Hotel Frentomar **

Frentomar
7,4

5 reviews over Hotel Frentomar in het Nederlands

Cindy van Kester, 21-10-2006

Altijd spannend wanneer je arriveert op de plaats van bestemming. Het viel me echter alles mee: de kamers waren heel netjes, de bedden goed, het uitzicht over de zee meer dan geweldig! Minpuntje was het veel te simpele ontbijt: elke ochtend witte broodjes met jam, vieze kaas en een ei. Na een week ben je dat wel zat...
Gereisd met vrienden in oktober 2006

lucinda, 14-6-2006

Lucinda,

Ik ben met mijn vriend en nog een ander stel naar albufeira geweest en heb 4 nachten doorgebracht in Hotel Frentomar, nadat ik al deze recenties had gelezen waren we nogal angstig voor wat we tegen zouden komen. Wil alleen maar effe laten weten dat wij heel erg tevreden zijn met dit hotel en dat we daar zonder twijfel nogmaals heen gaan. prijs kwaliteit uitstekend, je zou maar in het nabij liggende Rocamar Hotel zitten lekker gezellig!!!

Gereisd anders in juni 2006

cindy, 9-1-2006

ben hier in augustus 2004 geweest, het hotel had echt een geweldig goede ligging en dat is ook echt het enige pluspunt! slechte service, mierenplaag, vrijwel onbereikbaar met auto en ook zeer vervelend: geen bezoekers...wel een hele leuke vakantie gehad in albufeira!
Gereisd anders in januari 2006

Maria, 26-12-2004

Ik ben hier zomer 2004 geweest,de kamer was sober wel met een heel groot balkon,uitzicht op zee schitterend.dicht bij centrum 5 min lopen.

albufeira zelf is een erg mooie plaats zeker het oude centrum. Een aanrader dus.

Gereisd anders in december 2004

Emil, 14-8-2004

Het hotel viel wat tegen, slechte service, slecht ontbijt, slechts af en toe warm water, personeel dat bijna geen engels spreekt. De ligging is wel perfect, een mooie wandeling naar het centrum, dat op slechts 5 minuutjes lopen ligt.
Gereisd anders in augustus 2004

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Frentomar bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Frentomar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Frentomar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Frentomar scoort een 7.4 uit 10 op basis van 5 reviews.