Beoordelingen Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)****

Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)****
62 beoordelingen
Beoordelingen Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)****
Rua do Pacífico Lote 24, P-8200-166, Albufeira

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)**** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)**** zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.
Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve) scoort een 5,8 uit 10, op basis van 62 beoordelingen
Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)**** in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere reizigers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)****, zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd. Juist in deze fase van het plannen van een vakantie is het belangrijk om de beoordelingen van andere reizigers goed te lezen, want het zou zonde zijn als een bepaalde accommodatie toch niet helemaal aan je verwachtingen voldoet. Wat je zeker niet moet overslaan zijn de foto’s en video’s van andere reizigers, die geven vaak een waarheidsgetrouw beeld van de bestemming en accommodatie en kunnen je wellicht wat ideeën geven over bezienswaardigheden, stedentrips en andere attracties. Wanneer je ervan overtuigd bent dat Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)**** de geschikte accommodatie is voor jouw vakantie, check dan snel de beschikbaarheid bij een van onze vakantiepartners en zet de laatste stap op weg naar jouw droomvakantie. Daarnaast kun je op Zoover 28 vakantiefoto's van Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)**** vinden. Ben je nog aan het oriënteren? Vergelijk accommodaties in Portugal. Bekijk alle overnachtingsmogelijkheden in Algarve. Vergelijk Appartement Luna Miramar (Vh. Perola do Algarve)**** met andere accommodaties in Albufeira.
Even geduld a.u.b.

6,8
4,6
6,6
8,0
Toon score en beoordelingen van:
met een groep, Juni 2014
"Keurig appartementencomplex"vertalen
koosgard
8,0

22-06-2014 Een beetje huiverig, na het lezen van de negatieve recensies. Maar wat een hoop onterecht gezeur. Een prima prijs-kwaliteit verhouding. Aardig personeel, keurig ontbijt. De warme maaltijd niet geweldig, maar goed genoeg. Keurig zwembad. Appartementen schoon. Ik had liever dichter bij het strand gezeten, maar dat wist ik van te voren.

met partner, Nov. 2013
"Trefpunt voor marginalen"vertalen
Johan
8,0

23-11-2013 ganse dag dronken, getatoueerde, luidruchtige, obese toeristen die de all in formule ten volle benutten. Geen drank in een glas te krijgen (allemaal plastieken bekertjes) Handdoekleggers aan het zwembad worden getolereerd. Eten zeer eentonig, en dan bedoel ik echt eentonig; alle dagen dezelfde vettige Enngelse kost.Verouderde kamers , wel goed gekuist maar alles is er versleten.Personeel doet zijn best. Een half uur lopen naar het strand.
Jammer maar nooit maar dit hotel. Het was een aanbieding voor een leuk prijsje, maar nu weten we waarom.

met partner, Juni 2012
"Eenvoudig familiehotel"vertalen
Jacqueline & Jan
7,0

20-07-2012 Dit hotel is prima als je geen hoge verwachtingen hebt, grote kamers maar hele matige bedden en het hotel is erg gehorig, de maaltijden zijn matig tot slecht, wij zijn bijna elke avond uit eten gegaan,
veel personeel liep niet over van enthousiasme, op een enkele uitzondering na,
Zwembad is prima en werd goed onderhouden, omgeving is ook erg mooi, ook de handdoek en beddengoed wissel/schoonmaak was voor ons voldoende.
Dit hotel is zeker geen 4 sterren zoals vermeld staat, nog niet eens 1 ster!
Wat wij begrepen hebben is dat er binnenkort een complete renovatie gaat plaatsvinden in dit hotel en het is overgenomen door een nieuwe eigenaar, geen overbodige luxe!

met een groep, 2012
"Leuk appartementen complex"vertalen
dieneke
8,0

12-05-2012 ruim, net en goede service. we hadden een kapotte stoel en die was binnen een 1 uur gemaakt. ligt naast een winkelcentrum, bus stopt voor de deur

met partner, Sept. 2011
"Niet voor kinderen geschikt....."vertalen
corine
6,0

18-09-2011 toen ik aankwam in de kamer dacht ik gelijk,is dit 4 sterren,echt niet.
de keuken was erg oud,op het balkon keek ik tegen een muur
maar 2 stoelen,inplaats van 4 en geen parasol.
het matras was matig,verder was het wel ruim en heb geen last gehad van de herrie.
zwembad ook prima,maar de zonnenbedden waren niet super.
de ligging is ook prima,maar het is veel klimmen en dalen.
kuiten werk dus.
erg grote supermarkt om de hoek met alles wat je nodig hebt,en tot 22:00uur open.
animatie is niet aanwezig.
de bar was wel open.

