Appartement Luna Miramar ****

6,6

62 reviews over Appartement Luna Miramar in het Nederlands

Super vakantie hehad,

rosa, 14-7-2017

Na het lezen van deze reacties begrijp ik dat waarom wij de enige Nederlanders in dit hotel waren. Wat niet erg was hoor, maar wat een onterechte kritiek hier allemaal. Het personeel super vriendelijk, je werd snel geholpen, en echt ouders ,als je met je kids hier heen gaat heb je er bijna geen omkijken na. Wij waren zonder de kinderen, dus ons enige min puntje was ,dat er wel veel kinderen waren, veel gehuil enzovoort, maar dat was onze eigen keus. Volgend jaar even beter opletten. De kamers waren top, keurig onderhouden en iedere dag schoonmaak en handdoeken. Het eten was prima, en als je even genoeg hebt van iedere dag buffet, genoeg keuze in de restantjes in de buurt.Het centrum op loopafstand, met de bus naar het strand, alles is mogelijk. Een aanrader is wel om een auto er bij te huren, prachtige omgeving, en gratis parkeren bij het hotel. Het is wel een kleinschalig hotel, maar ook dat heeft zo zijn voordelen.En dat handdoek leggen, ja is vervelend, maar volgens mij gebeurd dit bijna overal . Al met al een top vakantie gehad, lekker relaxt en we zijn goed verwend door zeer vriendelijk personeel.
Gereisd met partner in juni 2017

voor een weekje prima vertoeven

j_dijkhuizen, 3-11-2014

Netjes opgeknapt, maar nog wel kaal. Stoelen maken lawaai op stenen vloer. In omgeving genoeg te beleven, Personeel is heel vriendelijk, soms te tolerant. Eten wel eentonig maar goed te doen. Schoonmaken van de kamers prima. Kinderen mogen alles wat God verboden heeft. Televisie is dramatisch en WIFI ook. En de ingebouwde radio is niet om aan te horen, erg.

s'Avonds aan de bar, flink overmatig drankgebruik en daarom heel veel lawaai, ook door de losgelaten kinderen tot 23.00 uur.

Gereisd met partner in oktober 2014

Keurig appartementencomplex

koosgard, 22-6-2014

Een beetje huiverig, na het lezen van de negatieve recensies. Maar wat een hoop onterecht gezeur. Een prima prijs-kwaliteit verhouding. Aardig personeel, keurig ontbijt. De warme maaltijd niet geweldig, maar goed genoeg. Keurig zwembad. Appartementen schoon. Ik had liever dichter bij het strand gezeten, maar dat wist ik van te voren.
Gereisd met vrienden in juni 2014

trefpunt voor marginalen

Johan, 23-11-2013

ganse dag dronken, getatoueerde, luidruchtige, obese toeristen die de all in formule ten volle benutten. Geen drank in een glas te krijgen (allemaal plastieken bekertjes) Handdoekleggers aan het zwembad worden getolereerd. Eten zeer eentonig, en dan bedoel ik echt eentonig; alle dagen dezelfde vettige Enngelse kost.Verouderde kamers , wel goed gekuist maar alles is er versleten.Personeel doet zijn best. Een half uur lopen naar het strand.

Jammer maar nooit maar dit hotel. Het was een aanbieding voor een leuk prijsje, maar nu weten we waarom.

Gereisd met partner in november 2013

prima hotel

dieneke, 8-4-2013

prima hotel als je daar alleen bent om te overnachten en de rest van je vakantie op stap bent. dicht bij de zee.. minuut of 5 lopen
Gereisd met vrienden in juli 2007

Eenvoudig familiehotel

Jacqueline & Jan, 20-7-2012

Dit hotel is prima als je geen hoge verwachtingen hebt, grote kamers maar hele matige bedden en het hotel is erg gehorig, de maaltijden zijn matig tot slecht, wij zijn bijna elke avond uit eten gegaan,

veel personeel liep niet over van enthousiasme, op een enkele uitzondering na,

Zwembad is prima en werd goed onderhouden, omgeving is ook erg mooi, ook de handdoek en beddengoed wissel/schoonmaak was voor ons voldoende.

Dit hotel is zeker geen 4 sterren zoals vermeld staat, nog niet eens 1 ster!

Wat wij begrepen hebben is dat er binnenkort een complete renovatie gaat plaatsvinden in dit hotel en het is overgenomen door een nieuwe eigenaar, geen overbodige luxe!

Gereisd met partner in juni 2012

leuk appartementen complex

dieneke, 12-5-2012

ruim, net en goede service. we hadden een kapotte stoel en die was binnen een 1 uur gemaakt. ligt naast een winkelcentrum, bus stopt voor de deur
Gereisd met vrienden in januari 2012

geen 4 sterren waard

tineke, 24-9-2011

het is een oud en vervallen hotel,de kamers waren groot maar veel was er kapot en er was heel veel schimmel in de badkamer.en er was veel ka[pot(bij het zwembad en de bedjes liggen niet lekker)ij zijn na 2 dagen naar een ander hotel overgeplaatst(ze deden niet moeilijk zeiden meteen ander hotel?)dat hotel is ook 4 sterren en dat is echt wat je van 4 sterren verwacht.de ligging is perfect maar dat is ook echt het enige
Gereisd met partner in september 2011

niet voor kinderen geschikt.....

corine, 18-9-2011

toen ik aankwam in de kamer dacht ik gelijk,is dit 4 sterren,echt niet.

de keuken was erg oud,op het balkon keek ik tegen een muur

maar 2 stoelen,inplaats van 4 en geen parasol.

het matras was matig,verder was het wel ruim en heb geen last gehad van de herrie.

zwembad ook prima,maar de zonnenbedden waren niet super.

de ligging is ook prima,maar het is veel klimmen en dalen.

kuiten werk dus.

erg grote supermarkt om de hoek met alles wat je nodig hebt,en tot 22:00uur open.

animatie is niet aanwezig.

de bar was wel open.

Gereisd met partner in september 2011

erg slecht!

wij, 3-9-2011

We hadden een 4 sterren app. geboekt, maar toen we eenmaal bij het complex aankwamen begonnen we al behoorlijk te twijfelen. Eenmaal op onze kamer was het wel duidelijk dat dit totaal geen 4-sterren waard is. In de gangen liggen tegels los, liftknopjes die weg zijn, mieren en schimmel in de badkamer, urine vlekken tegen de wc muur(en niet van een paar dagen!) We gingen douchen met onze slippers aan omdat de grond erg smerig was. Ons balkon was niet meer dan 1 meter breed, je kon er niet met zn tweeen op zitten. De schoonmaaksters kwamen je bed opmaken en dat was het dan. Ook was het erg gehorig. Het zwembad was op zich wel goed, alleen de ligbedjes waren allemaal aan vervanging toe. Het gebouw moet dus totaal opgeknapt worden en daar blijken ze geen geld voor te hebben. Wij hebben gelukkig na 4 dagen een ander app complex gekregen, nadat we duidelijk hebben gemaakt dat we het er totaal niet mee eens waren.

Ze deden er niet eens moeilijk over(reisleiding)...dat wil al wat zeggen!

Gereisd met partner in augustus 2011

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Luna Miramar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luna Miramar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luna Miramar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Luna Miramar scoort een 6.56 uit 10 op basis van 64 reviews.