8,7

Uitstekend

43 reviews over Appartement Casas da Quinta in het Nederlands

Prima plek voor rustige vakantie

Familie Snelleman, 31-7-2017

Je moet het een beetje treffen welk huisje je krijgt, wij hadden nr 4 met een geweldige badkamer met een heerlijk douche. Veel opbergruimte en redelijk koel.

Wi-fi werkte alleen goed buiten het huisje. Eigenaar maar 1 keer gezien in 10 dagen en geen feedback over de wifi. Schoonmaakster Christina was zeer actief en leverde geweldig werk af. Leuk was de BBQ ruimte en de lounge set om te chillen en wifi voor de boys. Prima zwembad. 1 nadeel huisje 4 is de veranda om daar te eten. 1 meter meer verlenging was prettig geweest. Wel last gehad van de vogels en honden in de buurt, maar daar wen je aan.

Gereisd familie in april 2017

fantastisch en zeer schoon

Floor, 17-9-2016

Niet geschikt voor mensen, die slecht ter been zijn en voor rolstoelgangers.
Gereisd met partner in juni 2016

Heerlijk rustig!!

P. Collet, 23-7-2016

Rustig gelegen, zeer ruime appartementen. Worden super goed schoongemaakt.
Gereisd met partner in juni 2016

een geweldidge vacantie plek

fam bosch, 27-6-2016

was perfect complete schoon fijne appartement met alles de op en aan fijne zwembad

drie weeken was te kort volende jaar 4 weeken

Gereisd met partner in mei 2016

Beter konden we het niet treffen, fantastisch!

Menno, 4-8-2015

Casas da Quinta is echt prachtig. Prima ingericht, mooie badkamer en het zwembad met de ruime hoeveelheid bedjes is goed geregeld. Wij hadden een week met jong en oud gewisseld en dat ging geheel probleemloos. Het is super schoon door de enorm lieve schoonmaakster, wat een schatje is dat! Wij als groep jongeren hebben het hier fantastisch gehad. En houd je niet van een kwartierje lopen naar strand, strip of oude centrum.. Voor 4 euro heb je een taxi, kan je niet voor sukkelen. Als het aan mij ligt gaan we volgend jaar weer!
Gereisd met vrienden in juli 2015

Prima plek !

Stephan, 18-6-2015

Ruim en schoon appartement !

Ik zeg een aanrader..

De keuken is ook erg compleet

Het is over het algemeen een rustige lokatie

Wij zitten hier as vrijdag een week en hebben nog twee weken te gaan... Ik zeg we genieten hier.

Gereisd met partner in januari 2015

Goed, ,maar..

Alwin, 6-9-2013

Mooi huisje, mooie tuin, en een iets mindere ligging. Ik zou alleen niet weer in de schoolvakanties boeken, dit omdat, als je pech hebt, er erg veel kinderen kunnen zijn en dat betekend continu drukte, iets waar je van moet houden (of niet!) Aangezien het maar 5 huisjes zijn, ben je dus erg afhankelijk van wat er naast je komt te zitten. Wij hadden het wel getroffen dus dat scheelt. Ligbedjes zijn altijd wel aanwezig. Huisjes zijn lekker groot (vooral nr 2,3 en 4) Alles erop en eraan, alleen de badkamer is verouderd. Elke dag schone handdoeken en schoonmaak, denk ook eens aan Christina, een schat wat een vrouw, die veel werk verzet.

Ik zou Casas aanbevelen aan mensen met kinderen, die van plan zijn weinig te ondernemen, voor jonge stellen zou ik zeggen: kijk nog even verder. Het strand is 25 min lopen evenals de Strip en 'Oud'. Albufeira is Massa en veel Engelsen. De huisjes worden alleen aan Nederlanders verhuurd, je huisje is alleen te bereiken dmv een poort met eigen sleutel.

Gereisd met partner in augustus 2013

Heerlijk rustig!

anneliesheek, 4-9-2013

De appartementen liggen op een heuvel en zijn ruim, koel en schoon. Ze verschillen nogal, de ene is al verbouwd, de andere krijgen binnenkort een nieuwe badkamer en zijn nog een beetje gedateerd. Maar ze zijn allemaal erg ruim, zeker voor 2 personen, met 4 slapen er 2 in de woonkamer op slaapbanken. Goed complete keuken. Wel bizar dat er 1 schoonmaakster is die echt alles in haar eentje doet. In het zwembad dreef zonnebrandolie, dat heb ik ze geen enkele keer schoon zien maken. Strand en stad allebei op 20 min lopen, je zit tussen de strip en het oude centrum in dus dat is allebei aan te lopen, een taxi is 6 euro ofzo. Omdat er maar 6 appartementen zijn is wel redelijk veel afhankelijk wat voor mensen er in de andere 5 zitten, toen wij er waren gelukkig geen kinderen die de hele dag in het zwembad lopen te schreeuwen.
Gereisd met partner in juli 2013

Rustige accomodatie, prima met baby!

Annemarie Karssen, 17-7-2013

Wij zochten voor ons en onze dochter van 9 maanden een rustige accomodatie, waar we geen overlast zouden hebben van feestende jongeren (die er veel zijn in Albufeira). Casas da Quinta voldeed hier zeker aan. Kleinschalig en rustig. Perfect was ook dat wij heerlijk aan het zwembad konden liggen terwijl onze dochter haar middagslaapje deed. De appartementen zijn alle vijf op de begane grond en aan het zwembad, waardoor een babyfoon eigenlijk nauwelijks nodig is. Appartement was schoon en er was een kinderbedje en kinderstoel aanwezig.

Als je met vier personen gaat, dan slapen er twee in de huiskamer op een slaapbank. Dit is misschien goed om te weten.

Strand en oude centrum is ongeveer 15 minuten lopen, is goed te doen. Grote supermarkt dichterbij. Taxi's naar het oude centrum/strand staan bij de supermarkt en deze brengen je indien nodig voor 3 euro.

Gereisd familie in januari 2013

fantastische appartament

C Post Wesselink, 29-9-2012

We waren voor de eerste keer in Portugal en aangezien we een kleinschalig appartementen complex wilde was dit het! Een hele mooie week gehad Christina die daar elke dag({behalve Zondag) schoon maakt verdient een pluim.ook ieder dag weer schone handdoeken.Dus een top week.
Gereisd met partner in augustus 2012

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Casas da Quinta in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Casas da Quinta zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Casas da Quinta scoort een 8.69 uit 10 op basis van 43 reviews.