met partner, Sept. 2011
"Geen 4 sterren waard"vertalen
tineke
6,0

24-09-2011 het is een oud en vervallen hotel,de kamers waren groot maar veel was er kapot en er was heel veel schimmel in de badkamer.en er was veel ka[pot(bij het zwembad en de bedjes liggen niet lekker)ij zijn na 2 dagen naar een ander hotel overgeplaatst(ze deden niet moeilijk zeiden meteen ander hotel?)dat hotel is ook 4 sterren en dat is echt wat je van 4 sterren verwacht.de ligging is perfect maar dat is ook echt het enige

"Geen aanrader!"vertalen
Hennie
7,0

14-08-2011 Dit appartementencomplex is sterk verouderd. Mischien dat het 15 jaar geleden 4 sterren waard is geweest maar nu zeker niet meer. Het zwembad water was vies, veel achterstallig onderhoud en het is erg gehorig. Wel zijn de appartementen ruim. De ligging vonden we ook prima. Winkelcentrum op een steenworp afstand en het oude centrum is goed loppend te bereiken. We hebben een gezellig vakantie gehad in Albufeira maar niet dankzij de accomodatie.

met vrienden, Aug. 2011
"Geen 4 sterren, vergane glorie!"vertalen
coen
6,0

12-08-2011 Zoals eerdere omschrijvingen is dit app/hotel niet 4 sterren waardig. Maar toch; wij 5 vrijgezel(ligen) hebben een prima vakantie gehad en vonden de prijs/kwaliteit; 640 pp voor 10 dagen in een 2 kamer appartement niet verkeerd. En tjsa... een biertje bij het zwembad en een muziekje er bij... Tis toch vakantie :-) Aanrader voor zonaanbidders die niet al te kritisch zijn en een absolute afrader voor gezinnen en ouderen.

"Erg slecht!"vertalen
wij
1,0

03-09-2011 We hadden een 4 sterren app. geboekt, maar toen we eenmaal bij het complex aankwamen begonnen we al behoorlijk te twijfelen. Eenmaal op onze kamer was het wel duidelijk dat dit totaal geen 4-sterren waard is. In de gangen liggen tegels los, liftknopjes die weg zijn, mieren en schimmel in de badkamer, urine vlekken tegen de wc muur(en niet van een paar dagen!) We gingen douchen met onze slippers aan omdat de grond erg smerig was. Ons balkon was niet meer dan 1 meter breed, je kon er niet met zn tweeen op zitten. De schoonmaaksters kwamen je bed opmaken en dat was het dan. Ook was het erg gehorig. Het zwembad was op zich wel goed, alleen de ligbedjes waren allemaal aan vervanging toe. Het gebouw moet dus totaal opgeknapt worden en daar blijken ze geen geld voor te hebben. Wij hebben gelukkig na 4 dagen een ander app complex gekregen, nadat we duidelijk hebben gemaakt dat we het er totaal niet mee eens waren.
Ze deden er niet eens moeilijk over(reisleiding)...dat wil al wat zeggen!

"Geen aanrader"vertalen
M en J
5,0

11-08-2011 Wij waren daar voor 8 dagen. Toen we eindelijk het appartement in konden liepen de mieren al over te vloeren. De badkamer zat vol met schimmel en de voegen in het keukenblok al net zo. Wij sliepen onder de receptie. Het is er super gehorig we konden zelfs de kiestoon van de telefoon horen van de receptie als zij de telefoon op de intercom hadden staan. We hoorden snachts veel koffers schuiven boven ons en mensen lopen. het zwembad was verder wel redelijk. Als je een ligbed wil bemachtigen moet je al wel vroeg je handdoek op een lichtbed neer leggen anders kun je een ligbed wel vergeten.

het was ideaal dat er zo''n grote supermarkt dicht in de buurt zat. is alles verkrijgbaar. De afstand naar het oude centrum was nog wel een heel eindje als het zo warm is. Met een taxi gaan was ook geen optie want er stond een wacht rij om met een taxi mee te kunnen.

voor ons nooit meer perola do algarve. Absoluut geen 4 sterren waard!!

1 2 3 4 5 6 volgende

Aanbiedingen

Last minute

Winterzon

Plaats Zoover op je website!

Meer mogelijkheden om Zoover te integreren op je site...

Poll

Wat doe jij met je huisdier als je op vakantie gaat?

Bent u de eigenaar?