Appartement Balaia Village ****

8,4

8 reviews over Appartement Balaia Village in het Nederlands

super!

m.vander heijde, 26-7-2008

Lekker ruim appartement, iedere dag schoon linnengoed en schoonmaak(!) door erg vriendelijk personeel. Complex is ruim opgezet met veel groen. Op het complex zelf 2 goeie restaurantjes waar je ook kunt afhalen. Vertier, restaurants, winkels en een heerlijk strandje heel vlakbij.

Hier gaan we absoluut naar toe terug. Ideaal met kinderen.

Gereisd familie in april 2008

Claudia, 7-8-2007

heel erg gezellig daar. ik en mijn zus zijn er met mijn ouders naar toe gegaan. er waren veel jongeren van onze leeftijd(zelf zijn we 14) elke avond gingen we stappen in Albufeira, 's nachts rijd je terug en in je appartement heb je een en al rust. het enige wat je hoort zijn de krekels.

geweldig

Gereisd familie in juli 2007

Elke Gravenberch, 21-5-2007

We zijn zeer tevreden over dit park. Erg luxe vakantiewoningen en voldoende zwembaden!
Gereisd familie in april 2007

Eilering, 27-8-2006

Mooi groot park, maar toch rustig. Voor zowel ouderen als gezinnen met kinderen. Het enige wat er bij ons ontbrak was airco. Er zijn wel appartementen met airco.
Gereisd familie in juli 2006

michel, 31-7-2005

het is een rustig mooi park wij zijn er geweest met 9tennisvrienden dus elke dag tennis zwemmen en drinken helemaal top!

Lynn Cleymans, 15-7-2005

Ik ga nu al 15 jaar naar balaia.En k ben net 15 geworden =)En nee nog altijd nog niet beu gedaan!De zwembaden zijn toch zalig.In de zomer zowel als de winter.Een echte aanrader.Is zeer mooi gelegen net een paradijs...

Renate van den Bos, 1-7-2005

We zijn net twee dagen terug van een weekje Balaia Golf (2 volwassenen, 1 kind). Weinig op aan te merken, behalve dat ons appartement in de buurt van de hoofdstraat lag en we dus de auto's konden horen langsrijden (of razen ;o), maar dat heeft ons geen nachtrust ontnomen. Erg schoon, luxe, goed verzorgd en prettig park. Prachtig dat je iedere dag kunt kiezen in welk van de 5 zwembaden je wilt poedelen. Redelijk dicht bij Albufeira, een auto is wel nodig. Helaas vinden we dat alles er wel vooral veel op Britse toeristen is gericht. Voor ons de beste zonvakantie tot nu toe! Niet goedkoop, maar rechtstreeks huren van eigenaren van appartementen is goedkoper.

Hans en Esther, 11-6-2005

Leuke appartementgebouwtjes gelegen in een schitterende groene tuin vol bomen en bloemen. De hele dag is staf bezig met alles te onderhouden en schoon te houden. Volop keuze uit zwembaden. Eten in restaurant Varanda is goed. Bediening en staf heel erg vriendelijk en behulpzaam. Enig minpuntje is de drukke weg die je ('s nachts) goed hoort als je een huisje aan de voorkant van het park hebt (in de lage nummers).

Voor gezinnen met kleine kinderen zit je het beste in de huisjes in de nr 400-reeks. Huisjes hebben geen airo, maar 's nachts hebben we (begin juni) geen last van de hitte gehad. Auto (huren) is aan te raden. Conclusie: een echte aanrader deze accommodatie!!!

Gereisd anders in juni 2005

De meeste bezoekers vonden de beste prijs voor Balaia Village bij:

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Balaia Village in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Balaia Village zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Balaia Village scoort een 8.38 uit 10 op basis van 8 reviews.