denk alleen wel dat naseizoen beter is dan het hoogseizoen..

Vreselijk

P, 16-9-2016

Vies eten, zwembad,appartement werd ook niet schoon gehouden. Niet naar toe gaan. Zonde van je tijd en geld
Gereisd met partner in januari 2016

Niet voor herhaling vatbaar.

Nanny, 7-9-2016

De omgeving is prachtig. Vlakbij de strip en het strand. Hotel is in maart overgenomen door MGM. De kwaliteit is beduidend slechter dan vorig jaar. De kamer wordt niet schoongemaakt, alleen het bed opgemaakt. Geen schone handdoeken. De keuze bij het eten (all incl.) was summier, en het eten was niet echt goed te noemen. De bar sloot in de avond al om 23:00 uur. Wij zullen hier niet voor een derde keer naartoe gaan.
Gereisd met partner in augustus 2016

nooit meer

anke van rooij, 6-9-2016

Apaartement goed eten slecht zwembad vies bedjes oud en doorgezakt
Gereisd met partner in juni 2016

Dit nooit meer !

Yvonne Velthuis, 9-8-2016

MGM Forte da Oura voldoet niet aan onze verwachtingen, strandje is een kwartier lopen , zwembad is klein met te weinig parasols en ligbedden, kwaliteit eten is minimaal, schoonmaak kamer is zo zo, met de Franse slag. Shuttlebus naar t centrum gaat niet altijd, dus taxi moeten nemen. Soms sluit de bar al ruim voor 23 uur. Personeel is wel vriendelijk.
Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

Alles minimaal

Appel, 9-8-2016

Wij hebben dit hotel geboekt omdat er veel sport en spel zou zijn en omdat het eten er heel goed was. Vooral dat eten was voor ons belangrijk ivm zeer strength dieet van onze zoon. Al jaren boeken wij vier sterren en bespreken we bij aan komst het dieet met de kok. De manager van dit hotel vond dat we niet zo moesten zeuren en de kok mochten we niet spreken. Gevolg was dat mijn zoon van de lunch en het diner alleen patat en komkommer kon eten en dat 10 dagen lang. De kamer was gezellig maar we hadden beddegoed voor twee personen ipv drie en hoe we ook klaagden we kregen geen beddegoed. De koelkast stond vol schimmel net als de badkuip en het douche gordijn. We hadden op het balkon wel een tafel maar geen stoelen want 'die waren op'. De animatie was verplaatst naar het zusterhotel aan de over kant waar het all inclusive niet gold en je dus moest betalen voor je drankje. Rond om het zwembad was het vuil maar dat veroorzaken de gasten zelf. De bedjes waren slecht en parasols kapot.

Het personeel is erg vriendelijk en de sfeer in het hotel gemoedelijk. De ligging en omgeving zijn prima te noemen.

Al met al geen vier sterren maar als je je daar op in stelt heb je een fijne vakantie. Door het dieet van onze zoon lag dat voor ons anders maar als je daar geen last van hebt is het te doen.

Gereisd met oudere kinderen in augustus 2016

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor MGM Muthu Forte Da Oura bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement MGM Muthu Forte Da Oura in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement MGM Muthu Forte Da Oura zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement MGM Muthu Forte Da Oura scoort een 5.98 uit 10 op basis van 192 reviews.