7,5

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Appartement Eirasol bij :

2 reviews over Appartement Eirasol in het Nederlands

Leuk

Elly en Fred, 8-10-2011

Eenvoudig appartementencomplex, 15 min lopen vanaf het strand. Niet voor mensen die moeilijk lopen. Michael - de baas- is erg aardig!
Gereisd met partner in september 2011

Sfeervol, gemoedelijk, Portugees, Leuk!

J. Bakker, 4-7-2011

Eirasol is een erg leuk, kleurrijk appartementencomplex waar ik mij binnen no-time al helemaal thuis voelde. Niet te veel poespas maar gewoon de dingen die je nodig hebt: goede sfeer, aardig personeel, zwembadje er bij en een leuk barretje, met een prima ligging vlakbij een een paar restaurantjes en barretjes (en het uitgaansgebied). Ook naar het strand is het prima te doen. (Anders pak je gewoon de bus, die stopt vlakbij).

Het appartement was lekker ruim en voorzien van alle benodigde faciliteiten.

Wij hebben ons hier prima vermaakt!

Gereisd met partner in juni 2011

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Eirasol in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Eirasol zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Eirasol scoort een 7.5 uit 10 op basis van 2 reviews.