Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion

Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion
Cheerfulway Bertolina Mansion
5,7

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Cheerfulway Bertolina Mansion bij:

4 reviews over Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion in het Nederlands

Portugees hotel, midden in het oude centrum

Zondervan, 13-8-2016

Prachtige locatie, veel hoogte verschillen. Prachtige kamer met mooi uitzicht over het plein waar s 'avonds was alles te bekijken is. Door de weinige kamers, heb je het zwembad helemaal voor jezelf😀.

Geluidsoverlast viel erg mee, zodra we de terrasdeuren sloten was het lawaai zeker minder en we hebben prima geslapen.

De kamers zijn wel erg gedateerd, maar worden dagelijks schoongemaakt en wij kregen nieuwe handdoeken als de vieze op de vloer weren gelegd👍. Personeel is vriendelijk en doet erg hun best.

Ontbijt, nu eet ik niet zoveel in de ochtend, is wel wat matig. Erg op de Engelse ingericht. Prima koffie😊.

Dit hotel is onderdeel van hotel California, dus receptie zit 6 verdiepingen lager aan de andere kant. Dus idd veel traplopen maar dat is ook wel logisch, albufeira is absoluut niet gelijkvloers.

Prima vakantie gehad.

Gereisd met partner in oktober 2015

Slecht geregeld

Rick Verstraete, 3-8-2016

De receptie van Bertolini Mansion zit samen met appartement polana

Tijdens het inchecken bleek dat ze ons in een verkeerde kamer hadden ingedeeld, namelijk polana

We kwamen aan in de kamer, vies, klein 2 pers bed, balkon van 1 meter by halve meter.

Geen koelkast, airco en wc opgepropt naast een douche

We hadden dit niet geboekt dus ze probeerde dit aan te passen

Ik heb 2 nachten hier geslapen tot dat ik de juiste kamer kreeg

Hiervoor wel vaak naar de receptie geweest, want alle receptionisten (6 verschillende) geven de ander de schuld en alles word uitgesteld.

Tevreden over die kamer, handdoeken worden geen 1 keer vervangen.

verder was er een vergoeding voor de kamer niet mogelijk, dit moest ik regelen met me reisorganisatie

Gereisd met vrienden in juni 2016

tevreden

Henk, 22-9-2014

de ligging van het hotel is tegelijkertijd een plus en een min : een grote touringcar kan niet dicht in de buurt komen dus bij aankomst een eind door het dorp met de koffers. Ook het lawaai m.n. 's avonds is een minpunt. Als je dit op de koop toeneemt krijg je een mooi uitzicht over de dorpskern van oud-Albufeira en een centrale ligging t.o.v .het strand (200 mtr) en het centrum (100 mtr). Het hotel is eigenlijk een deel van hotel Carlifornia waar je ook moet inchecken en ontbijten. Voor mensen die slecht ter been zijn is dit hotel geen aanrader maar dat geldt eigenlijk voor heel oud- Albufeira.De kamers zijn ruim maar gedateerd en de bedden hard. De kamers worden dagelijks schoongemaakt. Het personeel is vriendelijk en behulpzaam. Het ontbijt is redelijk.
Gereisd met partner in september 2014

Kleinschalig, goede ligging, herrie tot 04.00u

koenvanweert, 19-9-2014

Slechts 12 kamers, lekker rustig aan het zwembad. Ontbijt bij Hotel California, zeer matig. Kamer basic, maar netjes. Nadeel is de geluidsoverlast van de kroegen in de stad (dagelijks tot 04.00u), oordoppen gekocht om te kunnen slapen. Afstand strand en centrum erg goed.
Gereisd met partner in augustus 2014

Overweeg je om een verblijf te boeken in Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Hotel Cheerfulway Bertolina Mansion scoort een 5.74 uit 10 op basis van 4 reviews.