Appartement Bahia Mar

Bahia Mar
7,7

28 reviews over Appartement Bahia Mar in het Nederlands

lies, 18-10-2007

Leuke vakantie gehad,met een leuk appartement en een schitterend uitzicht over de baai.
Gereisd anders in oktober 2007

Erik & Roos, 30-9-2007

Prima complex, eenvoudig maar alles was je nodig hebt is er. Wij hebben een auto gehuurd en dat geeft veel vrijheid. Half september en iedere dag 28 C, perfecte vakantiebestemming. In onze periode geen overlast van de overige gasten. Wij zaten op de 4e verdieping met een prachtig uitzicht.
Gereisd met partner in september 2007

S. de Jong, 27-9-2007

Appartement heet eigenlijk Baiamar. Dit is een super locatie, alleen de klim vanaf strand/centrum naar boven is wat zwaar. Prijs kwaliteit verhouding is gewoon super. Supermarkt zit om de hoek. Appartement is echt een aanrader behalve voor mensen die slecht ter been zijn. Zwembad slaat nergens op veel te klein misschien leuk voor kleine kinderen, maar zou hier niet gaan zitten met kleine kinderen ivm de route van en naar het strand.
Gereisd met partner in september 2007

Nina, 3-9-2007

Leuk app maar wel klein. Wij zaten op de 2e verdieping. Heel mooi uitzicht. Strand ongeveer 10 a 15 minuten lopen. Omlaag ging natuurlijk makkelijker dan omhoog. Zwembad was wel erg klein, maar we zijn elke dag naar het strand geweest. Wel jammer dat je af en toe de riolering rook vanuit de badkamer. Als je lekker voordelig op vakantie wil, is dit een ideale app.(s'nachts soms wel geluids overlast van zwemende mensen)
Gereisd anders in september 2007

Miriam, 27-8-2007

Net een dag terug van 13 dagen albufeira! Het was erg leuk! Leuk stadje en een leuk appartement.

Voor de mesnsen die met zijn tweeen willen gaan; neem een 2-kamerappaertement! want het is echt kleiner dan je verwacht!!

Gereisd met partner in augustus 2007

Marloes, 20-8-2007

Ik ben hier twee weken geweest, en het is me uitstekend bevallen. De laatste klim omhoog naar het appartement toe is weliswaar stijl, maar je bent zo bij het strand en het centrum. Wij zaten in appartement nummer 20, wat gigantisch was, met een groot balkon en een fantastisch uitzicht over het strand en de stad. Geen last gehad van andere bezoekers.
Gereisd familie in augustus 2007

john, 17-8-2007

Inderdaad: Het is een hele klim van strand/centrum naar appartement, maar het uitzicht en de rustige ligging maken veel goed.

Schoonmaak is prima geregeld en de 2 oudere dames, die de schoonmaak verzorgen, zijn zeer vriendelijk en behulpzaam.

Er zijn veel jongeren die 's nachts laat thuiskomen, maar ze zorgen ook wel weer voor wat leven in de brouwerij overdag.

Gereisd familie in augustus 2007

Vakantieganger, 15-8-2007

Acht dagen gezeten in juli met mijn vriend, erg naar mijn zin gehad! Inderdaad eenvoudig app maar wel erg ruim en schoon, geen kakkerlak of ander ongedierte gezien. Geen last van krakende of inzakkende bedden, mooi balkonnetje (nummer 11 op de 1e etage) en mooi uitzicht. Ik heb niets gemist in het app, het was allemaal genoeg. Enige echt jammere (en dat ben ik met velen eens) zijn de asociale Nederlandse jongeren. Werd elke nacht meerdere keren gewekt door deze asolui omdat ze met zoveel kabaal het app inkomen, keihard met deuren slaan en schreeuwen...om vervolgens overdag fijn het zwembad te bezetten met tientallen luchtbedden zodat er niemand in kan zwemmen. Verder echt alles prima maar groepen jongeren onder 21 gewoon weigeren!
Gereisd met partner in juli 2007

piet, 12-8-2007

Net terug uit portugal

11 dagen Baihia mar, we hebben opgescheept gezeten met 11 wilde on opgevoede egoistische varkens uit sint anthonis, ik schaam me ervoor om nederlander te zijn bedankt jongens voor de nachtelijke zwempartijen en het nodige lawaai ,ook de puinhoop die jullie in het appartement achterlieten getuigd van boerenmentaliteit , kun je trots op zijn grote klasse!!

Gereisd anders in augustus 2007

thea, 4-8-2007

Prima, maar gehorig appartement. Mooi uitzicht, helaas niet op de begane grond. Veel jongeren en daardoor vaak lawaai. Elke dag schone handdoeken en opgemaakte bedden. Zelfs de afwas werd voor ons gedaan. Helaas, wanneer het niet waait, overlast van kakkerlakken. Binnen 10 minuten ben je in het centrum, de bus stopt voor de deur (Ligna, soort stadsbus). Taxi alleen op de standplaats en niet op straat aan te houden. Aanrader: huur een auto en verken de het binnenland van de Algarve. Vele mooie plekken en stranden. Supermarkt om de hoek. Absoluut niet geschikt voor mensen die slecht ter been zijn. Het is een hele klim naar boven vanaf het strand tot aan het appartement of in de nauwe straatjes van Albufeira. 2 strandstoelen en parasol op het strand kosten 15 euro per dag! Fantastisch eten bij Restaurante O Tono, onder het tunneltje vanaf het strand gelijk rechtsboven. Nederlandse/portugese eigenaren.
Gereisd familie in juli 2007

Overweeg je om een verblijf te boeken in Appartement Bahia Mar in Albufeira, maar ben je benieuwd hoe het er van binnen uitziet, wat je er kunt doen en wat andere vakantiegangers ervan vonden, dan zit je hier goed. Onder de diverse tabbladen op deze pagina vind je een grote hoeveelheid informatie over Appartement Bahia Mar zoals informatie over de voorzieningen, de ligging, en natuurlijk hoe de andere bezoekers de accommodatie hebben gewaardeerd.

Appartement Bahia Mar scoort een 7.71 uit 10 op basis van 28 reviews.