7,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Jardins da Falesia bij :

7 reviews over Appartement Jardins da Falesia in het Nederlands

Geweldig !

Marjolijn, 17-10-2010

Dit jaar voor de 3e maal heen.

Prachtige tuin, alles schoon en prima onderhouden.

App. ruim en schoon. heerlijk met wasmachine, super handig met kids !

Wat ons betreft echt een aanrader.

Gereisd familie in oktober 2010

Dramatisch onderhouden

roland, 5-10-2009

De appartementen zijn verschrikkelijk slecht onderhouden. Vochtvlekken, schimmel en overal haren en rotzooi. De bedden zijn niet om op te slapen zó slecht, bovendien stinken ze ook verschrikkelijk.

Het overige meubilair - op de keuken na - lijkt nog ouder dan de appartementen. Wat een troep!

Parkje ziet er aardig uit, maar alles is kapot, heeft scherpe randen(!!!) en zit onder de vogel- en katten poep. Niemand die het schoon houdt.

Wij hebben direkt onze terugreis geboekt. Geen dag langer in deze troep.

Gereisd familie in september 2009

anouk Rek, 11-12-2006

Unieke plaats, rustig gelegen aan een schitterd strand(75 treden)fijn app. ruim met alle voorz.wij zijn er al 10 keer geweest.voor grotere kinderen te rustig bijna alleen portugeese kinderen.

bedden erg hard en zwembadwater erg veel chloor(mening van veel bezoekers)pleintje met barretje,winkeltjes en restaurantje auto wel nodig.fijne vakanties gehad maar wordt nu te rustig voor onze kinderen (10,6,3)receptie aardig en nederlands. aanrader voor een rustige vakantie ook met kleine kinderen.

Gereisd anders in december 2006

Carla, 25-4-2006

App. Jardins da Falesia is gevestigd in Praia da Falesia en niet in Oura. Het is een heel mooi, rustig en klein complex. De appartementen zijn ruim en schoon. In het midden is de tuin met twee kleine zwembaden en een appart peuterbad. De overige gasten zijn voornamelijk Portugezen. Het brede zandstrand is op loopafstand en als je de weg oversteekt zijn er enkele restaurants en een supermarkt. Wil je meer zien van Portugal dan is het handig om een auto te huren.

Wij hebben een hele leuke vakantie gehad met 3 kleine kinderen (augustus 2005). Het is een leuk appartement als je niet van massa tourisme houdt.

Gereisd anders in april 2006

Paul, 10-9-2005

Heerlijk groot appartement wel een beetje gehorig. Wij waren er in mei geen bovenburen toen.

Rustig gelegen behalve als de kroeg aan de overkant een feestje heeft. Superstrand vlakbij en lekker golfen op Pine Cliffs

Voor de rest goede voorzieningen vlakbij een mooie tuin en zwembad.

Zeker een aanrader als je van relatieve rust houd.

Gereisd anders in september 2005

Thea vd. Berg, 16-10-2004

Wij waren hier in de winter, en dan is het belangrijk dat het goed verwarmbaar is. En dat was hier geen enkel probleem! Vriendelijke Nederlandse mevrouw bij de receptie. Heel ruim appartement ( de driekamer)met aparte grote keuken, en véél balkon. Ongemakkelijke zitbank.
            Gereisd anders in oktober 2004

Tom & Alette, 27-4-2004

Leuke app. bestaand uit 3 gebouwen rondom 2 zwembaden, met bomen en groen. Wordt goed schoon gehouden.rustige ligging. ong. 500 meter van een prachtig strand!In de buurt zijn wat winkels en restaurants en bars, een auto is wel aan te raden. afstand tot Albufeira centrum 12 km.
              Gereisd anders in april 2004

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Jardins da Falesia in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Jardins da Falesia zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Jardins da Falesia scoort een 7.71 uit 10 op basis van 7 reviews.