Bungalow Jacaranda ***

Jacaranda
7,3

56 reviews over Bungalow Jacaranda in het Nederlands

John,Cindy,Sjoerd en Jesse, 15-1-2008

Nou wij zijn vorig jaar met vrienden even gaan kijken op het park.

Wat een armoede zeg,snap niet dat mensen dit park uberhaupt nog boeken en dat de reisorganisaties dit nog mogen aanbieden.Het is ten opzichte van jaren terug zo enorm slecht geworden,toen zaten wij er nl ook met vrienden,nou ik raad iedereen dit park af.

Niks voor kinderen,een restaurant wat niet open is,en een zwembad wat redelijk groot is maar absoluut aan renovatie toe is.

Dus conclusie helemaal niks!!!!!!!!

Terwijl er zoveel andere prachtige parken op de Algarve zijn.

Gereisd met vrienden in januari 2008

M. Bruggen, 23-10-2007

wij gaan elk jaar naar deze bungalows in mei.Dit jaar hoorden wij dat er met een verbouwing begonnen was en hadden wij het geluk om 2 weken i.p.v. een week te mogen blijven voor de prijs van een week. Wij zijn zeer enthousiast over deze bungalows en het heerlijkezwembad. Gaan volgend jaar 2008 weer.
    Gereisd met partner in mei 2007

C. Winkel, 21-10-2007

gedateerd huisje, wel lekker royaal en goed gesitueerd.

Bij aankomst geen warm water beschikbaar en alarm wat om d edrie minuten af ging. (was slechtys uit te stellen met behulp van eigenaar, die pas na tweede melding kwam opdagen. (na drie uren)

Het huisje stonk muf, was kennelijk niet goed gelucht en was niet geweldig schoon. Zand van vorige bewoners lag nog in het bad.

Gereisd familie in oktober 2007

R. Beltman, 2-9-2007

Bungalow A10 moet je net niet hebben. Die ligt vlak langs een vrij drukke weg. Veel lawaai van verkeer en van dronken Engelsen, die van de strip terugkomen (soms wel tot 07:00). Daarna kregen we A14. Die is goed, net als A35 en overige. De "Strip" (vlakbij, ca. 500 m) is erg gezellig, maar geeft soms wel wat lichte geluidsoverlast. De privacy die in de gids beloofd wordt valt ons erg tegen. Huisjes zijn simpel, tuinen redelijk groot, maar de omheining van de tuinen is te laag, en huisjes staan soms wat dicht op elkaar.

Overigens heeft de reisleiding wel alle moeite gedaan om ons van A10 naar een ander huisje te laten verhuizen. Ook bij andere mensen die in A10 gezeten hebben, hebben ze veel moeite gedaan.

Het zwembad is erg rustig. Water soms nogal fris. Voor de kinderen wel een leuk bad.

Gereisd familie in september 2007

Kuijpers, 31-8-2007

Wij hadden een geweldig huis, grote tuin, grote slaapkamers. Schoonmakers kwam vaak schoonmaken.Het zwembad was erg lekker.

Ligging erg goed!

Sommige huisjes waren wel erg oud.

Maar wij hebben een top vakantie gehad!

Gereisd met vrienden in augustus 2007

Essink, 19-8-2007

Na een poos zoeken kwamen we eindelijk bij bungalow B4. toen we binnen kwamen zagen we dat het zoals beloofd en in de brochure staat opgeknapt zou zijn, maar dit was niet het geval. Dit viel ons zeer tegen. daarbij was het ook nog eens ontzettend vies terwijl de poetsvrouw net was geweest.we hebben toen eerst zelf het nodige schoongemaakt.later konden we hier om lachen en hebben we een heerlijke vakantie gehad. de ligging was perfect want we zaten midden in de strip en we hebben erg genoten. we gaan wel weer een keer terug, maar of het weer jacaranda word????

Familie Essink.

essink, 19-8-2007

De huisjes zijn helemaal niet opgeknapt wat ons beloofd was en ze waren erg smerig. we hebben eerst zelf de grote schoonmaak gedaan. de ligging is perfect maar het verpoupert helemaal.

Yolanda, 18-8-2007

Wij zijn net terug van Jacaranda.

Waren er 6 jaar geleden voor het laatst geweest en het beeld van toen is helemaal weg.

Wij hadden geluk met het huisje, was het schoonst van allemaal. Maar wel verouderd.

Jammer dat het restaurant dicht was.

Bij het zwembad was het heel erg stil,

maar als je van rust houd dan is het lekker.

Weet niet of ik er weer naar toe zou gaan, misschien in de toekomst.

De eigenaar (erg nors) heeft grootse plannen, maar dat roept hij volgens mij al een paar jaar.

P. Aalbers, 12-8-2007

Wij hadden een perfect huisje maar we hadden van andere vernomen dat hun huisjes minder goed waren
                Gereisd met vrienden in augustus 2007

Fam Schipper, 6-8-2007

Vorige week zijn wij terug gekomen van een vakantie in Jacaranda. Voor een ieder die bekend is met het park uit voorgaande jaren wil ik duidelijk maken dat het park niet meer is wat het toen was.Het is erg verslechterd,de huisje nog steeds erg oud geen restaurant meer geen bar of midgetgolf geen tennis meer en het zwembad is erg verouderd inmiddels. De huisje waren erg erg vies veel mieren en vlooien in het huisje. De huidige portugees is heel erg onverschillig en doet er niets meer aan dan er allen maar geld aan verdienen. er zijn nog maar 6 huisjes voor verhuur en er zijn dus meer portugezen dan buitenlanders op het park. Niet meer gezellig dus en zeker niet meer aan het zwembad, waar je soms dagen allen ligt ) echt leuk voor de kinderen. Van de hostess heb ik vernomen dat ze zich zorgen maken als er weer nieuwe mensen komen. Mensen dit is echt een eerlijk verhaal en niet moed willig de grond in geboord al hoewel ik het van mensen zeker kan bergijpen, het is echt jammer daar.
                Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Bungalow Jacaranda in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Bungalow Jacaranda zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Bungalow Jacaranda scoort een 7.27 uit 10 op basis van 56 reviews.