Appartement Clube Albufeira ***

Clube Albufeira
7,8

38 tips over Clube Albufeira

Gert, 20-8-2016
Ga een dagje naar een van de vele waterparken. Gebruik dan niet het aanbod dat het park je vervoer regelt. De bus komt laat aan en vertrekt weer vroeg. Ga met een taxi. Iets duurder maar je kunt dan wel veel langer van het waterpark genieten.
willem, 2-8-2016

neem geen standaard kamer anders heb je kans om in het oude gedeelte te komen.

huur een auto.

Jo, 18-7-2015

eten bij Shalom , satehut en de Mexicaan.

Beide goed en lekker eten ook snel opgediend.

Ga voor 20:00 eten daarna soms wachtrijen van meer dan een half uur( geldt niet specifiek voor bovenstaande restaurants)

stefaniiee, 16-7-2015
Voor de Wifi moet je even de weg oversteken! Bezoekers van Club Albufeira mogen ook naar camping Albufeira, deze heeft een grotere supermarkt en deze heeft ook een gratis wifi netwerk! Shopping Algarve is een aanrader om naar toe te gaan voor de echte shopaholics! Een taxi hier naar toe is ongeveer €10. Ook leuk om naar toe te gaan is Slide & Splash!
luc, 31-5-2015
ligging rust genieten ,uitvalsbasis voor excursies
Jacques, 15-5-2015
Een autootje huren en dan kan je zelf overal naartoe rijden, wel zo praktisch.

suzanne_maria, 11-10-2014

Huur een auto. In de omgeving zijn overal leuke baaien met strandjes.

Plus dat parkeren in Albufeira goedkoop is.

Het winkeltje op het complex is beperkt en in de omgeving zijn overal supermarkten.

Vraag in oktober om een appartement waar je de ochtendzon hebt.

Wij hadden dat niet en dan zit je s'morgens nog met je vest aan terwijl ze aan de overkant in hun badgoed zitten.

herman, 6-10-2014

Zorgen voor Wifi verbinding (gratis) en vaker vervoer per busje naar het

stadje Albufeira.

T., 2-10-2014

Echter, wat goed is om te weten voor je boekt:

op de begane grond zijn geen (of nauwelijks) 1-kamerappartementen. Wij hebben 1 dochtertje en wilden erg graag op de begane grond verblijven, maar kregen een appartement op de 2e verdieping aangewezen. We hebben daarom ter plekke geupgrade naar een 2 kamer appartement, zodat we alsnog op de bg konden verblijven. Dat was echt een superlocatie en netjes opgelost! De kleine liep zo vanaf ons terrasje de speelweide op; ideaal!

stulp.fred, 1-9-2014
Eten restaurant kleine zwembad beneden is prima, huur een auto kan je Door de omgeving rijden is erg mooi gebied, ga zo ver mogelijk van de snelweg zitten en neem een luxer aptment, Bbg op de camping overkant moet je niet doen is van de zelfde organisatie en maken daar ook reclame voor in het zwembad kost niks is ook niks,